Saab 96 V4 Financieele Dagblad
-
Christiaan94
- Donateur

Re: Saab 96 V4 Financieele Dagblad
Beetje jammer dat je je moet registreren om het te lezen..
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Ik las het stukje zojuist in de zaterdagbijlage.
[zeurmodus]Blijkbaar had die werkgever toch gelijk met de bedrijfszekerheid van het oudere spul, want verderop vertelt de eigenaresse dat ze 5x per jaar de wegenwacht nodig heeft
Dat ze hier zelf voor kiest, vind ik allemaal prima, het is alleen zo jammer dat de Nederlandse forens dagelijks wordt geconfronteerd met files t.g.v. pechgevallen, waarbij het mij steeds vaker opvalt dat dit (zeer) oud - en klaarblijkelijk niet bedrijfszeker - blik betreft...[/zeurmodus]
[zeurmodus]Blijkbaar had die werkgever toch gelijk met de bedrijfszekerheid van het oudere spul, want verderop vertelt de eigenaresse dat ze 5x per jaar de wegenwacht nodig heeft
-
verde900
- Donateur

Klopt natuurlijk, ik had een klant die een mobiliteitsvergoeding voor eigen auto's gaf naast de optie van leaseauto's, voor elk wat wils dus.
De mensen met de eigen auto's (meestal oudere auto's) moesten ivm uitval op jaar basis zomaar een week extra verlofdagen opnemen, men is daar maar mee opgehouden daar ook afspraken bij klanten in geding kwamen.
De mensen met de eigen auto's (meestal oudere auto's) moesten ivm uitval op jaar basis zomaar een week extra verlofdagen opnemen, men is daar maar mee opgehouden daar ook afspraken bij klanten in geding kwamen.
-
collega
- Donateur (3x)

Mooi interview, mooie auto, mooie rubriek die ik elke week met veel plezier lees.
5 x per jaar is een beetje veel, is ongeveer 1 keer per 3.000 km, en dan zou ik me gaan ergeren. De eigenaresse blijkbaar niet, haar klanten ook niet, dus dan is het geen probleem.
Ik heb altijd graag in oudere auto's gereden, 1-2 keer per jaar panne is heel acceptabel, geeft ook vaak een leuk verhaal bij de klant, die daar nooit een probleem van maakt. Toen mijn rode 9000
elke 5.000 km panne kreeg heb ik hem ook weggedaan. 1 keer per maand is voor mij te veel.
en wat die files bij pech betreft: https://www.autoweek.nl/myweblogs?id=3845
5 x per jaar is een beetje veel, is ongeveer 1 keer per 3.000 km, en dan zou ik me gaan ergeren. De eigenaresse blijkbaar niet, haar klanten ook niet, dus dan is het geen probleem.
Ik heb altijd graag in oudere auto's gereden, 1-2 keer per jaar panne is heel acceptabel, geeft ook vaak een leuk verhaal bij de klant, die daar nooit een probleem van maakt. Toen mijn rode 9000
en wat die files bij pech betreft: https://www.autoweek.nl/myweblogs?id=3845
-
mstffr
- Geregistreerd lid
Dit had ik natuurlijk direct moeten doen...