Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
- Berichten: 15410
- Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 20:21
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Bericht
door taaffert » di 18 dec, 2007 13:22
B.J.B.Jr. schreef:Taaf, hoe was het weekeinde? Nog lekker gefeest op je verjaardag?
Je was er zelf bij maat.
Alleen de tijd dat jullie weggingen was een beetje laf...

'92 900 S 5drs Saabientje (sold!)
'93 900 S 2drs cabrio Caabbert (sold!)
Porsche 911
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1648
- Lid geworden op: zo 21 jan, 2007 20:04
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Bericht
door B.J.B.Jr. » di 18 dec, 2007 13:50
taaffert schreef:B.J.B.Jr. schreef:Taaf, hoe was het weekeinde? Nog lekker gefeest op je verjaardag?
Je was er zelf bij maat.
Alleen de tijd dat jullie weggingen was een beetje laf...

Tjah ach, ik moest die dag erna weer werken voor mijn benzine!
--> Saab 900 Classic Cabriolet 1992
-
De Flok
- Geregistreerd lid
- Berichten: 6878
- Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 21:17
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door De Flok » di 18 dec, 2007 14:54
B.J.B.Jr. schreef:taaffert schreef:B.J.B.Jr. schreef:Taaf, hoe was het weekeinde? Nog lekker gefeest op je verjaardag?
Je was er zelf bij maat.
Alleen de tijd dat jullie weggingen was een beetje laf...

Tjah ach, ik moest die dag erna weer werken voor mijn benzine!
Same here, plus ik moest nog een redelijk stukje rijden.
BMW 320iA Touring M-sport 2019
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)
Ridder in de orde van opperste Frikandel
-
taaffert
- Geregistreerd lid
- Berichten: 15410
- Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 20:21
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Bericht
door taaffert » wo 16 jan, 2008 12:43
De Flok schreef:En dan met een lieverd ernaast lekker cruisen

Je zus dus

'92 900 S 5drs Saabientje (sold!)
'93 900 S 2drs cabrio Caabbert (sold!)
Porsche 911
-
De Flok
- Geregistreerd lid
- Berichten: 6878
- Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 21:17
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door De Flok » wo 16 jan, 2008 12:59
taaffert schreef:De Flok schreef:En dan met een lieverd ernaast lekker cruisen

Je zus dus

Ik dacht al, wanneer komt er weer een opmerking

BMW 320iA Touring M-sport 2019
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)
Ridder in de orde van opperste Frikandel
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
- Berichten: 18773
- Lid geworden op: di 20 sep, 2005 15:04
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Bericht
door sjoerdk » wo 16 jan, 2008 18:26
Is die en profil foto er ook in een groter formaat?

-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1648
- Lid geworden op: zo 21 jan, 2007 20:04
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Bericht
door B.J.B.Jr. » wo 16 jan, 2008 18:41
sjoerdk schreef:Is die en profil foto er ook in een groter formaat?

Niet zo Sjorren jullie! Ze is al van mij!
--> Saab 900 Classic Cabriolet 1992
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
- Berichten: 18773
- Lid geworden op: di 20 sep, 2005 15:04
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Bericht
door sjoerdk » wo 16 jan, 2008 18:50
B.J.B.Jr. schreef:sjoerdk schreef:Is die en profil foto er ook in een groter formaat?

Niet zo Sjorren jullie! Ze is al van mij!
Grapjas, dat is geen antwoord op mijn vraag.

-
taaffert
- Geregistreerd lid
- Berichten: 15410
- Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 20:21
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Bericht
door taaffert » wo 16 jan, 2008 22:19
B.J.B.Jr. schreef:sjoerdk schreef:Is die en profil foto er ook in een groter formaat?

Niet zo Sjorren jullie! Ze is al van mij!
Hmm, ik was me er niet van bewust dat ik haar deelde met jou...
'92 900 S 5drs Saabientje (sold!)
'93 900 S 2drs cabrio Caabbert (sold!)
Porsche 911
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1648
- Lid geworden op: zo 21 jan, 2007 20:04
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Bericht
door B.J.B.Jr. » do 17 jan, 2008 0:08
taaffert schreef:B.J.B.Jr. schreef:sjoerdk schreef:Is die en profil foto er ook in een groter formaat?

Niet zo Sjorren jullie! Ze is al van mij!
Hmm, ik was me er niet van bewust dat ik haar deelde met jou...
Sara heb ik ook al met je moeten delen, De zus van FLOK kan dan ook wel!
--> Saab 900 Classic Cabriolet 1992
-
De Flok
- Geregistreerd lid
- Berichten: 6878
- Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 21:17
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door De Flok » do 17 jan, 2008 0:45
Hey geilneven, het zit jullie wel hoog he

BMW 320iA Touring M-sport 2019
Mini Cooper F56 2015
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (it's back! -> sold)
9-5 2.3T Aero '00 (sold)
9-3 2.0t SE '99 Hirsch stage I (sold)
Ridder in de orde van opperste Frikandel
-
taaffert
- Geregistreerd lid
- Berichten: 15410
- Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 20:21
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Bericht
door taaffert » do 17 jan, 2008 0:47
B.J.B.Jr. schreef:Sara heb ik ook al met je moeten delen, De zus van FLOK kan dan ook wel!
Jij mag Sarah wel, neem ik zusflokker

'92 900 S 5drs Saabientje (sold!)
'93 900 S 2drs cabrio Caabbert (sold!)
Porsche 911
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
- Berichten: 12274
- Lid geworden op: wo 22 jun, 2005 19:43
- Regio: United Kingdom - Verenigd Koninkrijk
Bericht
door DaVinz » do 08 okt, 2020 22:46
iemand meer info over deze editie?
Zit te kijken of mijn wagen er een is, en zo niet, of ik hem kan maken zodat het lijkt op eentje haha!
wat meer info:
https://www.autowereld.com/nieuws/auton ... ng-edition
9-3 Vector cabrio ‘09 RHD | 900NG SE T '97| 900 16T cabrio '86| 900 Turbo LUX '83| Sonett III '73
RIP: 9³ LPT '01| 9-5 2.0t Estate '00| 900NG '98| 900'87| 900 i'87| 900 i'85| 99 GL '83 (mam)| 99 Turbo '80|
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6932
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Bericht
door Orphy » do 08 okt, 2020 22:55
Grappig wat je krijgt als je nu op de link in de openingspost drukt!
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5?
www.orphyum.nl
-
gudmundje
- Donateur

- Berichten: 3290
- Lid geworden op: di 28 mar, 2006 18:00
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Bericht
door gudmundje » vr 09 okt, 2020 12:09
Yellow Submarine

2010 9-5 Tid
1999 9-3 VIggen
ex 1986 900 T16 S
ex 2005 9-5 Tid estate
1997 900 NG 2.3i cabrio
ex 1993 900 900i 16
ex 1985 900 Turbo 8
ex 1986 900 Turbo 8
ex 1964 96 TT
ex 1993 900 GT