SAAB en Youngman
-
NOE
- Geregistreerd lid
SAAB en Youngman
Er is weer nieuws van Victor Muller.
http://www.autoweek.nl/autonieuws/20340 ... euwe-autos" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoweek.nl/autonieuws/20340 ... euwe-autos" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Spatje
- Donateur (3x)

Re: SAAB en Youngman
En die ontwerpen die gemaakt zijn voor wel 5 verschillende modellen, van wie zijn die ontwerpen? Youngman heeft deze rechten toch niet gekocht van de curator of hadden ze die al voor het faillissement?
-
Sebusta
- Donateur (2x)

Waarschijnlijk dat die rechten in handen zijn van Spyker. Wel mooi als dit echt waar is. De vraag is natuurlijk of dit hem gaat lukken. Maar een saab met Spyker logo zie ik ook wel zitten hoor, alleen denk ik dat de prijs toch wat hoger gaat zijn dan dat saab er voor zou hebben gevraagd.
-
TIPO4
- Geregistreerd lid
Zozo een Spyker 9000 die gelanceerd gaat worden .....
Dan heb ik hier toch wel de scoop van de maand

Het is natuurlijk wel een prima initiatief om de stop te zetten op die verdwijnende 9000's
Dan heb ik hier toch wel de scoop van de maand

Het is natuurlijk wel een prima initiatief om de stop te zetten op die verdwijnende 9000's
-
Sverige
- Geregistreerd lid
Spijker heeft iig de model-rechten van de nieuwe 9-5 in handen
-
wulf
- Geregistreerd lid
Die ontwerpen zijn een paar tekeningen van Castriota. Meer is er niet.Spatje schreef:En die ontwerpen die gemaakt zijn voor wel 5 verschillende modellen, van wie zijn die ontwerpen? Youngman heeft deze rechten toch niet gekocht van de curator of hadden ze die al voor het faillissement?
En nee, dit worden geen Saabs. Als er al iets komt dan zou het iets voor de Chinese markt worden. En waarschijnlijk in China gemaakt worden. Spyker heeft geen geld en mensen om dit verder te ontwikkelen en ik vraag me af of Youngman dat wel heeft. Dit zijn weer grote plannen en ideeen gebaseerd op luchtkastelen. Als iemand er wat inziet dan nu aandelen kopen in SPYKR. Vandaag net met 25% omhoog geschoten! Van 4 naar maar liefsts 5 eurocent.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

SAAB en Youngman
Toch weer een slimme/sluwe zet van VM. Hij heeft deze kans natuurlijk eerder gegenereerd maar zal niet verdacht zijn (paulineus handelen) omdat het een logische stap was in de onderhandeling met YM.
Wel wat vreemd dat het nu lijkt alsof NEVS dacht te kunnen beschikken over de Phoenix rechten....
Wel wat vreemd dat het nu lijkt alsof NEVS dacht te kunnen beschikken over de Phoenix rechten....
-
Robbert
- Donateur (6x)

Maar zien hoe dit afloopt.
Muller kan zeggen wat hij wil. Uiteindelijk beslissen de curatoren: die hebben verkocht.
Muller kan zeggen wat hij wil. Uiteindelijk beslissen de curatoren: die hebben verkocht.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Huh./ Ik dacht GMSverige schreef:Spijker heeft iig de model-rechten van de nieuwe 9-5 in handen
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Die middenstijl dat ziet wel vreemd uit, misschien op excursie naar Ford en de Ford Focus B eens gaan bestuderen.
Staat trouwens niets bij over de z.g. Spijker 9.5NG plannen, want dit is de al langer bekende super SUV.
Een auto die je ook niet veel zult gaan zien, is een soort BMW X6, maar dan met een wat hoger prijskaartje
Staat trouwens niets bij over de z.g. Spijker 9.5NG plannen, want dit is de al langer bekende super SUV.
Een auto die je ook niet veel zult gaan zien, is een soort BMW X6, maar dan met een wat hoger prijskaartje
-
Edward9-5
- Geregistreerd lid
Hier ook nog een stukje: http://www.autowereld.com/merken/detail.asp?merk=96
-
wulf
- Geregistreerd lid
Edit: post ging niet over Saab en Youngman maar Spyker en Youngman.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Tja over Saab en Youngman is ook niet meer veel te melden, dus misschien ff de kop aanpassen 
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Bestaat vrijwel geheel uit GM patenten,want die 9.5G die heeft GM/SAAB bedacht en ontwikkeld, dus VM heeft daar vrijwel niets aan gedaan
Dus het zit weer net wat anders in elkaar dan VM verteld, zoals gewoonlijk
Dus het zit weer net wat anders in elkaar dan VM verteld, zoals gewoonlijk
-
turbopilot
- Donateur (7x)

lijkt een beetje een in elkaar geslagen cooper countryman
D8 krijgt ie ook nog shit met donkervoort

D8 krijgt ie ook nog shit met donkervoort