Saab van mark Rutte heeft een verlopen APK
-
bertturbo
- Geregistreerd lid
Saab van mark Rutte heeft een verlopen APK
Volgens de Stentor waar Rutte bij zijn Saab stond
Even na gekeken maar de APK al verlopen vanaf 15 februari 2015
Even na gekeken maar de APK al verlopen vanaf 15 februari 2015
-
GijsB
- Donateur

Re: Saab van mark Rutte heeft een verlopen APK
Geshopte foto, ze zullen wel een voorbeeldsaabje van het net gebruikt hebben...
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Denk dat ie hem verkocht heeft. Datum tenaamstelling staat op 26 september 2014!
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Zou het meer- of minderwaarde zijn dat hij van hem is geweest? 
-
Robbert
- Donateur (6x)

Dat hangt van de koper af lijkt me.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
@harolddevries: je ziet inderdaad bij de RDW dat de laatste tenaamstelling was 26-09-2014, maar...
in een interview met Nu.nl (geciteerd in De Telegraaf van vrijdag 13 maart 2015) meldt Mark Rutte:
in een interview met Nu.nl (geciteerd in De Telegraaf van vrijdag 13 maart 2015) meldt Mark Rutte:
Bron: http://www.telegraaf.nl/prive/23797397/ ... zel__.htmlvr 13 mrt 2015, 12:17
Mark Rutte nog steeds vrijgezel
van onze redactie
Minister-president Mark Rutte gaat nog altijd door het leven als vrijgezel.
In een interview met Nu.nl vertelt Rutte dat zijn privéleven sinds zijn premierschap, 4,5 jaar geleden, niet veel veranderd is.
"Ik ben niet verhuisd, heb zelfs mijn oude Saab nog", vertelt Rutte, die ook aangeeft nog steeds geen relatie te hebben.
Wel heeft de minister-president een druk sociaal leven. "Ik ben privé heel gezegend. Mijn familie en vriendenkring bevinden zich voor een groot deel buiten de politiek. Dat is prettig, want dan gaan de etentjes op vrijdagavond eens over wat anders."
-
gunar
- Geregistreerd lid
Deze Saab is verkocht aan Jos van Rey. Die de APK heeft laten ......verlopen.
Verlopen....figuur, die Jos.
Maar niet treurig worden allemaal hoor ! Mark is er geweldig mee binnengelopen, met die transactie.
Was altijd zijn prijs in goud meer dan waard geweest voor Mark: zijn Saab.

Mark Rutte als tweedehandsautoverkoper.

Verlopen....figuur, die Jos.
Maar niet treurig worden allemaal hoor ! Mark is er geweldig mee binnengelopen, met die transactie.
Was altijd zijn prijs in goud meer dan waard geweest voor Mark: zijn Saab.
-
ReinO
- Donateur (2x)

een saab op papier duur verkopen: ook manier van witwassen. Dat is aan sommige politieke figuren wel toevertrouwd.
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Wat dacht je van de deal die 'crimefighter' Fredje Teeven sloot met crimineel Cees H., zodat diens fortuin kon worden witgewassen? je weet wel; die affaire waarbij de 'fatsoenlijke politici' Fred & Opa Ivo O. aan spontaan geheugenverlies leden.Robbert schreef:Noem eens namen dan.
Jos van Rey? Ton Hooijmaijers? Allemaal VVD-ers (Vereniging Van Dieven).
-
Robbert
- Donateur (6x)

O dan snap ik het: Alle VVD'ers zijn witwassers.
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Nee, dat zie je verkeerd; niet elke VVD-er is een witwasser, maar toevallig zijn wel alle witwassers die ik noemde VVD-ers.
Maar reageer anders ook eens op de feiten want dat doe jij nooit. Wacht even; ben je toevallig politicus?
Maar reageer anders ook eens op de feiten want dat doe jij nooit. Wacht even; ben je toevallig politicus?
-
millerman
- Donateur (3x)

En als je nou eens witwassers zou noemen van een andere partij? Zo toevallig was het dus niet dat degene die jij noemde, allemaal van de VVD zijn. Anders had je ze natuurlijk niet genoemd.
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Het was wèl toeval; deze namen schoten mij als eerste te binnen en viel me daarna pas op dat het VVD-ers zijn.
Ik kan wel genoeg lui van andere partijen bedenken die andersoortige schurkenstreken op hun kerfstok hebben maar het gaat nu om witwassen.
Maar noem jij anders een aantal witwassers die niet van VVD huize zijn? Drie namen is voldoende hoor.
Ik kan wel genoeg lui van andere partijen bedenken die andersoortige schurkenstreken op hun kerfstok hebben maar het gaat nu om witwassen.
Maar noem jij anders een aantal witwassers die niet van VVD huize zijn? Drie namen is voldoende hoor.
-
millerman
- Donateur (3x)

Je had het over noemen, niet over te binnen schieten