Turbo-X op het oog met LPG en trekhaak

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Gesloten
Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » za 20 dec, 2008 22:33

0,0% Twijfel, 100% Zeker

Gebruikersavatar
brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 20 dec, 2008 22:35

Hanm schreef:0,0% Twijfel, 100% Zeker
Ok, duidelijk, dat is vastgesteld... maar kun je ook mijn beargumentering weerleggen? ;)

Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » za 20 dec, 2008 22:38

Jouw argumenten kan ik niet weerleggen, lijkt me helemaal mogelijk wat je voorstelt, maar iets dergelijks is nou eenmaal niet gedaan.

Gebruikersavatar
brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 20 dec, 2008 23:01

OK, dat kan. :lol:

Zal dan wel weer een regeltjes kwestie zijn...

jermar
Geregistreerd lid

trekhaak

Bericht door jermar » zo 21 dec, 2008 9:48

je kunt gewoon de rdw verzoeken om een max. aanhangergewicht op het kenteken te laten zetten hoor

Gebruikersavatar
Saap!!
Geregistreerd lid

Bericht door Saap!! » zo 21 dec, 2008 12:16

...Niemand heeft het over de trekhaak, Er mag GEEN trekhaak onder de turbo X
Echte reden is nooit gegeven hiervoor! staat ook op het kenteken van de auto trekgewicht: 0

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 21 dec, 2008 12:17

Saap!! schreef:...Niemand heeft het over de trekhaak, Er mag GEEN trekhaak onder de turbo X
Echte reden is nooit gegeven hiervoor! staat ook op het kenteken van de auto trekgewicht: 0
Wat moet ik hier van maken?

Gebruikersavatar
WMB
Geregistreerd lid

Bericht door WMB » zo 21 dec, 2008 12:34

Dat zo'n heel topic lezen en geïnteresseerd blijven blijkbaar een te grote opgave is...

Gebruikersavatar
hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » zo 21 dec, 2008 12:39

is dit het bitch topic geworden :D? Heerlijk, lekker op de zondag morgen kijken wie er nu weer de wind van voren heeft gekregen :). Iemand anders nog wat, ik pak de popcorn :P

Gebruikersavatar
geert1
Geregistreerd lid

Bericht door geert1 » zo 21 dec, 2008 13:33

wat een compleet gelul dat een Aero X niet op LPG mag.

Let wel; Saab probeert al jaren toonaangevend in schone turbotechniek te zijn, LPG is nu de meest schone brandstof voor handen en indien je genoeg rijdt scheelt het nog in de portemenee ook.

Als een Aero X op LPG wordt gezet is dit enkel goed en mooie reclame, want dan heb je een high performance car, op de meest schone brandstof die nu voor handen is, precies de Saab gedachte dus en tel erbij op dat je zakelijk een supersnelle auto kan rijden.

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 21 dec, 2008 13:44

Dé Aero X op LPG, wat voor geweldige actie zou dat zijn! 8)

:wink:

Gebruikersavatar
Robert Toet
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Toet » zo 21 dec, 2008 14:08

Om over een paardentrailer erachter maar te zwijgen :D

Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » zo 21 dec, 2008 14:57

geert1 schreef:wat een compleet gelul dat een Aero X niet op LPG mag.

Let wel; Saab probeert al jaren toonaangevend in schone turbotechniek te zijn, LPG is nu de meest schone brandstof voor handen en indien je genoeg rijdt scheelt het nog in de portemenee ook.

Als een Aero X op LPG wordt gezet is dit enkel goed en mooie reclame, want dan heb je een high performance car, op de meest schone brandstof die nu voor handen is, precies de Saab gedachte dus en tel erbij op dat je zakelijk een supersnelle auto kan rijden.
Good posting ;) . Maar buiten dat. Dat het ongecontroleerde snobisme in dit topic de bovenhand voert verbaast me. Een heleboel :green_blah:

Gebruikersavatar
op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » zo 21 dec, 2008 17:02

:green_blah: :green_blah: :green_blah: inderdaad

In de krant van vandaag stond een paginagrote advertentie van mercedes, ook de personenwagens, af fabriek op AARDGAS 8)


AARDGAS!!


Wat de vooringenomen, ingeblikte vooroordelen reutelende niet ervaringsdeskundige forummertjes hierover te melden hebben is na het lezen van dit draadje voorspelbaar......


Mijn conclusie: we leven in de 21e eeuw en niets is te gek. :D De topic starter is juist heel erg van deze tijd.

B235R
Lid van verdienste

Re: trekhaak

Bericht door B235R » zo 21 dec, 2008 18:08

jermar schreef:je kunt gewoon de rdw verzoeken om een max. aanhangergewicht op het kenteken te laten zetten hoor
als de fabrikant in de betreffende homologatie, er duidelijk voor heeft gekozen geen trekhaak goed te keuren, dus als er geen: maximum te trekken massa is vastgesteld. dan kan de RDW deze ook niet plaatsen op het kentekenbewijs.

als je onderweg bent met een aanhanger/caravan e.d zal op het kentekenbewijs van het trekkend voertuig, deze informatie altijd aanwezig moeten zijn.

Gesloten