(Saab) krabben na eerste nachtvorst - Telegraaf
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
plafundum
- Geregistreerd lid
-
Jaap900i
- Donateur

Bij mij ook, bij mij ook, al tovert dit soort topics bij mij, niet 'toveren'. Maar dat terzijde.plafundum schreef:Heerlijk, dit soort topics toveren toch altijd weer een enorme grijns op mijn gezicht.
Overigens gaat de dame in kwestie de topics die aan haar gewijd zijn lezen (zie andere topic...). Misschien toch nog wat editen heren?
-
SimonA50
En anders, als straf voor die opmerking, ergens gaan tafelen met haarJaap900i schreef:Bij mij ook, bij mij ook, al tovert dit soort topics bij mij, niet 'toveren'. Maar dat terzijde.plafundum schreef:Heerlijk, dit soort topics toveren toch altijd weer een enorme grijns op mijn gezicht.
Overigens gaat de dame in kwestie de topics die aan haar gewijd zijn lezen (zie andere topic...). Misschien toch nog wat editen heren?![]()
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Mwa, valt wel mee toch?JanWessel schreef:Grappig om de thread nog es door te lezen... elke samenhang ontbreekt
Jaap900i schreef:Bij mij ook, bij mij ook, al tovert dit soort topics bij mij, niet 'toveren'. ...plafundum schreef:Heerlijk, dit soort topics toveren toch altijd weer een enorme grijns op mijn gezicht.
(Schrijf ook wel eens snel wat op.)