Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Gebruikersavatar
John
Geregistreerd lid
Berichten: 1424
Lid geworden op: wo 27 aug, 2003 16:26
Regio: NL - Provincie Gelderland

Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)

Bericht door John » di 04 jan, 2022 14:32

‘Beste Saabmonteur van Nederland’ hangt na 50 jaar zijn gereedschap aan de wilgen: ‘Saab is aan zijn einde, en ik ook’

https://www.destentor.nl/deventer/beste ... ~abc71674/

In de herkansing ivm verloren gegaan bericht agv storing
900+96 cabrio tiptronic
200 Saab schaalmodellen

Ex: 9000 Aero aut., 9-5 3.0 V6 Estate Aut Aero uitv, Classic Cabrio 900 T16s, 9000 CS 2.3t aut. Burgundy, 9000 2.3i aut, 900i 16v aut, 900c, 95V4, 9-3 ss TiD aut

Gebruikersavatar
daniel 9-3
Donateur
Donateur
Berichten: 996
Lid geworden op: di 08 nov, 2011 22:00
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)

Bericht door daniel 9-3 » di 04 jan, 2022 14:53

Ik snap dat ie stopt. Als je de leeftijd hebt om het kalmer aan te doen dan moet je daar van genieten. Maar het is idd een goede monteur en aardige man met passie.
Onze 9-5 is door hem na gekeken en apk gereed gemaakt voordat ie op Nederlands kenteken kwam.

Gelukkig hebben we in de buurt Jan Willem die goed monteur is met passie voor het merk.
saab 9-3 se fsp - sold
Saab 9-5 aero stage 1-Total los
Saab 9-5 Aero Estate Stage 3- driver
buell xb 12 ss -Total los
Buell 1125cr stage 2- driver
//Saab 9-5 Aero Estate — onderdelen te koop\\

knaapje
Geregistreerd lid
Berichten: 50
Lid geworden op: di 14 dec, 2021 22:18
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)

Bericht door knaapje » wo 05 jan, 2022 20:14

Stond vandaag zelfs op de voorpagina van de Telegraaf

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16950
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)

Bericht door Style&Co » wo 05 jan, 2022 20:22

John schreef:
di 04 jan, 2022 14:32
‘Saab is aan zijn einde, en ik ook’
ik snap dat hij na heel lang sleutelen er klaar mee is maar volgens mij is Saab nog niet ten einde... sterker nog: het is het meest levende overleden automerk ter wereld
live your dreams

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid
Berichten: 2664
Lid geworden op: vr 07 dec, 2012 10:27
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: Gé Kamphuis met pensioen (herpost ivm storing forum)

Bericht door NeufegliseThierry » vr 07 jan, 2022 10:19

Sommige mensen hebben nu eenmaal goed gevoel voor theater ;-)