‘Beste Saabmonteur van Nederland’ hangt na 50 jaar zijn gereedschap aan de wilgen: ‘Saab is aan zijn einde, en ik ook’
https://www.destentor.nl/deventer/beste ... ~abc71674/
In de herkansing ivm verloren gegaan bericht agv storing
Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)
-
John
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1424
- Lid geworden op: wo 27 aug, 2003 16:26
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)
900+96 cabrio tiptronic
200 Saab schaalmodellen
Ex: 9000 Aero aut., 9-5 3.0 V6 Estate Aut Aero uitv, Classic Cabrio 900 T16s, 9000 CS 2.3t aut. Burgundy, 9000 2.3i aut, 900i 16v aut, 900c, 95V4, 9-3 ss TiD aut
200 Saab schaalmodellen
Ex: 9000 Aero aut., 9-5 3.0 V6 Estate Aut Aero uitv, Classic Cabrio 900 T16s, 9000 CS 2.3t aut. Burgundy, 9000 2.3i aut, 900i 16v aut, 900c, 95V4, 9-3 ss TiD aut
-
daniel 9-3
- Donateur

- Berichten: 996
- Lid geworden op: di 08 nov, 2011 22:00
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)
Ik snap dat ie stopt. Als je de leeftijd hebt om het kalmer aan te doen dan moet je daar van genieten. Maar het is idd een goede monteur en aardige man met passie.
Onze 9-5 is door hem na gekeken en apk gereed gemaakt voordat ie op Nederlands kenteken kwam.
Gelukkig hebben we in de buurt Jan Willem die goed monteur is met passie voor het merk.
Onze 9-5 is door hem na gekeken en apk gereed gemaakt voordat ie op Nederlands kenteken kwam.
Gelukkig hebben we in de buurt Jan Willem die goed monteur is met passie voor het merk.
saab 9-3 se fsp - sold
Saab 9-5 aero stage 1-Total los
Saab 9-5 Aero Estate Stage 3- driver
buell xb 12 ss -Total los
Buell 1125cr stage 2- driver
//Saab 9-5 Aero Estate — onderdelen te koop\\
Saab 9-5 aero stage 1-Total los
Saab 9-5 Aero Estate Stage 3- driver
buell xb 12 ss -Total los
Buell 1125cr stage 2- driver
//Saab 9-5 Aero Estate — onderdelen te koop\\
-
knaapje
- Geregistreerd lid
- Berichten: 50
- Lid geworden op: di 14 dec, 2021 22:18
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)
Stond vandaag zelfs op de voorpagina van de Telegraaf
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16950
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)
ik snap dat hij na heel lang sleutelen er klaar mee is maar volgens mij is Saab nog niet ten einde... sterker nog: het is het meest levende overleden automerk ter wereldJohn schreef: ↑di 04 jan, 2022 14:32‘Saab is aan zijn einde, en ik ook’
live your dreams
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2664
- Lid geworden op: vr 07 dec, 2012 10:27
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)
Sommige mensen hebben nu eenmaal goed gevoel voor theater 