Verhuizing Tema Automotive Middelburg
-
johnb52
- Donateur (7x)

Verhuizing Tema Automotive Middelburg
Uit hun voegen gegroeid, dus tijd voor verhuizen.
Zie onderstaand bericht.
Per 1 februari 2014 zal ons bedrijf gevestigd zijn aan de Ampéreweg 58, 4338 PT te Middelburg. (arnestein I)
Ons telefoonnummer, email en website blijven hetzelfde!
0118-611622, info@tema-automotive.nl http://www.tema-automotive.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij zullen daarom van 25 januari tot en met 31 januari 2014 tijdelijk gesloten zijn ivm het verhuizen van onze apparatuur ( bruggen, voorraad en administratie). Hierdoor zullen wij geen mogelijkheid zien tot reparaties en onderhoud aan uw auto. Wij zullen wel telefonisch bereikbaar zijn!!!
Uiteraard zijn wij u weer van dienst op 1 februari 2014 in ons nieuwe pand: Ampéreweg 58!
Zie onderstaand bericht.
Per 1 februari 2014 zal ons bedrijf gevestigd zijn aan de Ampéreweg 58, 4338 PT te Middelburg. (arnestein I)
Ons telefoonnummer, email en website blijven hetzelfde!
0118-611622, info@tema-automotive.nl http://www.tema-automotive.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij zullen daarom van 25 januari tot en met 31 januari 2014 tijdelijk gesloten zijn ivm het verhuizen van onze apparatuur ( bruggen, voorraad en administratie). Hierdoor zullen wij geen mogelijkheid zien tot reparaties en onderhoud aan uw auto. Wij zullen wel telefonisch bereikbaar zijn!!!
Uiteraard zijn wij u weer van dienst op 1 februari 2014 in ons nieuwe pand: Ampéreweg 58!
-
arnemuiden
- Geregistreerd lid
Re: Verhuizing Tema Automotive Middelburg
Kijk dan worden we buren!
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Gefeliciteerd. Is een mooi ruim pand!

-
nastydrive
- Donateur (2x)

Ziet er geweldig uit ,daar kunnen heel wat Saabjes binnen staan. Is 1 februari dan tevens de officiele openingsdag?
-
johnb52
- Donateur (7x)

nastydrive schreef:Ziet er geweldig uit ,daar kunnen heel wat Saabjes binnen staan. Is 1 februari dan tevens de officiele openingsdag?
Ik meen dat er voor de vaste klanten nog een openingsdag komt, weet het niet zeker...
-
teunis
- Geregistreerd lid
De spanten al in Saab-blauw. Mooi!
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
En een mooie kantoorruimte en onderdelenzolder...

-
johnb52
- Donateur (7x)

Gaat allemaal weg, die kisten die je bovenop ziet staan, die zijn gemaakt door het bedrijf wat er eerst in zat.
Groot voordeel van het pand, behalve dat de oppervlakte ruim 8x zo groot is, is dat er al een vloeistofdichte vloer in zit, en al het electra er al lag!
Nog anderhalve week, en dan is als het goed is de grand opening!
Ben benieuwd.
Groot voordeel van het pand, behalve dat de oppervlakte ruim 8x zo groot is, is dat er al een vloeistofdichte vloer in zit, en al het electra er al lag!
Nog anderhalve week, en dan is als het goed is de grand opening!
Ben benieuwd.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Prachtige ruimte! Zoiets moet ik later hebben voor m'n auto'tjes 
-
sb129h
- Donateur (2x)

Later? Dan pas?
Ziet er inderdaad mooi uit, lekker licht ook!
Ziet er inderdaad mooi uit, lekker licht ook!
-
sb129h
- Donateur (2x)

Daar moet je doorhéén kijken Devil! 
-
johnb52
- Donateur (7x)

Alsof je het over je eigen huis hebtThe Devil's Own V4 schreef:Oh ja, een verrassend ruim karakteristiek vrijstaand object met mogelijkheid tot verbeterde dak- en wandisolatie gelegen op goede stand op slechts 30 autominuten van openbaarvervoerverbindingen met de rest van het land.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Het is ook niet echt een spannende ruimte, maar dat hoeft ook niet voor mij. Als alles maar warm en droog staat en er een paar mooie klusplekken ingericht kunnen worden. En inderdaad, het moet niet te ver van de bewoonde wereld zijn. Ik dacht aan zoiets in mijn achtertuin. Mag nog wat groter eventueel. Vooral hoger aan de lage zijde, zodat er een rijtje vierkolommers in past ter stallingThe Devil's Own V4 schreef:Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld, ik zie een saaie loods.