Ik vond die gasten altijd al erg gezellig babbelen over auto's. Het geluid dat ze in dit stukje ventileren is erg positief voor SAAB. Vooral het eindoordeel, waarbij normaliter en auto vergeleken wordt met een concurrent, is erg prettig voor SAAB.
Oordeel Topgear over 9-3 Aero XWD
-
Reub
- Geregistreerd lid
Oordeel Topgear over 9-3 Aero XWD
Ik kwam dit verhaal http://www.topgearmagazine.nl/drives/ar ... st-drives/ tegen in mijn mailbox.
Ik vond die gasten altijd al erg gezellig babbelen over auto's. Het geluid dat ze in dit stukje ventileren is erg positief voor SAAB. Vooral het eindoordeel, waarbij normaliter en auto vergeleken wordt met een concurrent, is erg prettig voor SAAB.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Erik20000
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

Tja....
TopGear NL schreef:..waar een merk als Volvo zich meegaand opstelde, het beste haalde uit de samenwerking met moeder Ford en het alleen maar beter deed, was Saab na de overname door GM alleen maar klierig, eigenwijs en dwarsliggerig. Dat breekt je als kruimelmerkje uiteindelijk op: dan krijg je geen geld voor eigen ontwikkelingen en krijg je voor straf zelfs automobiele drama’s als de 9-2X en 9-7X door je strot gewrongen.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Het is maar wie je de schuld geeft.gj9000 schreef:Tja....
TopGear NL schreef:..waar een merk als Volvo zich meegaand opstelde, het beste haalde uit de samenwerking met moeder Ford en het alleen maar beter deed, was Saab na de overname door GM alleen maar klierig, eigenwijs en dwarsliggerig. Dat breekt je als kruimelmerkje uiteindelijk op: dan krijg je geen geld voor eigen ontwikkelingen en krijg je voor straf zelfs automobiele drama’s als de 9-2X en 9-7X door je strot gewrongen.
Wat mij betreft zorgt GM ervoor dat geen 1 merk uit hun hele portfolio ''echt'' een eigen gezicht heeft (behalve Corvette). Kijk naar de nieuwe Insignia van Opel. Ook weer zo'n Amerikaans/Aziatisch model waar in Europa gewoon om gelachen wordt.
Wel vind ik dat Saab er de laatste tijd op vooruit gaat, maar tot 2012 met deze 9-3 vind ik dan weer erg lang!
-
Henk-Jan
- Donateur

Op het Autoweekforum praat men over het algemeen met ontzettend veel lof over "die geweldige Insignia". Hoezo wordt er met name om gelachen? Als zelfs autoliefhebbers "die Opel zo geweldig vinden"...Ruud schreef:Kijk naar de nieuwe Insignia van Opel. Ook weer zo'n Amerikaans/Aziatisch model waar in Europa gewoon om gelachen wordt.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Kijk op de onderstaande link en open de reacties:Henk-Jan schreef:Op het Autoweekforum praat men over het algemeen met ontzettend veel lof over "die geweldige Insignia". Hoezo wordt er met name om gelachen? Als zelfs autoliefhebbers "die Opel zo geweldig vinden"...Ruud schreef:Kijk naar de nieuwe Insignia van Opel. Ook weer zo'n Amerikaans/Aziatisch model waar in Europa gewoon om gelachen wordt.
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8842
-
Henk-Jan
- Donateur

Deze reactie verklaart het wellicht:
Want in het topic zelf waren de meeste mensen lyrisch over het design.Hoe meer foto's er van verschijnen, hoe minder hij me steeds kan bekoren.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Dat zijn echt de ''gemaakte'' foto's. Misschien valt het in het echt wel mee.Henk-Jan schreef:Deze reactie verklaart het wellicht:
Want in het topic zelf waren de meeste mensen lyrisch over het design.Hoe meer foto's er van verschijnen, hoe minder hij me steeds kan bekoren.
Maar op de spyshots vind ik de witte Opel echt hondslelijk.
Maar goed we gaan
-
Reub
- Geregistreerd lid
Dat is toch aansprekende taal? Auto's kopen gebeurt nog steeds veel gebaseerd op gevoel/beleving. Als bovenstaande de vertaalslag is van de beleving van enkele enthousiaste Engelse autofreaks, dan moet dit ongetwijfeld een paar mensen nieuwsgierig maken.Erik20000 schreef:De motor helpt natuurlijk een ferme hand mee: de V6-turbomotor levert 280 pk en trekt dankzij 400 Nm koppel als een puber. Zeker bij fel optrekken, klinkt hij mooi diep met een gemeen randje; op constante snelheden houdt hij zich redelijk koest.
Ik kwam niet bij haha
-
XfreakX
- Geregistreerd lid
Re: Oordeel Topgear over 9-3 Aero XWD
Mooi stukjeReub schreef:Ik kwam dit verhaal http://www.topgearmagazine.nl/drives/ar ... st-drives/ tegen in mijn mailbox.![]()
-
nics
- Geregistreerd lid
Een auto is inderdaad emotie. De Opel geeft me alleen een nachtmerrie, vind het een ongebalanceerd ontwerp dat probeert "mee te liften" met allerlei toestanden uit het verrre oosten. Ding zal ongetwijfeld een schare aanbidders gaan krijgen, maar ik mis character, onderscheiding van andere auto's.
Ik heb de Vauxhall Cavalier / Vectra ellende van dichtbij meegemaakt, de uiteindelijke rep mobile, vertegenwoordigersauto pur sang. Enige aparte was de cavalier Estate, maar verder....
Ik heb de Vauxhall Cavalier / Vectra ellende van dichtbij meegemaakt, de uiteindelijke rep mobile, vertegenwoordigersauto pur sang. Enige aparte was de cavalier Estate, maar verder....