Dis toch veel mooier:
Nieuwe Saab 9-3 interieur ? ( kopie van de 9-5 )
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ik vind het 3 keer niks. Vind het er zeer goedkoop(en dat zal het ook wel zijn) uitzien. Vind het oude interieur beduidend mooier. Echt jammer dat de SID verdwijnt. Maar wat ik nog erger vind zijn die ACC draaiknoppen. Kom op zeg, lijkt het net of je gewone airco hebt. En ik hou gewoon van veel knopjes, dus vind dit erg jammer.
Dis toch veel mooier:

Dis toch veel mooier:
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
RG-64
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ben het helemaal met je eens Thomas, het door jou getoonde (en dus originele) dashboard is stukken mooier een véél meer Saab. Dat aircopaneel past er gewoon niet in, en het is ook erg jammer dat Saab het SID paneel van het dashboard heeft gehaald, stond juist zo leuk!
Nee, mocht ik ooit een 9-3 Sport Sedan/Cabrio/Estate kopen dan wordt het er eentje van de eerste generatie!
Nee, mocht ik ooit een 9-3 Sport Sedan/Cabrio/Estate kopen dan wordt het er eentje van de eerste generatie!
-
rafv
- Geregistreerd lid
Ik vind dat chromen biesje rond het dashboard ook maar niks. Het is alsof ze dachten dat het geheel wat kaal leek, en ze daarom wat chroom ertegenaan hebben gesmeten.
In zijn geheel: een dikke tegenvaller, maar een meevaller voor mijzelf want nu heb ik een van de weinige diesel cabrios met het 2006 dashboard.
In zijn geheel: een dikke tegenvaller, maar een meevaller voor mijzelf want nu heb ik een van de weinige diesel cabrios met het 2006 dashboard.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Ze hadden voor het interieur toch wat beter kunnen doen. Bewijst trouwens Cadillac, die grotendeels het interieur van de 9-3 overneemt; maar daar ziet het er wel een pak minder plastiekerig uit.
In de BLS oogt het interieur er dan ook duurder uit, maar wel opmerkelijk: de Caddy is goedkoper dan de SAAB!
In de BLS oogt het interieur er dan ook duurder uit, maar wel opmerkelijk: de Caddy is goedkoper dan de SAAB!
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
In België misschien, maar in Nederland zeker niet. Als je het uitrustingsverschil niet meerekent, is een BLS zo'n 1.000€ duurder, en minder uitgerust...GRIFFIN schreef:Ze hadden voor het interieur toch wat beter kunnen doen. Bewijst trouwens Cadillac, die grotendeels het interieur van de 9-3 overneemt; maar daar ziet het er wel een pak minder plastiekerig uit.
-
t464120
- Geregistreerd lid
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Ja tussen Nederland en België kan er natuurlijk wel wat verschil zijn, en afhankelijk volgens motorisatie en versie kan het misschien ook wel wat wisselen; maar het volgende kan ik bv in 'AutoWereld' lezen:Swedish_90 schreef:In België misschien, maar in Nederland zeker niet. Als je het uitrustingsverschil niet meerekent, is een BLS zo'n 1.000€ duurder, en minder uitgerust...GRIFFIN schreef:Ze hadden voor het interieur toch wat beter kunnen doen. Bewijst trouwens Cadillac, die grotendeels het interieur van de 9-3 overneemt; maar daar ziet het er wel een pak minder plastiekerig uit.
De goedkoopste BLS met diesel kost 27.990, een bedrag dat slechts110 euro onder dat van de goedkoopste Saab 9-3 met hetzelfde vermogen ligt. De Zweed en Amerikaan vissen dus in dezelfde vijver, zij het dat de Cadillac van meet af aan dikker in de uitrusting zit.
Naast de betere uitrusting hebben ze het verder ook nog over een verdere afregeling van het Saab onderstel wat hem een standvastiger en dynamischer gedrag oplevert; en dan natuurlijk het verfijnder interieur waar het hier vooral om gaat. En dat kan je goed zien op de foto's ook.
-
Born From Jets
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Dit is toch niet het interieur dat ik van Saab gewend was.