http://www.saabscene.co.uk/ubb/ultimate ... tml#000005
En de video die je maar eens moet bekijken:
http://www.motortrend.com/av/autoshow/1 ... y_saab97x/
Ik hoor graag jullie commentaar
Tijn

Daar heb je gelijk, we hadden nog niks wat benzine zoop en de andere fabrikanten al wel.Oosthoek schreef:Ik zie hem graag verschijnen. Dit model is broodnodig om mee te kunnen komen met de rest van de fabrikanten, en wat mij betreft hebben ze met een knap staaltje engineering een in eerste opzicht prima auto weten te creeeren.

niet een echt positief verhaal op Top Gear voor SUV´s in het algemeen, ik sluit me er bij aan.elentinos schreef:Quote Top Gear: "If you have a serious mental problem and you wake up in the morning and, say..., think you are an onion, you go and buy a BMW X3". En wat mij betreft geldt dat voor elke SUV. Compleet overbodige auto's imho.
Waarom zou je achter Top Gear aan moeten rennen om te bepalen wat hot is or not, wat een onzin! Wat is er mis met penisverlenging? vrouwen willen toch ook als maar grotere borsten?. Ik vind het een fantastische auto, en helemaal Saab, als je daar nog over kan spreken.verde900 schreef:niet een echt positief verhaal op Top Gear voor SUV´s in het algemeen, ik sluit me er bij aan.elentinos schreef:Quote Top Gear: "If you have a serious mental problem and you wake up in the morning and, say..., think you are an onion, you go and buy a BMW X3". En wat mij betreft geldt dat voor elke SUV. Compleet overbodige auto's imho.
tis tenslotte je reinste "penisverlengende" verspilling.

Ik ben bang dat jij achter de "feiten" aanloopt, de tijden veranderen sneller als SAAB bij machte is deze SUV te introduceren.Oosthoek schreef:Vind je zelf niet dat je wat overdrijft met het afzeiken van de 97x? Dat het model je niet ligt kan ik begrijpen, maar je kunt hem maar beter accepteren aangezien er nog een gerede kans is dat hij naar Nederland komt. Je pogingen om iedereen er van te overtuigen dat de 97x onacceptabel is komen op mij een tikje triest over. Zeker wanneer je begint met 'Saab heeft het nooit zo gewild' verhalen. Tijden veranderen, leer er maar mee leven.
Oosthoek schreef:Vind je zelf niet dat je wat overdrijft met het afzeiken van de 97x? Dat het model je niet ligt kan ik begrijpen, maar je kunt hem maar beter accepteren aangezien er nog een gerede kans is dat hij naar Nederland komt. Je pogingen om iedereen er van te overtuigen dat de 97x onacceptabel is komen op mij een tikje triest over. Zeker wanneer je begint met 'Saab heeft het nooit zo gewild' verhalen. Tijden veranderen, leer er maar mee leven.
Maar je krijgt daarvoor wel het 'recht' drie keer zoveel CO2 uit te stoten als ik met mijn onnoemelijk veel beter en comfortabeler rijdende AUTO, zonder een bon te krijgen vanwege het met een paar km/h overschrijden van een maximum snelheid die is ingesteld om een paar honderste procent CO2-uitstoot te sparen (Nederland = braafste jongetje van de klas enzo). Bah!verde900 schreef:
Voor de goede orde....ik misgun jou de 9-7X en de bijbehorende lasten daarvan niet, de houderschapsbelasting in Utrecht
is € 1.348,-- per jaar en bij 1:5 en 25.000km/jr is de brandstoflast zo'n € 6.000,-- p/jr, het is jouw feestje!