9-3 Cabrio Spring Edition

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid
Berichten: 15410
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 20:21
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Bericht door taaffert » di 18 dec, 2007 13:22

B.J.B.Jr. schreef:Taaf, hoe was het weekeinde? Nog lekker gefeest op je verjaardag?
Je was er zelf bij maat.
Alleen de tijd dat jullie weggingen was een beetje laf... 8)
'92 900 S 5drs Saabientje (sold!)
'93 900 S 2drs cabrio Caabbert (sold!)

Porsche 911

Gebruikersavatar
B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid
Berichten: 1648
Lid geworden op: zo 21 jan, 2007 20:04
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Bericht door B.J.B.Jr. » di 18 dec, 2007 13:50

taaffert schreef:
B.J.B.Jr. schreef:Taaf, hoe was het weekeinde? Nog lekker gefeest op je verjaardag?
Je was er zelf bij maat.
Alleen de tijd dat jullie weggingen was een beetje laf... 8)
Tjah ach, ik moest die dag erna weer werken voor mijn benzine!
--> Saab 900 Classic Cabriolet 1992

Gebruikersavatar
De Flok
Geregistreerd lid
Berichten: 6878
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 21:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Bericht door De Flok » di 18 dec, 2007 14:54

B.J.B.Jr. schreef:
taaffert schreef:
B.J.B.Jr. schreef:Taaf, hoe was het weekeinde? Nog lekker gefeest op je verjaardag?
Je was er zelf bij maat.
Alleen de tijd dat jullie weggingen was een beetje laf... 8)
Tjah ach, ik moest die dag erna weer werken voor mijn benzine!
Same here, plus ik moest nog een redelijk stukje rijden.
BMW 320iA Touring M-sport 2019
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)

Ridder in de orde van opperste Frikandel

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid
Berichten: 15410
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 20:21
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Bericht door taaffert » wo 16 jan, 2008 12:43

De Flok schreef:En dan met een lieverd ernaast lekker cruisen :wink:
Je zus dus :P
'92 900 S 5drs Saabientje (sold!)
'93 900 S 2drs cabrio Caabbert (sold!)

Porsche 911

Gebruikersavatar
De Flok
Geregistreerd lid
Berichten: 6878
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 21:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Bericht door De Flok » wo 16 jan, 2008 12:59

taaffert schreef:
De Flok schreef:En dan met een lieverd ernaast lekker cruisen :wink:
Je zus dus :P
Ik dacht al, wanneer komt er weer een opmerking :wink:
BMW 320iA Touring M-sport 2019
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)

Ridder in de orde van opperste Frikandel

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid
Berichten: 18773
Lid geworden op: di 20 sep, 2005 15:04
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Bericht door sjoerdk » wo 16 jan, 2008 18:26

Is die en profil foto er ook in een groter formaat? :)

Gebruikersavatar
B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid
Berichten: 1648
Lid geworden op: zo 21 jan, 2007 20:04
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Bericht door B.J.B.Jr. » wo 16 jan, 2008 18:41

sjoerdk schreef:Is die en profil foto er ook in een groter formaat? :)
Niet zo Sjorren jullie! Ze is al van mij!
--> Saab 900 Classic Cabriolet 1992

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid
Berichten: 18773
Lid geworden op: di 20 sep, 2005 15:04
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Bericht door sjoerdk » wo 16 jan, 2008 18:50

B.J.B.Jr. schreef:
sjoerdk schreef:Is die en profil foto er ook in een groter formaat? :)
Niet zo Sjorren jullie! Ze is al van mij!
Grapjas, dat is geen antwoord op mijn vraag. :P

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid
Berichten: 15410
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 20:21
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Bericht door taaffert » wo 16 jan, 2008 22:19

B.J.B.Jr. schreef:
sjoerdk schreef:Is die en profil foto er ook in een groter formaat? :)
Niet zo Sjorren jullie! Ze is al van mij!
Hmm, ik was me er niet van bewust dat ik haar deelde met jou...
'92 900 S 5drs Saabientje (sold!)
'93 900 S 2drs cabrio Caabbert (sold!)

Porsche 911

Gebruikersavatar
B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid
Berichten: 1648
Lid geworden op: zo 21 jan, 2007 20:04
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Bericht door B.J.B.Jr. » do 17 jan, 2008 0:08

taaffert schreef:
B.J.B.Jr. schreef:
sjoerdk schreef:Is die en profil foto er ook in een groter formaat? :)
Niet zo Sjorren jullie! Ze is al van mij!
Hmm, ik was me er niet van bewust dat ik haar deelde met jou...
Sara heb ik ook al met je moeten delen, De zus van FLOK kan dan ook wel!
--> Saab 900 Classic Cabriolet 1992

Gebruikersavatar
De Flok
Geregistreerd lid
Berichten: 6878
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 21:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Bericht door De Flok » do 17 jan, 2008 0:45

Hey geilneven, het zit jullie wel hoog he :lol:
BMW 320iA Touring M-sport 2019
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)

Ridder in de orde van opperste Frikandel

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid
Berichten: 15410
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 20:21
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Bericht door taaffert » do 17 jan, 2008 0:47

B.J.B.Jr. schreef:Sara heb ik ook al met je moeten delen, De zus van FLOK kan dan ook wel!
Jij mag Sarah wel, neem ik zusflokker :P
'92 900 S 5drs Saabientje (sold!)
'93 900 S 2drs cabrio Caabbert (sold!)

Porsche 911

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid
Berichten: 12274
Lid geworden op: wo 22 jun, 2005 19:43
Regio: United Kingdom - Verenigd Koninkrijk

Re: 9-3 Cabrio Spring Edition

Bericht door DaVinz » do 08 okt, 2020 22:46

iemand meer info over deze editie?
Zit te kijken of mijn wagen er een is, en zo niet, of ik hem kan maken zodat het lijkt op eentje haha!


wat meer info:
https://www.autowereld.com/nieuws/auton ... ng-edition
9-3 Vector cabrio ‘09 RHD | 900NG SE T '97| 900 16T cabrio '86| 900 Turbo LUX '83| Sonett III '73
RIP: 9³ LPT '01| 9-5 2.0t Estate '00| 900NG '98| 900'87| 900 i'87| 900 i'85| 99 GL '83 (mam)| 99 Turbo '80|

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 6932
Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: 9-3 Cabrio Spring Edition

Bericht door Orphy » do 08 okt, 2020 22:55

:offtopic:

Grappig wat je krijgt als je nu op de link in de openingspost drukt!
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper

Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.

Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur
Berichten: 3290
Lid geworden op: di 28 mar, 2006 18:00
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: 9-3 Cabrio Spring Edition

Bericht door gudmundje » vr 09 okt, 2020 12:09

Yellow Submarine :D
2010 9-5 Tid
1999 9-3 VIggen
ex 1986 900 T16 S
ex 2005 9-5 Tid estate
1997 900 NG 2.3i cabrio
ex 1993 900 900i 16
ex 1985 900 Turbo 8
ex 1986 900 Turbo 8
ex 1964 96 TT
ex 1993 900 GT