verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 16897
Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs

Bericht door turbopilot » za 20 jun, 2020 12:37

Is gewoon voelbaar, je hebt ook minder kans op een uitgelubberde uitgetordeerde carosserie.

Ik heb een 96 met 40k (Geen 140k) compleet opnieuw opgebouwd (Ook andere kleur) met alles wat toen nieuw kon nieuw, die voelt met rijden nu 25 jaar later met 60k nog als nieuw aan.
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Gebruikersavatar
Flowe Kitttt99
Geregistreerd lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: wo 13 dec, 2017 12:09
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs

Bericht door Flowe Kitttt99 » za 20 jun, 2020 22:06

gudmundje schreef:
vr 19 jun, 2020 14:08
turbopilot schreef:
vr 19 jun, 2020 13:13
best wel veel voor een vectra op winterbanden en plastic wieldoppen, wel met saabmotor dat dan wel :wow: :D :D :D :D :D

onder dat artikel de RR is al weer 50 jaar oud, times fly :shock:
zeg nooit Vectra, zeg Calibra, klinkt beter ;-)
Calibra heeft een onafhankelijke achteras, de vectra een starre net als de Saab.
Saab 900 Turbo 16 -87 (als eerste auto :O:)
Saab 9-3 1.8t SS -03 als onderdelen magazijn. Iets nodig? Stuur gerust een berichtje :D)
Saab 9-3 1.8t SS -03 automaat, met Dion kuur
Saab 9-5 NG turbo6 XWD -10
EX:
Caab 9-3 1.8t -06 20 Years edition Hirsch
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -04
Saab 9-3 1.8t SS -03

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 8837
Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs

Bericht door Steve-O » zo 21 jun, 2020 9:11

Maar is het Vectra-chassis van de Calibra ook verlengd, net zoals die van de 900NG en 9-3? Dan heeft Opel bij SAAB geshopt (of meebesteld) in plaats van andersom!
East of the Sun, West of the Moon

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur
Berichten: 15481
Lid geworden op: zo 04 jan, 2004 17:17
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs

Bericht door verde900 » zo 21 jun, 2020 10:32

Heb in Trollhättan ooit gezien wat er toegevoegd werd aan het Vectra chassis om er 'n SAAB van te maken, dat was meer materiaal dan wat men aangeleverd kreeg van Opel
SAAB, värd varje krona.........

Deltid Skåning..

Gebruikersavatar
jaap noord
Geregistreerd lid
Berichten: 3163
Lid geworden op: za 10 sep, 2011 13:34
Regio: - kies een regio

Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs

Bericht door jaap noord » zo 21 jun, 2020 13:15

verde900 schreef:Heb in Trollhättan ooit gezien wat er toegevoegd werd aan het Vectra chassis om er 'n SAAB van te maken, dat was meer materiaal dan wat men aangeleverd kreeg van Opel
Dat was ook een hele grote doorn in het oog van GM.
Lekker eigenwijs die Saab.Afbeelding
SAAB 900Si 2.3 Talladega.
CAAB 900SE 2.0T

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 16897
Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs

Bericht door turbopilot » zo 21 jun, 2020 20:00

Van Zweden in het algemeen denk ik,

Wij hebben daar binnen het concern ook last van, komt bij dat de rest van de wereld niet weet hoe om te gaan met een Zweed :D
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Gebruikersavatar
Raggare
Geregistreerd lid
Berichten: 5387
Lid geworden op: di 01 mar, 2011 13:04
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: verkoopprijs"record" 9-3 OG Aero 5 drs

Bericht door Raggare » zo 21 jun, 2020 20:20

Ook met de corona aanpak zijn ze lekker eigenwijs bezig....
Saab 99 1984
VW Up! 2021
VW E-Up! 2022