Geen nieuws, wel leuk!

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Gebruikersavatar
mabeetje
Geregistreerd lid
Berichten: 120
Lid geworden op: di 04 mei, 2004 21:06
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Geen nieuws, wel leuk!

Bericht door mabeetje » wo 19 feb, 2020 0:42

Afbeelding

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur
Berichten: 3290
Lid geworden op: di 28 mar, 2006 18:00
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Geen nieuws, wel leuk!

Bericht door gudmundje » wo 19 feb, 2020 13:04

:D

zo kan je er nog een paar bijzetten. Kijk eens welke designelementen er 10 jaar na de 9-5ng worden overgenomen door Duitse merken ;-)
2010 9-5 Tid
1999 9-3 VIggen
ex 1986 900 T16 S
ex 2005 9-5 Tid estate
1997 900 NG 2.3i cabrio
ex 1993 900 900i 16
ex 1985 900 Turbo 8
ex 1986 900 Turbo 8
ex 1964 96 TT
ex 1993 900 GT