Toekomstvisie nieuwe Saab-modellen in Autogids
-
Bigivan
- Geregistreerd lid
Toekomstvisie nieuwe Saab-modellen in Autogids
Hier kan je zien hoe Autogids de toekomst ziet voor de toekomstige nieuwe Saab 9-1 en 9-5 Estate.

-
Bigivan
- Geregistreerd lid
-
N207
- Donateur

-
ingka
- Donateur (2x)

ik meen toch in een zweeds blad een totaal andere impressie van een 9-5 gezien te hebben. Heb even niet zoveel tijd om te surfen, maar het was zoiets als dit ...

... ongetwijfeld zullen de meningen hierover verschillen, maar voor mij wel een reden om naar de Saab boer te rijden om een gezellig gesprekje over inruil van mijn 9-5 Aero te beginnen (of wil een van jullie 'm wellicht tegen zweedse inruilprijs
)

... ongetwijfeld zullen de meningen hierover verschillen, maar voor mij wel een reden om naar de Saab boer te rijden om een gezellig gesprekje over inruil van mijn 9-5 Aero te beginnen (of wil een van jullie 'm wellicht tegen zweedse inruilprijs
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Inderdaad, die Estate daar spat teveel Mondeo vanaf...
Van de andere kan, deze daklijn suggereert wel grotere bagagecapaciteit van de estate, iets dat ik wel aanmoedig... Een full size family estate, met mogelijkheid voor een derde bank (familiale), dat is wel mijn toekomstwens voor de volgende generatie SAABs...
Van de andere kan, deze daklijn suggereert wel grotere bagagecapaciteit van de estate, iets dat ik wel aanmoedig... Een full size family estate, met mogelijkheid voor een derde bank (familiale), dat is wel mijn toekomstwens voor de volgende generatie SAABs...
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Er komt eens een schets (al dan niet via/van Saab )boven water en wordt dan gelijk aan alle kanten ge(ver)fotoshopt en je ziet ineens allerlei versies van een bepaald model boven komen,
welke is dan voor productie nog echt realistisch en welke zijn alleen maar via de fotoshop 'geboren'en zullen dus nooit de lopende band halen?
wie het weet mag het zeggen.
welke is dan voor productie nog echt realistisch en welke zijn alleen maar via de fotoshop 'geboren'en zullen dus nooit de lopende band halen?
wie het weet mag het zeggen.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
N207
- Donateur

-
renaat mattheus
- Geregistreerd lid
-
AeroHank