de eerste reviews van de 9-2X (en een beetje 9-7X)
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Re: de eerste reviews van de 9-2X (en een beetje 9-7X)
ja dat klopt... we zullen zien... anders zullen ze bepaalde modellen misschien een beetje faceliften
-
verde900
- Donateur

ik vind de nieuwe BMW´s niet echt mooi, alhoewel ik een 7 langzaam wel mooier begin te vinden, het is het allemaal net niet, maar....het is nog niet makkelijk om een mooie auto te tekenen!
(ik vind de nw Jaguar XJ ook mislukt, een veel te "algemene" auto)
(ik vind de nw Jaguar XJ ook mislukt, een veel te "algemene" auto)
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Voor alle duidelijkheid: ik ben bepaald geen BMW-fan - al rijden ze beslist goed. Ik vind de 1 wel aardig, en ook een overtuigende stap van BMW. Dat is goede marketingstrategie. De 5 en de 7 vind ik spuuglelijk, wat een mastodonten, wat een barokke 'kijk mij eens' bakken. Die geliqideerde vastgoedhandelaar reed er ook in. Op weg naar zijn gepantserde BMW neergeschoten, zo las ik.
In Beieren maken ze goede tanks (Kraus Maffei), misschien moeten ze het daar bij laten en de Italianen inhuren voor de ontwerpen van hun auto's.
Sorry hoor.
Moppersmurf
In Beieren maken ze goede tanks (Kraus Maffei), misschien moeten ze het daar bij laten en de Italianen inhuren voor de ontwerpen van hun auto's.
Sorry hoor.
Moppersmurf
-
verde900
- Donateur

Al die dikke dingen zijn niet mooi, om het even of het nu sedannen zijn of SUV´s groter, breder, zwaarder het kan niet op.
Alhoewel ik die laatste Rolls Royce wel geslaagd vind, mooier dan alles wat daarvoor zat zeg maar.
Maar back to the topic, ik vind de Subaru Impreza helemaal niet zo lelijk, hij heeft voor een japanner best wat frivools, en nu nog een lollig neusje erop en een prettig imago en het is waarschijnlijk nog een beter rijauto als een BMW 1 serie ook (zo´n compact rijdt namelijk helemaal niet)
Alhoewel ik die laatste Rolls Royce wel geslaagd vind, mooier dan alles wat daarvoor zat zeg maar.
Maar back to the topic, ik vind de Subaru Impreza helemaal niet zo lelijk, hij heeft voor een japanner best wat frivools, en nu nog een lollig neusje erop en een prettig imago en het is waarschijnlijk nog een beter rijauto als een BMW 1 serie ook (zo´n compact rijdt namelijk helemaal niet)
-
verde900
- Donateur

Autoweek kondigt voor volgende week een rijimpressie van de 9-2X aan, vanaf woensdag is tie er