SSO brand in garagepand

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: SSO brand in garagepand

Bericht door Style&Co » wo 26 okt, 2016 11:33

stel dat het met de verzekering niet goed komt qua uitkering schade

als we nu met 100 personen (of meer) een prepaid klustegoed kopen bij SSO van 500 euro. Dan kan SSO met 50.000 euro de activiteiten weer opstarten.

Het klustegoed is 5 jaar geldig en bevat 10 werkplaatsuren (geen materialen) en wordt niet vermeerderd met rente. Na 2021 vervalt het tegoed. En indien sommigen (zoals ik) het meer zien als een supportactie dan heeft SSO minder uren per week hiervoor nodig

organisatorische zaken zoals administratie, betalingen etc. zullen geregeld worden als er voldoende animo is voor deze supportactie 'in de brand, uit de brand'

hier de lijst van SSO-supporters die een klustegoed afnemen... vul aan naar hartelust :P

1. Style & Co
2.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 26 okt, 2016 11:42

Top maestro! Zoals gezegd, ik doe zeker mee!
Style&Co schreef:1. Style & Co
2. Sapphire
3.
DaVinz schreef:Lijkt me een top idee... Maar er zijn natuurlijk erg veel onvervangbare spullen :(
Ja, natuurlijk. Dat heb je altijd met dit soort kwesties. Maar daar doe je weinig aan ben ik bang...

Dabutcha76
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Dabutcha76 » wo 26 okt, 2016 11:44

an sich is het denk ik een nobel initiatief. Misschien even wachten tot er wat meer duidelijk is?

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 26 okt, 2016 12:36

Mooi plan. Eens kijken waar JW de komende tijd behoefte aan heeft. Misschien kan hij de komende tijd ook wel wat expertise gebruiken van deze of gene.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » wo 26 okt, 2016 13:49

Mijn 900 komt ook bij sso vandaan (jw is hem zelfs nog komen brengen voor een kop koffie).

Als hij er straks echt iets aan heeft ga ik zeker meedoen met initiatieven op funding gebied, maar lijkt mij slim om Brinky zelf wat aan te laten geven waar hij behoefte aan heeft en hoe hij het zelf zou willen zien.

Los daarvan uiteraard een heel mooi initiatief.

Pisang
Donateur
Donateur

Bericht door Pisang » wo 26 okt, 2016 18:05

Ik woon zelf in Ommen maar had t treurige nieuws nog niet eens meegekregen. Zoonlief kwam er net mee thuis. ;-(+

Jan Willem ligt mij na aan het hart. Altijd goede behandeling, prima onderhoud en advies, en altijd tijd voor een praatje over de Saabs. Topbedrijf.

Ik vind het een top plan van Style, ik doe mee. Zet mij er maar bij.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » wo 26 okt, 2016 18:11

:offtopic: , het is heel erg de laatste tijd, de ene brand na de andere, woningbrand , dan een winkelpand een dag later een restaurant dan weer in een seniorenflat, heel Holland (bakt) brand. Zal je maar gebeuren,

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 26 okt, 2016 20:20

Vreselijk om te horen. Sterkte JW!

casfaje
Geregistreerd lid

Bericht door casfaje » wo 26 okt, 2016 20:32

lennardbijker schreef:Ik en mijn vader hadden het idee om iets van een crowdfunding te starten, alle beetjes kunnen helpen in zo'n situatie. Wat denken jullie hiervan?
Dit lijkt me wel iets wat we kunnen realiseren als forum! Heel erg wat er is gebeurd, veel sterkte! :cry:

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » wo 26 okt, 2016 22:00

Vreselijk, dit. Je kunt dan nog zo goed verzekerd zijn ook, je krijgt nooit terug wat je had.
Sterkte aan allen.

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » wo 26 okt, 2016 22:25

Style: stel dat het met de verzekering niet goed komt qua uitkering schade
als we nu met 100 personen (of meer) een prepaid klustegoed kopen bij SSO van 500 euro. Dan kan SSO met 50.000 euro de activiteiten weer opstarten.
Als dat het verhaal is en een herstart is daardoor niet mogelijk, dan doe ik graag mee. Dit is anders zo zuur voor Jan Willem.

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » wo 26 okt, 2016 22:52

;-|+

Net op Hart van Nederland. De politie denkt aan brandstichting. Triest dat, als dit zo is, het levenswerk van een hard werkende man en of mensen naar de kloten is geholpen. Laatste weken waren er meerdere autobranden.
JW, heel veel sterkte. De 90 wacht tot jij weer in de lucht bent.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » wo 26 okt, 2016 23:29

Potdomme wat slecht nieuws zeg, drama dit.

Sterkte!

lennardbijker
Donateur
Donateur

Bericht door lennardbijker » do 27 okt, 2016 1:56

Er wordt gezegd dat er een Opel Vectra gestolen is van het bedrijf naast SSO. Die auto is mogelijk gebruikt bij de brandstichting, maar dat wordt nu onderzocht.

robert wiering
Geregistreerd lid

Bericht door robert wiering » do 27 okt, 2016 9:00

Wat een naar bericht. Ik wens JW sterkte met de verwerking van dit verlies. Je levernswerk zo in vlammen op te zien gaan moet als een mes door je ziel snijden. Ik leef met JW mee. De crowdfunding actie laat ik aan jullie als SAAB-eigenaren over , maar als ik hem ergens anders mee kan helpen
( gereedschap, onderdelen, wellicht een saabje) tijdens de wederopbouw, laat maar weten.

groeten

rob900classic.nlhaarlem

Plaats reactie