Saab Club Inspectiedag 19 maart
-
marq101
- Geregistreerd lid
Saab Club Inspectiedag 19 maart
Op zaterdag 19 maart mag uw Saab weer op de pijnbank van de Master technici, maar dan moet u zich wel even aanmelden. Uw auto zal dan op meer dan 42 punten technisch worden beoordeeld.
U kunt zich telefonisch aanmelden bij Willem Bazuin t/m vrijdag 18 maart vsn 19.00 tot 20.00 uur op nummer 0183-302666. Dit is om meteen afspraken met u te maken met betrekking tot welk type u rijdt en uw voorkeur voor het tijdstip van indeling.
Houd uw kenteken- en lidmaatschapsnummer bij de hand, want hier wordt naar gevraagd. Heeft u zich aangemeld, maar bent u onverhoopt verhinderd, dan vragen wij u dringend dit uiterlijk 18 maart door te geven aan Willem Bazuin. Bij niet of te laat afmelden, kunt u een jaar niet meedoen aan de inspectie. Is uw Saab tijdens de vorige inspectiedag aan bod geweest, dan is deze keer de beurt aan een ander.
Vergeet ook niet uw laatst ontvangen clubpas en autopapieren op de dag zelf mee te nemen. De organisatie zal naar deze papieren vragen. We starten met de inspecties om 9.30 uur en stoppen om ca. 15.30 uur.
Voor diegenen die zich via de website hebben aangemeld geldt dat zij door de technische commissie nog worden benaderd met betrekking tot tijdstop van deelname.
De locatie is zoals gebruikelijk:
R.D.W.-station Zwijndrecht
Zoutverkopersstraat 4
Industieterrein De Geer
3334 KJ Zwijndrecht.
U kunt zich telefonisch aanmelden bij Willem Bazuin t/m vrijdag 18 maart vsn 19.00 tot 20.00 uur op nummer 0183-302666. Dit is om meteen afspraken met u te maken met betrekking tot welk type u rijdt en uw voorkeur voor het tijdstip van indeling.
Houd uw kenteken- en lidmaatschapsnummer bij de hand, want hier wordt naar gevraagd. Heeft u zich aangemeld, maar bent u onverhoopt verhinderd, dan vragen wij u dringend dit uiterlijk 18 maart door te geven aan Willem Bazuin. Bij niet of te laat afmelden, kunt u een jaar niet meedoen aan de inspectie. Is uw Saab tijdens de vorige inspectiedag aan bod geweest, dan is deze keer de beurt aan een ander.
Vergeet ook niet uw laatst ontvangen clubpas en autopapieren op de dag zelf mee te nemen. De organisatie zal naar deze papieren vragen. We starten met de inspecties om 9.30 uur en stoppen om ca. 15.30 uur.
Voor diegenen die zich via de website hebben aangemeld geldt dat zij door de technische commissie nog worden benaderd met betrekking tot tijdstop van deelname.
De locatie is zoals gebruikelijk:
R.D.W.-station Zwijndrecht
Zoutverkopersstraat 4
Industieterrein De Geer
3334 KJ Zwijndrecht.
-
Floris
- Donateur (2x)

Re: Saab Club Inspectiedag 19 maart
Present, ik kom 's ochtends met de 9000.
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Ja, ik ben er ook. Zo rond 09.00 uur. Met mijn zwarte 9-3 Coupé t uit 2002. Autogekke neef van mij rijdt met mij mee. Tot ziens!
-
Areyonga
- Donateur (3x)

De Areyonga/Injectie combi zal wederom een aantal saabjes kritisch "doorzagen" 
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Ik ben er zaterdagochtend vroeg met een groene 900i Classic.
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Ben er rond de middag. Maar eens kijken hoe ze de winterstalling is doorgekomen en of er aandachtspuntjes zijn.
-
Injectie
- Moderator
Areyonga schreef:De Areyonga/Injectie combi zal wederom een aantal saabjes kritisch "doorzagen"
mogen we weer. Dat word feest
-
ralph_m
- Donateur (5x)

Ik daag jullie uitAreyonga schreef:De Areyonga/Injectie combi zal wederom een aantal saabjes kritisch "doorzagen"
Ik ben er in de ochtend met de bordeaux rode 900
-
Injectie
- Moderator
Dan zal ik effe inspecteren of de delen van de onderdelendag goed zitten. (oa APC geloof ik)
-
r.wery
- Geregistreerd lid
Op de reserve lijst. Ik kom in elk geval even voor de pret.
Rutger
Rutger
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Alvast 4 foto's van de gezellige SCN Inspectieochtend in Zwijndrecht:

To be continued...

To be continued...
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

... 2 filmpjes van dezelfde ochtend:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=T82vv4HPAXc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H2uj_Od2nAI[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=T82vv4HPAXc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H2uj_Od2nAI[/youtube]
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

En nog 4 foto's:

Organisatie, SCN & Technische Commissie, bedankt voor de leerzame, gezellige en zeer zonnige dag!

Organisatie, SCN & Technische Commissie, bedankt voor de leerzame, gezellige en zeer zonnige dag!