Saab zal niet snel het loodje leggen

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Alexander
Geregistreerd lid

Saab zal niet snel het loodje leggen

Bericht door Alexander » do 14 aug, 2008 8:39

`Saab zal niet snel het loodje leggen`

Saab zal niet snel het loodje leggen. Dat stelt de Nederlander Jan-Willem Vester, manager communicatie voor Saab USA. Volgens hem heeft General Motors (GM) geen enkel merk zoals Saab. `Amerika is de grootste markt en in bepaalde gebieden zoals Wasington DC is Saab sterk waar de traditionele GM-merken dat niet zijn`, legt Vester uit. Saab-klanten zijn bovendien volgens hem ideaal, want hoogopgeleid en loyaal. Het merk staat voorts niet op de tenen van GM. Vester wijst er op dat de overname van Saab `welbeschouwd de baby was van Rick Wagoner` (topman van GM, red.). `t Blijft een uitdagende business maar ik heb er alle vertrouwen in`, concludeert Vester dan ook.

Saab roept emoties op bij heel veel mensen, stelt Vester. `Ik hoor nooit van iemand dat hij Saab haat`. Vester is dan ook met het merk vergroeid en zal naar eigen zeggen niet gemakkelijk afscheid nemen van zijn huidige baan.

Bron(nen):
Automobiel Management

jelger
Geregistreerd lid

Re: Saab zal niet snel het loodje leggen

Bericht door jelger » do 14 aug, 2008 9:22

Alexander schreef: Vester is dan ook met het merk vergroeid en zal naar eigen zeggen niet gemakkelijk afscheid nemen van zijn huidige baan.
Toen hij nog bij AutoVisie werkte was hij al duidelijk pro-Saab. Wat niet altijd door brievenschrijvers (hoogstwaarschijnlijk op de tenen getrapte bmw-rijders :twisted: ) werd gewaardeerd, kan ik mij nog herinneren uit mijn tienerjaren, als fanatieke lezer destijds.

Plaats reactie