TTID vanaf E 43.950
-
Nightpanel
- Geregistreerd lid
TTID vanaf E 43.950
De prijzen van de 9-3 met ttid motor zijn bekend, zie http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7392
Groeten,
Np
Groeten,
Np
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

Zo reken ik ook nog, en dat zonder "dubbeltjes" te sparennako schreef:100.000 gulden voor een saab valt best mee
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Kijk eens naar de prijs van een vergelijkbare A4 of 3-serie, dan schrik je je helemaal een ongeluk. En met guldens vergelijken kan eigenlijk niet meer. Die gebruiken we al 5 jaar niet meer en alles is sindsdien duurder geworden. En een 9-3 van 5 jaar terug, kun je niet vergelijken met een nieuwe 9-3. Vooruitgang moet je betalen.gj9000 schreef:Zo reken ik ook nog, en dat zonder "dubbeltjes" te sparennako schreef:100.000 gulden voor een saab valt best meeHet is natuurlijk gewoon belachelijk veel geld voor een middenklasser, zeker als je de afwerking in ogenschouw neemt. Onlangs ben ik eens in zo'n nieuwe 9-3 gaan zitten en je wordt echt niet vrolijk van het afwerkingsniveau. Til bijvoorbeeld die fraaie, lederen middenarmsteun op en kijk daar eens onder... brrrr. Het leer zit onooglijk vastgeniet op een stukje China plastic dat gemonteerd zit op flinterdunne plastic scharniertjes...
-
Erik
- Lid van verdienste
de 180pk + Hirsch natuurlijk!!Janssen schreef:Wat gaan we kiezen: 150 PK + Hirsch = 175 pk of de 180 pk?
Met een Audi of een BMW moet je niet vergelijken. Die vind ik qua afwerking toch een klasse hoger.De Flok schreef:Kijk eens naar de prijs van een vergelijkbare A4 of 3-serie, dan schrik je je helemaal een ongeluk. En met guldens vergelijken kan eigenlijk niet meer. Die gebruiken we al 5 jaar niet meer en alles is sindsdien duurder geworden. En een 9-3 van 5 jaar terug, kun je niet vergelijken met een nieuwe 9-3. Vooruitgang moet je betalen.
Qua prijs is het idd veel geld, maar een beetje uitgevoerde saab een jaar of 5 terug kostte ook snel dat bedrag. Mijn nu 9 jaar oude 9-3 lpt kostte toen reeds 37000 euro (>80000gulden
-
gj900
- Donateur (9x)

Direkt vergelijken met guldens geeft je een idee in welke prijscategorie iets lag en nu ligt. Ik doe dat nog geregeld om te bepalen of ik iets de prijs waard vind. Niets mis mee dacht ik. Dat alles sinds 2001 duurder is geworden is een normaal verschijnsel in de economie, maar de Euro heeft er ontegenzeggelijk een extra zet aan gegeven. We laten ons toch nog vaak in de luren leggen door het feit dat alle prijskaartjes praktisch gehalveerd zijn. Wie staat er nog stil bij het feit dat een kop koffie van €2,50 (een gangbare terrasprijs) eigenlijk hfl. 5,50 is?De Flok schreef:En met guldens vergelijken kan eigenlijk niet meer. Die gebruiken we al 5 jaar niet meer en alles is sindsdien duurder geworden.
De vraag is of de vooruitgang wel zo groot is dat het een vrijwel verdubbeling van de prijs rechtvaardigt...De Flok schreef:Vooruitgang moet je betalen.
-
Pelendur
- Geregistreerd lid
-
Janssen
- Geregistreerd lid
Tja, doe een beetje luxe! Je bent ook nooit tevreden .....de 180pk + Hirsch natuurlijk!!
Dat heb je mooi omschreven, is inderdaad meer dan belachelijk!Til bijvoorbeeld die fraaie, lederen middenarmsteun op en kijk daar eens onder... brrrr. Het leer zit onooglijk vastgeniet op een stukje China plastic dat gemonteerd zit op flinterdunne plastic scharniertjes...