Aanmelden Saabclub

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
M&M
Geregistreerd lid

Aanmelden Saabclub

Bericht door M&M » ma 17 mei, 2010 11:39

Een maand geleden is mijn vriendin zo lief geweest om een lidmaatschap van de Saab Club cadeau te doen. Echter na de registratiemail te hebben bevestigd heb ik tot op heden nog niks gehoord. Ik heb al een mail gestuurd naar de Saab Club om te vragen wat de status is, maar heb ook daarop nog geen antwoord mogen ontvangen.

Is het normaal dat aanmelding bij de Saab Club langer dan een maand duurt? Mogelijk krijg ik op deze manier wel antwoord op de status van mijn aanmelding.

Mvg.

M&M

JanWessel
Geregistreerd lid

Re: Aanmelden Saabclub

Bericht door JanWessel » ma 17 mei, 2010 12:55

Hoort niet te kloppen... aanmelding zou via de website gewoon moeten binnenkomen.
Waar heb je naartoe gemaild?

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » ma 17 mei, 2010 13:07

Hier 't zelfde,
ook ongeveer een maand geleden aan gemeld,
wacht nog steeds op betalingsgegevens en reactie...

M&M
Geregistreerd lid

Bericht door M&M » ma 17 mei, 2010 13:16

Heb het gemaild naar ledenadministratie@saabclub.nl en al tweemaal de bevestigingsmail geregistreerd. Misschien dat het een fout is, maar zou toch jammer zijn als de club leden misloopt op deze manier.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 17 mei, 2010 16:32

Ik heb actie ondernomen naar de ledenadmin.

Ik zal proberen vanavond de betalingsgegevens te sturen in een PB. Als jullie nog niet betaald hebben dan ligt daar het probleem... wat weer kan komen als jullie de betalingsgegevens niet hebben gekregen.

M&M
Geregistreerd lid

Bericht door M&M » ma 17 mei, 2010 16:37

Ik heb inderdaad de betalinggevens niet ontvangen en dan is betalen wat lastig :wink:
Bedankt Jelger voor de moeite en ik wacht het berichtje af.

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » ma 17 mei, 2010 16:38

Me 2

Penningmeester SCN
Geregistreerd lid

Bericht door Penningmeester SCN » ma 17 mei, 2010 18:55

Allereerst bied ik de aspirant leden mijn excuses aan voor de trage afhandeling! De ledenadministratie kampt met een achterstand in het verwerken van mutaties en nieuwe leden. We zijn de achterstand aan het inlopen.

Reden voor de achterstand is de overgangsfase waarin de ledenadministratie verkeert. De ledenadministratie is overgenomen door mijzelf en nog een bestuurslid en komt bij bestaande werkzaamheden voor Saab Club Nederland.

Met vriendelijke groet,

Jean-Pierre van Sinderen
Penningmeester Saab Club Nederland

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » di 18 mei, 2010 15:39

kan iemand mij uitleggen waarom 'klachten' mbt de Saab Club Nederland HIER behandeld worden?

heeft de SCN geen mailadres of eigen forum of zo?

het begint erop te lijken dat SF (inderdaad) een rioolpijp van SCN wordt.

of wordt SF 'overgenomen' door SCN?

in dat geval heb ik hier mijn langste tijd wel gehad, vrees ik.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 18 mei, 2010 16:03

Jungleman, doe eens rustig zeg. Op SF is er al sinds jaar en dag een SCN-subforum (waar we de moderators van SF dankbaar voor zijn) en daar worden zo nu en dan nieuwsfeitjes, mededelingen en opmerkingen geplaatst. Veel SCN leden zijn ook actief op SF, dus da's allen maar makkelijk. Ook worden soms openbaar vragen gesteld en dat is een goed ding. Ik vind het zelf een beetje vreemd dat de gestuurde mails van de aspirant-leden niet eerder zijn opgepakt maar ben blij dat eea. via deze weg snel is opgelost.

Wat jouw problemen met SCN aangaat (waar die rancune dan ook vandaan mag komen) is het heel simpel: als je niks met SCN te maken wil hebben, kun je dit gedeelte ook gewoon niet lezen. Net zo makkelijk.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 18 mei, 2010 17:53

Jungleman schreef: het begint erop te lijken dat SF (inderdaad) een rioolpijp van SCN wordt.
Nou nou, deze classificatie is minstens overdreven te noemen in mijn ogen.
a) omdat SCN en SF onafhankelijk van elkaar opereren (waar ze elkaar wel helpen om aan de bal te blijven);
b) omdat ze onrecht doet aan de mensen die SF in de lucht houden.

Er is namens de SCN aangegeven dat er vertraging is, waardoor deze ontstaan is en er is aangegeven dat de club dit betreurt. Of dit voor de TS goed genoeg is, kan ik niet beoordelen natuurlijk. Maar je geeft voor een forse reactie, voor een buitenstaander.

M&M
Geregistreerd lid

Bericht door M&M » di 18 mei, 2010 19:18

Ik heb de gegevens ontvangen en ben blij dat alles op deze manier is opgelost. Fijn om te zien dat het forum op deze manier kan bijdragen aan het oplossen van problemen.

De synergie tussen het SF en de SC blijkt hier maar weer eens uit :wink:

Ik weet niet waar de negatieve houding van Junglemen vandaan komt, maar ik ben tevreden met de manier hoe dit is opgepakt en uitgelegd.

Mvg.

M&M

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 18 mei, 2010 20:53

En weer een tevreden klant :P

Plaats reactie