Turbo-X op het oog met LPG en trekhaak
-
brinky
- Donateur

-
Hanm
- Lid van verdienste
-
Saap!!
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
WMB
- Geregistreerd lid
-
hannes85
- Geregistreerd lid
-
geert1
- Geregistreerd lid
wat een compleet gelul dat een Aero X niet op LPG mag.
Let wel; Saab probeert al jaren toonaangevend in schone turbotechniek te zijn, LPG is nu de meest schone brandstof voor handen en indien je genoeg rijdt scheelt het nog in de portemenee ook.
Als een Aero X op LPG wordt gezet is dit enkel goed en mooie reclame, want dan heb je een high performance car, op de meest schone brandstof die nu voor handen is, precies de Saab gedachte dus en tel erbij op dat je zakelijk een supersnelle auto kan rijden.
Let wel; Saab probeert al jaren toonaangevend in schone turbotechniek te zijn, LPG is nu de meest schone brandstof voor handen en indien je genoeg rijdt scheelt het nog in de portemenee ook.
Als een Aero X op LPG wordt gezet is dit enkel goed en mooie reclame, want dan heb je een high performance car, op de meest schone brandstof die nu voor handen is, precies de Saab gedachte dus en tel erbij op dat je zakelijk een supersnelle auto kan rijden.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Good postinggeert1 schreef:wat een compleet gelul dat een Aero X niet op LPG mag.
Let wel; Saab probeert al jaren toonaangevend in schone turbotechniek te zijn, LPG is nu de meest schone brandstof voor handen en indien je genoeg rijdt scheelt het nog in de portemenee ook.
Als een Aero X op LPG wordt gezet is dit enkel goed en mooie reclame, want dan heb je een high performance car, op de meest schone brandstof die nu voor handen is, precies de Saab gedachte dus en tel erbij op dat je zakelijk een supersnelle auto kan rijden.
-
op
- Donateur (4x)

In de krant van vandaag stond een paginagrote advertentie van mercedes, ook de personenwagens, af fabriek op AARDGAS
AARDGAS!!
Wat de vooringenomen, ingeblikte vooroordelen reutelende niet ervaringsdeskundige forummertjes hierover te melden hebben is na het lezen van dit draadje voorspelbaar......
Mijn conclusie: we leven in de 21e eeuw en niets is te gek.
-
B235R
- Lid van verdienste
Re: trekhaak
als de fabrikant in de betreffende homologatie, er duidelijk voor heeft gekozen geen trekhaak goed te keuren, dus als er geen: maximum te trekken massa is vastgesteld. dan kan de RDW deze ook niet plaatsen op het kentekenbewijs.jermar schreef:je kunt gewoon de rdw verzoeken om een max. aanhangergewicht op het kenteken te laten zetten hoor
als je onderweg bent met een aanhanger/caravan e.d zal op het kentekenbewijs van het trekkend voertuig, deze informatie altijd aanwezig moeten zijn.