De Saab 9X Air, wéér een concept
-
Malo
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jvdijk
- Geregistreerd lid
http://carscoop.blogspot.com/2008/09/sa ... pt-32.html
Super gaaf ontwerp. Dit mag wat mij betreft snel in productie evenals de 9-x coupe. Samen met de nieuwe 9-5 en 9-4 geeft dat een heel mooi gamma
Super gaaf ontwerp. Dit mag wat mij betreft snel in productie evenals de 9-x coupe. Samen met de nieuwe 9-5 en 9-4 geeft dat een heel mooi gamma
-
Viggen2000
- Geregistreerd lid
Eerst de 9-3 cabrio "Air Edition" maar?
http://www.saab.com/global/en/start#/wo ... r/welcome/
Ook een strakke auto, zo met die Aero X wielen.
Ook een strakke auto, zo met die Aero X wielen.
-
brugman
- Geregistreerd lid
concepts
En maar conseptauto's bouwen. Ik ben van armoede ( na 25 Saab's) maar een Audi A6 gaan rijden. Perfekte automobiel met een veel betere interieurkwaliteit dan Saab. Rest is bij Saab beter. Mis het karakter bij Audi ofschoon het een heel goede organisatie is. Daar kunnen ze bij Saab Nederland nog iets van leren!! Je krijgt nog niet eens antwoord op je mails. Nu maar hopen dat er eindelijk eens een auto komt die te koop is voor een normale prijs. Mijn A6 was net zo duur als mijn Saab 9.5!!??
-
gripen 9-3
- Geregistreerd lid
Da's inderdaad heel armoedigIk ben van armoede ( na 25 Saab's) maar een Audi A6 gaan rijden
Alleen dus vanwege de interieurkwaliteit?Perfekte automobiel met een veel betere interieurkwaliteit dan Saab. Rest is bij Saab beter. Mis het karakter bij Audi ...
Vreemd trouwens want als ik een vergelijkbare A6 en 9-5 configureer op de sites kom ik op een prijsverschil van 10.000 euro in het voordeel van de 9-5.Mijn A6 was net zo duur als mijn Saab 9.5!!??
Wil je wel heel rap je onderschrift aanpassen?
-
brugman
- Geregistreerd lid
prijs A6
A6 Avant met multitronic, leer, navigatie volkleur 3D, stoelverw. telefoon,etc.etc. heb ik 55.000 betaald. Is Pro Line business uitvoering!!
Mijn laatste 9.5 zonder leer , zonder navi, zonder alarm kostte me € 58.000. Ik heb het dan over de het laatste model 1,9 TiD automaat in de kleur smoke beige. Heb trouwens enorm veel problemen met deze auto gehad. Na 85.000 km was ik het zo beu dat ik na 2,5 miljoen!! km Saab een Audi heb gekocht.
Mijn laatste 9.5 zonder leer , zonder navi, zonder alarm kostte me € 58.000. Ik heb het dan over de het laatste model 1,9 TiD automaat in de kleur smoke beige. Heb trouwens enorm veel problemen met deze auto gehad. Na 85.000 km was ik het zo beu dat ik na 2,5 miljoen!! km Saab een Audi heb gekocht.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: concepts
waxle schreef:wéér een concept
even voor de volledigheid, ivm beeldvorming, uit het persbericht gelepeldbrugman schreef:En maar conseptauto's bouwen.
De Saab 9-X Air is gelijktijdig ontwikkeld met de 9-X BioHybrid Concept
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Re: concepts
Hmmm... voor de beeldvorming achteraf maakt het dan weinig uit; door aan de lopende band concepten te presenteren (al dan niet tegelijk gemaakt) zend je mijns inziens nog steeds een verkeerd signaal uit.
Neemt overigens niet weg dat ik de gekozen weg en stijl veelbelovend vind, ik ben erg benieuwd naar de productiemodellen. Hopelijk komt dat nog voor een C11 van GM...
Neemt overigens niet weg dat ik de gekozen weg en stijl veelbelovend vind, ik ben erg benieuwd naar de productiemodellen. Hopelijk komt dat nog voor een C11 van GM...
-
RG-64
- Geregistreerd lid