9-5 2008 ??
-
gj900
- Donateur (9x)

-
sonett
- Geregistreerd lid
Re: 9-5 2008 ??
Dit wordt het dus zeker nietmatthijs schreef:Zou dit 'm worden ??
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

-
Dc
- Geregistreerd lid
-
moodystarfish
- Geregistreerd lid
Voor mij mag dit 'm ook worden... Een detail dat me erg bevalt is de donkergekleurde A-stijl, waardoor het dak boven de wagen lijkt te "zweven" (wordt extra in de verf gezet door de witte kleur).
Toch nog enkele bedenkingen:
1. Ik weet dat dit wordt ingegeven door de nieuwe Europese wetgeving, maar groter dan dit moeten de zijspiegels echt niet worden (al valt in dit geval de vormgeving nog wel mee).
2. De neus (het radiatorrooster in het midden) moet zeker niet verder naar beneden worden doorgetrokken (à la Audi), ik zie een SAAB liever met een "horizontale" neus (of is dat niet "modern?).
Maar ja, het is enkel een shop
Toch nog enkele bedenkingen:
1. Ik weet dat dit wordt ingegeven door de nieuwe Europese wetgeving, maar groter dan dit moeten de zijspiegels echt niet worden (al valt in dit geval de vormgeving nog wel mee).
2. De neus (het radiatorrooster in het midden) moet zeker niet verder naar beneden worden doorgetrokken (à la Audi), ik zie een SAAB liever met een "horizontale" neus (of is dat niet "modern?).
Maar ja, het is enkel een shop
-
matthijs
- Geregistreerd lid
-
Born From Jets
- Geregistreerd lid
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
Ben erg benieuwd naar die foto's. Ik vrees dat een dealer een beetje kullig een paar fotoshop's van het net heeft geplukt. Ook die motoreninformatie zou ik niet al te serieus nemen (zo is die 8-cilinder niet direct logisch), al was het maar om het feit dat als er écht nieuws zou zijn dat eerst via heel andere kanalen naar buiten komt. (dealers hobbelen helaas maar al te vaak achter de feiten aanBorn From Jets schreef:hij had de 1e foto's al gezien
-
gj900
- Donateur (9x)

Knappe vent, foto's zien die er niet zijnBorn From Jets schreef:In 2008 komt inderdaad de nieuwe 9-5 uit en hij had de 1e foto's al gezien.