impressie opvolger Saab Sonett (staat in AutoVisie!)
-
Leonardo da Vinci
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
@ MISTY: voor je ontzettend zinnige commentaar en zeer opbouwende kritiek
proef je het sarcasme
davidjoost
proef je het sarcasme
ga toch fietsen man, en hou op met dit geouwehoerAls je de afbeeldingen kunt plaatsen welke het 3-d laten zien, dan kun je wellicht gelijk hebben.
Uitgaand van jouw formula, is het meer plagiarism als ontwerp.
davidjoost
-
Leonardo da Vinci
And you want to be a designer? Laat het ontwerp dan zien. Buona Fortuna friend.davidjoost schreef:@ MISTY: voor je ontzettend zinnige commentaar en zeer opbouwende kritiek :wink:
proef je het sarcasme :P
ga toch fietsen man, en hou op met dit geouwehoer :roll:Als je de afbeeldingen kunt plaatsen welke het 3-d laten zien, dan kun je wellicht gelijk hebben.
Uitgaand van jouw formula, is het meer plagiarism als ontwerp.
davidjoost
-
Hannes
- Forum Admin
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
ik heb nooit gezegd dat ik designer wil worden! ik doe dit gewoon voor mijn lol in mijn vrije tijd als hobbyLeonardo 'wanna-be' da Vinci kraamde uit:
you want to be a designer? Laat het ontwerp dan zien. Buona Fortuna friend.
en als je zo uit de hoogte doet maak je je niet erg geliefd hier op het forum
davidjoost
-
Leonardo da Vinci
-
Manic
- Lid van verdienste
-
bram
- Geregistreerd lid
Davidjoost ik vind het zelf goed ontworpen, ziet er erg gaaf uit
doe mij er maar eentje. Gefeliciteerd dat je in de autovisie staat. Je bent goed op weg. Je mag van mij nog veel meer van dit soort auto's maken met photoshop.
Maar laat je niet zo snel op de kast jagen door de andere forumleden. Deze hebben een andere kijk en andere mening, het zij zo. Over smaak valt niet te twisten.
Maar laat je niet zo snel op de kast jagen door de andere forumleden. Deze hebben een andere kijk en andere mening, het zij zo. Over smaak valt niet te twisten.
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
Allereerst nog ff dj feliciteren met de publicatie, want dat was ik nog vergeten. Proficiat dj!jelger schreef:maar wat vind je, afgezien van je (teken)techische kritiek, van het ontwerp 'an sich' Leo?
ik vind de wagentjes kek, inderdaad leuke referentie aan de Sonett(2 met name) - beetje te aggresief naar mijn idee tov de toch wat lieflijke, bedaarde, en rustig "cool"e oude Sonettjes, maar dat is nu eenmaal de tijd(sgeest)![]()
mooi gedaan davidjoost !
Dat wat Jelger zegt is ook mijn gedachte. Het zou trouwens idd best wel eens kunnen dat een Sonett in deze vorm als warme broodjes gaat, want goeddeel van de markt wil gewoon een vechtersjas.
Hij zou mij SAAB liefhebber weer wat meer vervreemden van mijn merk. Ik vind hem niet intelligent genoeg, te onbehouden.
Ik ben helaas niet vaardig met die technieken die davidjoost gebruikt. Was ik dat wel geweest dan zou ik veel elementen van dj overnemen, maar:
- minder geprofileerde, vlakkere kap
- minder geprofileerde wielkasten achter
Dan mis ik nog iets.
Schoonheid zit hem voor mij vaak in imperfectie. Ik vind dat echt SAAB. Er moet iets onconventioneels, of zelfs raars in. Wel functie dienend, want dat is ook SAAB.
Laat ik eens gek doen: Passagierscompartiment meer tabs naar achteren toe laten lopen en een D-type vleugel over het midden vd achterruit. Lange neus naar de TT die geen bocht kan houden. En meer Jet, minder muscle car.
-
sonett
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Maarten
- Lid van verdienste