Inderdaad, dat wil ik beweren.easy schreef:Dus je wilt beweren dat als ik een aanrijding veroorzaak of aangereden word beter in een Saab dan in een Alfa of whatever kan zitten? ?
easy schreef:Of ik weleens in een jankende 5 cilinder R AWD met 300pk en 6 bak heb gereden? tut tut , wat een manier om je gelijk te halen verde, natuurlijk praat je hier wel over een automobiel... 75000,- was het he? nee om eerlijk te zijn niet , wel meerdere malen in een "brullende" M5 en die had er 8...en om van de nieuwe nog maar te zwijgen daspas janken, die heeft er namelijk 10...in een V.
Je hebt natuurlijk gelijk dat een R best geld kost, maar een V70 T5 met 260pk jankt hetzelfde hoor, en die start op
€ 50.000,-- en past daardoor best goed naast een 9-5 Aero
BMW is veilig, daar is zeker geen discussie over, technisch mooi maar ook duur, een 3 serie touring met 170Kweasy schreef:Wees blij met je voorkeur, voor andere mensen zijn er gelukkig nog meerdere keuzes. Voor mij is dat bijv. BMW, en daar zal jij verder waarschijnlijk helemaal niets mee hebben. Daar worden er echter toch genoeg van gekocht en voor wat betreft de veiligheid zal ik toch wel veilig achter het stuur zitten
start ook rond die € 50.000,-- en een 5 serie Touring kost zo'n 10% meer.
Uit Zweden komen prijskwalitatief heel aanvaardbare voertuigen, maar het zal niet ieders smaak zijn.
(ik doel nu eigenlijk meer op SAAB als op Volvo gezien de verkoopaantallen)