Is gewoon voelbaar, je hebt ook minder kans op een uitgelubberde uitgetordeerde carosserie.
Ik heb een 96 met 40k (Geen 140k) compleet opnieuw opgebouwd (Ook andere kleur) met alles wat toen nieuw kon nieuw, die voelt met rijden nu 25 jaar later met 60k nog als nieuw aan.
verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
-
turbopilot
- Donateur (7x)

- Berichten: 16897
- Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
(ᴑ\\==U==//ᴑ) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: wo 13 dec, 2017 12:09
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
Calibra heeft een onafhankelijke achteras, de vectra een starre net als de Saab.
Saab 900 Turbo 16 -87 (als eerste auto
)
Saab 9-3 1.8t SS -03 als onderdelen magazijn. Iets nodig? Stuur gerust een berichtje
)
Saab 9-3 1.8t SS -03 automaat, met Dion kuur
Saab 9-5 NG turbo6 XWD -10
EX:
Caab 9-3 1.8t -06 20 Years edition Hirsch
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -04
Saab 9-3 1.8t SS -03
Saab 9-3 1.8t SS -03 als onderdelen magazijn. Iets nodig? Stuur gerust een berichtje
Saab 9-3 1.8t SS -03 automaat, met Dion kuur
Saab 9-5 NG turbo6 XWD -10
EX:
Caab 9-3 1.8t -06 20 Years edition Hirsch
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -04
Saab 9-3 1.8t SS -03
-
Steve-O
- Donateur (8x)

- Berichten: 8837
- Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
Maar is het Vectra-chassis van de Calibra ook verlengd, net zoals die van de 900NG en 9-3? Dan heeft Opel bij SAAB geshopt (of meebesteld) in plaats van andersom!
East of the Sun, West of the Moon
-
verde900
- Donateur

- Berichten: 15481
- Lid geworden op: zo 04 jan, 2004 17:17
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
Heb in Trollhättan ooit gezien wat er toegevoegd werd aan het Vectra chassis om er 'n SAAB van te maken, dat was meer materiaal dan wat men aangeleverd kreeg van Opel
SAAB, värd varje krona.........
Deltid Skåning..
Deltid Skåning..
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
- Berichten: 3163
- Lid geworden op: za 10 sep, 2011 13:34
- Regio: - kies een regio
Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
Dat was ook een hele grote doorn in het oog van GM.verde900 schreef:Heb in Trollhättan ooit gezien wat er toegevoegd werd aan het Vectra chassis om er 'n SAAB van te maken, dat was meer materiaal dan wat men aangeleverd kreeg van Opel
Lekker eigenwijs die Saab.

SAAB 900Si 2.3 Talladega.
CAAB 900SE 2.0T
CAAB 900SE 2.0T
-
turbopilot
- Donateur (7x)

- Berichten: 16897
- Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
Van Zweden in het algemeen denk ik,
Wij hebben daar binnen het concern ook last van, komt bij dat de rest van de wereld niet weet hoe om te gaan met een Zweed
Wij hebben daar binnen het concern ook last van, komt bij dat de rest van de wereld niet weet hoe om te gaan met een Zweed
(ᴑ\\==U==//ᴑ) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee
-
Raggare
- Geregistreerd lid
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: di 01 mar, 2011 13:04
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs
Ook met de corona aanpak zijn ze lekker eigenwijs bezig....
VW Up! 2021
VW E-Up! 2022