Ik heb er niet in gereden, zodoende ben ik geen ervarings deskundige.Hanm schreef:De V6 maakt een fantastisch geluid, en die 250 pk zet ie prima weg. De tractie van de V6 is beter dan een Aero van het vorige model 9-3.
Top Gear en de 9-3 sport estate
-
N2024
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
shearwater
- In memoriam †
Re: Sport Combi
Ik heb een Zweedse uitvoering besteld via parallelimport. Een Zwarte Linear Plus 1.9 TiD/120 pk + roetfilter met wat optiepakketten o.a. inhoudend Barathea grijs bekeleding (net als jij), ACC, el. verstelbare bestuurdersstoel, bumpers + handgrepen volledig in kleur, 17 inch Alu 45 (Vectorvelgen), sportchassis, dakrails, standaard audio + upgrade ES1-7, cd speler, esp, lampsproeiers, verwarmdevoorstoelen. Als het en beetje meezit komt ie eind deze maand al, maar het kan ook begin september worden.N2024 schreef:Welke heb jij besteld? En heb je het ook ASAP besteld?
Shearwater
-
N2024
- Geregistreerd lid
Gefeliciteerd. Gelijk 1 besteld? Ik heb in een oudere aero gereden, viel iets tegen en heb dus een gewone besteld met maar 195pk (Hirsch). Verder wilde ik liever geen sport onderstel omdat ik nogal eens met klanten moet rijden. Volgens de Saab garage kon ik ook beter een low pressure turbo nemen omdat deze bij weinig gebruik niet zo snel stuk gaat. Dit zou de echte Turbo sneller hebben omdat ik maar 9000 km per jaar rij (vaak korte stukjes).Hanm schreef:De V6 maakt een fantastisch geluid, en die 250 pk zet ie prima weg. De tractie van de V6 is beter dan een Aero van het vorige model 9-3.
-
N2024
- Geregistreerd lid
Gefeliciteerd hoor. Heb je hem eerder dan ik. De mijne komt eind september. Ik heb hem gewoon bij de dealer besteld omdat ik mijn vorige daar ook heb gehaald 3 jaar terug. Altijd netjes geholpen, dus dat wilde ik graag zo houden. Is Linear Plus hetzelfde als Business? Ik dacht dat dakrails geen optie was, maar blijkbaar is dat niet zo.shearwater schreef:Ik heb een Zweedse uitvoering besteld via parallelimport. Een Zwarte Linear Plus 1.9 TiD/120 pk + roetfilter met wat optiepakketten o.a. inhoudend Barathea grijs bekeleding (net als jij), ACC, el. verstelbare bestuurdersstoel, bumpers + handgrepen volledig in kleur, 17 inch Alu 45 (Vectorvelgen), sportchassis, dakrails, standaard audio + upgrade ES1-7, cd speler, esp, lampsproeiers, verwarmdevoorstoelen. Als het en beetje meezit komt ie eind deze maand al, maar het kan ook begin september worden.N2024 schreef:Welke heb jij besteld? En heb je het ook ASAP besteld?
Shearwater
-
Marc
- Lid van verdienste
In het verleden is enkel het omgekeerde waar geweest. De mitsu turbo's zijn altijd de betere geweest.N2024 schreef: Volgens de Saab garage kon ik ook beter een low pressure turbo nemen omdat deze bij weinig gebruik niet zo snel stuk gaat. Dit zou de echte Turbo sneller hebben omdat ik maar 9000 km per jaar rij (vaak korte stukjes).
-
shearwater
- In memoriam †
Ik zie nu op de Zweedse site dat de pakketten weer wat anders zijn geworden dan toen ik hem bestelde, het plusgebeuren is kennelijk opgeheven. Dat was wat anders samengesteld dan het businesspakket hier in NL. Maar er zit in ieder geval een zgn properfomance paket op met 17 inch dus. Dakrails zijn wel een optie, ook in NL. Staan voor 300 euro in de prijslijst.N2024 schreef: Is Linear Plus hetzelfde als Business? Ik dacht dat dakrails geen optie was, maar blijkbaar is dat niet zo.
Shearwater
-
N2024
- Geregistreerd lid
Kom je je auto eens laten zien als je hem hebt? Wellicht leuk als de mijne ook is afgeleverd.shearwater schreef:Ik zie nu op de Zweedse site dat de pakketten weer wat anders zijn geworden dan toen ik hem bestelde, het plusgebeuren is kennelijk opgeheven. Dat was wat anders samengesteld dan het businesspakket hier in NL. Maar er zit in ieder geval een zgn properfomance paket op met 17 inch dus. Dakrails zijn wel een optie, ook in NL. Staan voor 300 euro in de prijslijst.N2024 schreef: Is Linear Plus hetzelfde als Business? Ik dacht dat dakrails geen optie was, maar blijkbaar is dat niet zo.
Shearwater
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Hanm
- Lid van verdienste
-
shearwater
- In memoriam †
-
N2024
- Geregistreerd lid
-
N2024
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
Inderdaad wel een leuk idee. Een eerste 9-3 estate treffen. Arnemuiden is overigens wel 300 km van hier schat ik zo. Maar misschen ergens halverwege. Ik zal hem om te beginnen tzt wel even met een fotootje aan de wereld voorstellen.N2024 schreef: Kom je je auto eens laten zien als je hem hebt? Wellicht leuk als de mijne ook is afgeleverd.
Mooie keukens bij de wee!
Shearwater
-
N2024
- Geregistreerd lid
Ok we spreken wel af als we hem allebei hebben. We kunnen ook hier op het vliegveld afspreken zodat ik je ook de Saab Safir kan laten zien. Daarna rondje vliegen boven Zeeland? Zelf heb ik vaak op maandag vrij. Is dat een probleem? Dank je wel voor het compliment voor de keukens!shearwater schreef:Inderdaad wel een leuk idee. Een eerste 9-3 estate treffen. Arnemuiden is overigens wel 300 km van hier schat ik zo. Maar misschen ergens halverwege. Ik zal hem om te beginnen tzt wel even met een fotootje aan de wereld voorstellen.N2024 schreef: Kom je je auto eens laten zien als je hem hebt? Wellicht leuk als de mijne ook is afgeleverd.
Mooie keukens bij de wee!
Shearwater