We must save the Museum

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
EnnioR
Geregistreerd lid

Re: We must save the Museum

Bericht door EnnioR » vr 27 jan, 2012 18:53

Nooit met de wagen tot daar gereden.... enkel per vliegtuig. (Dank om de tip naar mijn vriendin toe wat daadkracht te geven ;))
Moet inderdaad schitterend zijn om langs de pas te rijden..... verwarming vanuit de voetjes, dakje open..... heerlijk. Doet me terugdenken aan de tijd dat ik met mijn cabrio open door Oostenrijk(Sölden) reed.... brandend zonnetje maar met vries temperaturen. met de verwarming op de voetjes en idd met de muts op héééérlijk! Mooie keukens... best nog even wachten dan ;)

On topic: Ik heb ergens horen waaien dat de ursaab reeds verkocht was... Zou dit kunnen kloppen?

Ben er mee weg... deze avond nieuwjaarsreceptie van de Saabclub BE.

Groetjes

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » vr 27 jan, 2012 19:03

EnnioR schreef:
On topic: Ik heb ergens horen waaien dat de ursaab reeds verkocht was... Zou dit kunnen kloppen?

Groetjes
Klopt, de UrSaab is reeds verkocht.
Zucht...

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » vr 27 jan, 2012 19:15

Ja, en de rest ook...

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » vr 27 jan, 2012 19:35

EnnioR schreef:..... verwarming vanuit de voetjes...
Je vergeet de stoelverwarming EnnioR :D

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 27 jan, 2012 20:22

Raggare schreef:
EnnioR schreef:

Groetjes
Klopt, de UrSaab is reeds verkocht.
Zucht...
Volgens mij blijft ie gewoon in Trollhättan met de rest van de collectie toch? Zonder UrSaab geen Saabmuseum!

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » vr 27 jan, 2012 20:35

Zo had ik `t ook begrepen hoor

Spatje
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Spatje » vr 27 jan, 2012 23:07

Gotthard vind ik mooier. Simplon is zeker aan de Zwitserse kant een snelweg omhoog.

N2024
Geregistreerd lid

We must save the Museum

Bericht door N2024 » za 28 jan, 2012 0:09

Heb vorig jaar de Gotthard tunnel gedaan. Open rijden is een takke herrie dan.

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » za 28 jan, 2012 9:20

EnnioR schreef: en niet sneller dan 110 rijden.... anders ben ik aan benzine alleen een mooie vakantie kwijt...
En vergeet de boetes niet! In Finland zijn snelheidsovertredingen volgens mij 'inkomensafhankelijk'. Hoe ze dat met buitenlanders doen weet ik niet, maar een Nederlandse reisgenoot werd staande gehouden en kreeg een zo'n hoge boete dat hij niet wilde vertellen hoe veel het was.

Spatje
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Spatje » za 28 jan, 2012 11:58

N2024 schreef:Heb vorig jaar de Gotthard tunnel gedaan. Open rijden is een takke herrie dan.
Zonde, je had de pas moeten nemen, heel erg mooi.

N2024
Geregistreerd lid

We must save the Museum

Bericht door N2024 » za 28 jan, 2012 12:12

Goede tip, die doe ik op de terugweg!

klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door klaasj » za 28 jan, 2012 14:53

geef mij de trollstigvegen maar, en zo ken ik er nog een paar in noorwegen :offtopic: :wink:

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » za 28 jan, 2012 18:47

Niet helemaal relevant en toch een beetje wel. Heb daarnet een klant gehad met een Saab 92. Ik mag er zelfs mee rijden. Wat leuk hé.

Het bleken kennissen van VM te zijn trouwens. Affijn, heb er net een stukje over geschreven op `t Save the museum blog. Net als hier is het veel te gezellig om de stekker uit `t blog te trekken :wink: .

Trollstigvegen zegt me eerlijk gezegd niets, maar ik heb daar (Noorwegen) qua bedrijf niet echt aanvragen e.d. uit die regio vandaan dus kom er (tot op heden) nooit.

klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door klaasj » za 28 jan, 2012 21:56

Trollstigvegen zegt me eerlijk gezegd niets, maar ik heb daar (Noorwegen) qua bedrijf niet echt aanvragen e.d. uit die regio vandaan dus kom er (tot op heden) nooit.[/quote]

Dan adviseer ik je als ex adviseur om werk en prive :wink: gescheiden te houden en eens lekker kris kras door noorwegen te gaan een aantal jaren als welverdiende vakantie. Vanaf de eerste keer dat ik voet zette in noorwegen ben ik uit de scandinavische landen niet meer weg te houden. :O: :D

N2024
Geregistreerd lid

We must save the Museum

Bericht door N2024 » za 28 jan, 2012 22:28

Een aantal jaren als welverdiende vakantie klinkt me als muziek in de oren! Bedankt dat je me dat gunt, alleen m'n portemonnee denkt daar anders over :). Vakantie houdt bij mij meestal met 3 weken wel op, dan is het echt weer werken geblazen.

Prive toeren is meestal Engeland, is ook leuk hoor. Rijden ook veel leuke classics rond.

Plaats reactie