9-5 1.6t

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 15 aug, 2008 13:43

baszwolle schreef:ja en dat zijn details. stripjes weg op de deur en nog een paar kleine *...de moeite van het spotten niet waard voor de spotters.
je moest eens weten hoe hongerig juist de amateurs zijn naar dit soort details. Geen enkele facelift gaat onopgemerkt voorbij in de test fase...

Overigens schijnt van de 9-5 een mule in Engeland rondgereden te hebben, behoorlijk onherkenbaar verpakt als Saab, maar duidelijk GM.

Het heeft me ook lange tijd verbaasd dat van de 9-5 niks concreets gepubliceerd is (los van een paar vingeroefeningen van hobbyisten). Toch schijnt hij wel te komen.... we zullen het zien. Buiten kijf staat dat er volgende zomer iets nieuws staat.

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » vr 15 aug, 2008 13:58

Henk-Jan schreef:De deur is hetzelfde als op de vorige 9-3 volgens mij. Alleen dan heeft hij andere deurklinken.
zijn van Cadillac, vertelde mijn ....

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 15 aug, 2008 13:59

Het is toch alleen maar mooi dat de 9-5 niet gezien wordt door amateur fotografen? De nieuwe 9-5 is in ieder geval winterproof. 8)
baszwolle schreef:
Henk-Jan schreef:De deur is hetzelfde als op de vorige 9-3 volgens mij. Alleen dan heeft hij andere deurklinken.
Ik geef je het voordeel van de twijfel. :wink:

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » vr 15 aug, 2008 14:12

Alex B schreef:Vorig jaar juni waren we met de Regio Noord-Holland bij de ASM in Uitgeest, waar door iemand van Saab een presentatie werd gehouden over de Biopower. Hij riep ook zo enthousiast dat Audi met z'n A6 wel kon inpakken als de nieuwe 9-5 zou uitkomen. Dat is ondertussen dus al meer dan een jaar geleden en Audi is al bijna weer aan een nieuw model A6 toe (bij wijze van spreken dan). We wachten nog steeds in angstige spanning af.
Sterker nog: de eerste foto's van de gefacelifte A6 staan al op internet

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 15 aug, 2008 14:12

baszwolle schreef:
zijn die BLS deuren niet genomen van de eerste fase 9-3 Sedan/Wagon? :lol:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 15 aug, 2008 14:18

jelger schreef:
baszwolle schreef:
zijn die BLS deuren niet genomen van de eerste fase 9-3 Sedan/Wagon? :lol:
Dat dacht ik ook. Maar ach, wat maakt het ook uit. Als wij zo gaan praten zijn wij net zo erg als de mensen die zeggen dat een SAAB een Opel Vectra is. Period. :lol:

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » vr 15 aug, 2008 14:38

Henk-Jan schreef:Het is toch alleen maar mooi dat de 9-5 niet gezien wordt door amateur fotografen? De nieuwe 9-5 is in ieder geval winterproof. 8)
baszwolle schreef:
Ik geef je het voordeel van de twijfel. :wink:
ik heb er de balle verstand van, dat nieuwe spul trekt me niet zo, vertel alleen maar wat ik hoor van de bron.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 15 aug, 2008 14:48

Ik heb mij ook niet zo verdiept in de 9-3. Boeiend dus. :wink:

jarno93
Geregistreerd lid

Bericht door jarno93 » ma 01 sep, 2008 9:29

Nog even terugkomend op pk perikelen. Twinscroll 1.6 turbo in Mini cooper S heeft gewoon 225 pk (=stage 1 2,0t). Dat kan Saab natuurlijk ook.

Plaats reactie