Nee, maar daar ben ik wel benieuwd naar. Zeker de estate.Style&Co schreef:PS heeft iemand al spyshots van de nieuwe 9-5 gezien? schijnen te circuleren
Autobild
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Robert Toet
- Geregistreerd lid
Ik hoorde laatst wel aardige verhalen bij de dealer over de nieuwe 9-5. Hij had hem al gezien. Ik kan me herinneren dat iemand op het forum hem ook al eens gezien had en die sprak van een nog heftigere wigvorm. Volgens de dealer wordt het een heeeeele heftige wigvorm
Voor de 9-3 estate schijnt er zelfs een raam in het dak te moeten komen anders blijft er niks over. De achterlichten van de 9-5 moeten iets van een witte balk zijn en de auto komt bomvol nieuwe snufjes te zitten. Saab beweert weer net zo inovatief te zijn als in 1970. Veel projectie op de vooruit, een systeem waarmee je 200 meter vooruit moet kunnen kijken (zoiets als mercedes maar dan weer beter), hele dunne zijspijlen en geen zijspiegels meer. Dealer was dermate enthousiast dat hij zei dat de Audi A6 zijn biezen kon gaan pakken. Gedurfde uitspraak lijkt me dat maar ik ben wel zeer nieuwsgierig naar dat ding geworden 
-
Henk-Jan
- Donateur

sjoerdk schreef:Uitleg wat het betekentHanm schreef:Betekent ventilsteuerung niet gewoon kleptiming??Henk-Jan schreef:Een turbo met variabele geometrie op een benzinemotor?
De motor heeft namelijk veel gelijkenis met de VVT motor uit de Pontiac Solstice / Opel GT.
-
ingka
- Donateur (2x)

De XC60 is hier zojuist op de markt verschenen vanaf 352,900 sek voor de 2.4D tot 467,900 sek voor the T6 AWD. Als ze inderdaad met die 2.0 biopower hybrid beginnen dan sta ik niet gek te kijken als ze vanaf 299,000 sek gaan leveren. Daar gaat natuurlijk bij jullie nog BPM overWat zou de 9-4 x gaan kosten
-
Henk-Jan
- Donateur

Ik ben héél benieuwd. Hopelijk klopt het merendeel en blijft het niet bij gedurfde concepts.Robert Toet schreef:Ik hoorde laatst wel aardige verhalen bij de dealer over de nieuwe 9-5. Hij had hem al gezien. Ik kan me herinneren dat iemand op het forum hem ook al eens gezien had en die sprak van een nog heftigere wigvorm. Volgens de dealer wordt het een heeeeele heftige wigvormVoor de 9-3 estate schijnt er zelfs een raam in het dak te moeten komen anders blijft er niks over. De achterlichten van de 9-5 moeten iets van een witte balk zijn en de auto komt bomvol nieuwe snufjes te zitten. Saab beweert weer net zo inovatief te zijn als in 1970. Veel projectie op de vooruit, een systeem waarmee je 200 meter vooruit moet kunnen kijken (zoiets als mercedes maar dan weer beter), hele dunne zijspijlen en geen zijspiegels meer. Dealer was dermate enthousiast dat hij zei dat de Audi A6 zijn biezen kon gaan pakken. Gedurfde uitspraak lijkt me dat maar ik ben wel zeer nieuwsgierig naar dat ding geworden
-
t464120
- Geregistreerd lid
-
Robert Toet
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Goeie move, er zou eens een potentiele koper enthousiast kunnen worden en op de nieuwe 9-5 willen wachten, dat moet je inderdaad uit alle macht voorkomen door de foto's goed te verstoppen.Robert Toet schreef:Henk-jan, de dealer zei dat hij af was en dat dit gewoon het productiemodel ging worden. Foto's worden heel erg streng bewaard omdat ze bang zijn dat de 9-5 helemaal niet meer gaat verkopen:-)
Met cumulatief 145 stuks 9-5 in 2008 en slechts 545 stuks over heel 2007 kun je toch al niet echt meer spreken over een model dat serieus verkoopt, dan slijt je die paar die er nog staan vast ook wel....
-
Hanm
- Lid van verdienste
Ik zal niet zeggen dat het knallende cijfers zijn, maar de 9-5 wordt nog steeds op meer plaatsen verkocht dan alleen NLverde900 schreef:Met cumulatief 145 stuks 9-5 in 2008 en slechts 545 stuks over heel 2007 kun je toch al niet echt meer spreken over een model dat serieus verkoopt, dan slijt je die paar die er nog staan vast ook wel....
-
verde900
- Donateur

dat is zo, het is alleen wel een auto die al lang over zijn uiterste houdbaarheidsdatum heen isHanm schreef:Ik zal niet zeggen dat het knallende cijfers zijn, maar de 9-5 wordt nog steeds op meer plaatsen verkocht dan alleen NLverde900 schreef:Met cumulatief 145 stuks 9-5 in 2008 en slechts 545 stuks over heel 2007 kun je toch al niet echt meer spreken over een model dat serieus verkoopt, dan slijt je die paar die er nog staan vast ook wel....
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Waren de jappen ook goed in, wanneer je van hun een auto kocht was ie door een facelift van het model een dag later al achterhaald en gedateerd
-
verde900
- Donateur

je gaat het gezien de verkoopaantallen met een face-lift niet meer reddenedwardkommeren schreef:Dus weer eens tijd voor een facelift, blijkbaar de strategie van de grotere auto concerns, wordt een bepaald model oud en lopen de verkopen terug >> facelift om de verkopen weer trachten op te krikken.
Waren de jappen ook goed in, wanneer je van hun een auto kocht was ie door een facelift van het model een dag later al achterhaald en gedateerd
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
hebben we er al 2 van achterde rug toch ?verde900 schreef:je gaat het gezien de verkoopaantallen met een face-lift niet meer reddenedwardkommeren schreef:Dus weer eens tijd voor een facelift, blijkbaar de strategie van de grotere auto concerns, wordt een bepaald model oud en lopen de verkopen terug >> facelift om de verkopen weer trachten op te krikken.
-
verde900
- Donateur