Saab & whiplash

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Saab & whiplash

Bericht door Tenfour » wo 20 dec, 2006 23:07

Afbeelding

Voor de meesten natuurlijk geen nieuws, maar wat mij vooral opvalt is dat het vooral slecht gesteld is met de BMW 5-serie stoelen... Misschien houdt het BMW testlab zich tijdens kop-staartbotsingen teveel bezig met het 'staart' botsing-aspect :roll:

10-4

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » wo 20 dec, 2006 23:13

Ja zo zie je maar weer he...

Greg
Geregistreerd lid

Bericht door Greg » wo 20 dec, 2006 23:16

http://www.thatcham.org/ncwr/pdfs/crash ... n_2006.pdf

Hier het hele artikel + overzicht, zweden scoort weer erg goed. :D

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » do 21 dec, 2006 0:35

Ach ja de BLS surft mee op het succes van zijn grote broer de 9-3 ............... :wink:

EJ

lars
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door lars » do 21 dec, 2006 8:31

En zo hebben we dus ook de reden waarom BMW rijders altijd vooraan willen rijden ;-)

staggie
Geregistreerd lid

Re: Saab & whiplash

Bericht door staggie » do 21 dec, 2006 12:54

Tenfour schreef:Afbeelding

Voor de meesten natuurlijk geen nieuws, maar wat mij vooral opvalt is dat het vooral slecht gesteld is met de BMW 5-serie stoelen... Misschien houdt het BMW testlab zich tijdens kop-staartbotsingen teveel bezig met het 'staart' botsing-aspect :roll:

10-4
Ai Ai,

ik ben nu blij :D en verdrietig :( tegelijk :!: We rijden sinds 5 jaar met een 9-3, dat is het goede nieuws, maar sinds een half jaar is mijn vriendin van baan veranderd en omdat we niet overhaast een auto wilden kopen om op basis van kilometervergoeding te rijden heeft ze voorlopig een leaseFOX via haar werkgever en toevallig is er een paar weken terug iemand achter op haar FOX gereden, wel met lage snelheid. Er was bijna geen schade te zien, maar mijn vriendin had wel al last van haar schouders. Hopelijk maakt ze dit niet nog eens mee met hogere snelheid.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » do 04 jan, 2007 23:08

lars schreef:En zo hebben we dus ook de reden waarom BMW rijders altijd vooraan willen rijden ;-)
dan is de kans op een kop-staartbotsing deste groter dan wanneer je achteraan rijdt , of je moet dan helemaaaaaaaallllll vooraan rijden maar een snelle veilige Saab blijf je toch niet gemakkelijk voor met die duitse "degelijkheid". :lol:

Plaats reactie