In Zweden krijg hem hem dan niet op kenteken. Hoe dat in NL dan is zou ik niet wetenBrandslang schreef:Betekend de melding "ej reg. bar" nou dat je hem niet op kenteken kunt krijgen, ook niet na import in NL?
Anders heb ik er ook nog wel 1 waar ik een belachelijk bod op wil doen...
We must save the Museum
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: We must save the Museum
-
sb129h
- Donateur (2x)

als het daar niet lukt om 'm op kenteken te krijgen, dan heb ik er voor hier een nog harder hoofd in... Maar dan heb je alvast een leuke basis voor een museum! 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

normaal gesproken krijg je hem in nl dan ook niet op kenteken.
@ brandslang, gisteren een site gezien waar alle kavels op staan met engelse beschrijving en foto, kan hem niet meer terugvinden
zoeken met delphi saab via google kom je ook overal
zag net nog een leukerd volgens mij pikes peak uitvoering
@ brandslang, gisteren een site gezien waar alle kavels op staan met engelse beschrijving en foto, kan hem niet meer terugvinden
zoeken met delphi saab via google kom je ook overal
zag net nog een leukerd volgens mij pikes peak uitvoering
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik heb de pdf met de kavels die voorbijkwam meteen opgeslagen.
Die is toch gelijk aan waar jij op doelt, maar dan in het Zweeds?
Die is toch gelijk aan waar jij op doelt, maar dan in het Zweeds?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

baal dat ik het niet terug kan vinden, volgens mij was er iemand (zweedse saabclub?) aan het vertalen geslagen met bijbehorende foto's
daar stond ook bij wel of geen registratie
daar stond ook bij wel of geen registratie
-
sb129h
- Donateur (2x)

Er wordt alleen gesproken over de auto's (wat al vreselijk verschrikkelijk
is), maar wat gebeurt met die karrevracht aan onderdelen? Opengewerkte motorblokken? Modelauto's?
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik heb al aan de prachtige tekeningen zitten denken inderdaad... 
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Die zullen vast wel verkocht worden via een veiling.sb129h schreef:Er wordt alleen gesproken over de auto's (wat al vreselijk verschrikkelijkis), maar wat gebeurt met die karrevracht aan onderdelen? Opengewerkte motorblokken? Modelauto's?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

http://www.swadeology.com/2012/01/for-s ... ab-museum/" onclick="window.open(this.href);return false;
zocht wat anders kom dit weer tegen wel scrollen
zocht wat anders kom dit weer tegen wel scrollen
-
Aerosmit
- Geregistreerd lid
edit: ach laat ook maar, straks zeg ik weer teveel.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

lees de engelse versie maar eens, MP is er niets bijAerosmit schreef:Zoals ik het net begrepen heb aan de foon is dit meer bieden zodat ze weten wat het moet kosten allemaal.
.
http://www.delphi.se/filearchive/5/5936/Memorandum.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
N2024
- Geregistreerd lid
Eigenlijk zouden de échte fans niets willen bieden omdat ze het reddingsplan van het museum een kans willen geven. Geen lijkenpikkerij. Koop liever een nieuwe Rachel Pang Saab als het wegroven van Saab`s geschiedenis. Zou verboden moeten worden.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld Rudy, maar als er niet geboden wordt en het reddingsplan niet doorgaat verdwijnt de glorie in de schredder... (toch? of snap ik het nou niet?)
-
N2024
- Geregistreerd lid
Ik denk niet dat het de shredder in gaat. Er ligt een bod voor het geheel, de curatoren willen alleen kijken of ze meer krijgen voor het totaal als ze de auto`s individueel verkopen. Als ze de krenten uit de pap los verkopen kunnen ze niet de restantjes aan Innovatum kwijt. Zo werkt `t natuurlijk niet. Zonder de Ursaab mist het museum ook z`n grootste trekker, dus ik denk echt dat de collectie onaangetast moet blijven.
-
gudmundje
- Donateur

Ben benieuwd hoeveel die BLS gaat... gaat er misschien toch nog één meer verkocht raken