Intsaab 2009 fotoboek (intekening GESLOTEN)

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Gesloten
JanJunior
Geregistreerd lid

Intsaab 2009 fotoboek (intekening GESLOTEN)

Bericht door JanJunior » wo 25 nov, 2009 21:59

Beste Intsaabgangers en -liefhebbers,

Wij zijn op dit moment druk bezig een fotoboek over Intsaab2009 en het daarmee samenvallend 50-jarig jubileum van de Saab Club Nederland samen te stellen, we streven er naar om het boek rond de kerst gereed te hebben.
Het boek zal een beperkte oplage kennen, dus wie zeker van een exemplaar wil zijn kan intekenen.

Details van het boek:
-Met volledige instemming en medewerking van Saab Club Nederland tot stand gekomen
-Voorwoord van de voorzitter van Saab Club Nederland
-Ongeveer 40 pagina's full colour A4 hoogglans drukwerk, gebonden uitvoering
-Het streven is om de prijs rond de dertig euro te houden, als we veel intekeningen krijgen kunnen we daar iets mee doen.

Inschrijven kan op het volgende mailadres: intphototeam@gmail.com

De cover is reeds bekend...
Afbeelding

Namens het fototeam:

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » wo 25 nov, 2009 23:28

Hallo Jan,

Je hebt al een mail ontvangen.
Ben benieuwd!!

mvg,
Jacco

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » wo 25 nov, 2009 23:32

Leuk idee, maar ik mis het IntSaab logo?

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 25 nov, 2009 23:36

Inderdaad, het logo zou er wel bij mogen (indien toestemming van JanWessel tenminste)... hoorde echt bij het evenement en je ziet het nog her en der terug aan de stickers op de auto's.

Lijkt mij ook een leuke herinnering, zet me maar op de lijst!

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 25 nov, 2009 23:39

Het beeldmerk was hier juist voor gemaakt, en is ook ter beschikking gesteld voor dat doeleinde. Ik ben eerlijk gezegd ook een beetje verbaasd, maar heb dan ook geen verzoek uit de hoek van de samenstellers gekregen om het logo of een cover aan te leveren.

Jammer, mede omdat het logo op zo'n beetje elke uiting (inclusief de Sonett I van het museum) terugkwam.

Afbeelding

De meeting in Zwitserland volgend jaar heeft de typografie zelfs overgenomen en daar ben ik stiekem wel een klein beetje trots op ;)

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » wo 25 nov, 2009 23:45

Waarom een foto met roestpleljes naast het embleem?

Het verhaal van de foto: Saab staat in de regen en iemand probeerde het merk te stelen 8)

JanJunior
Geregistreerd lid

Bericht door JanJunior » wo 25 nov, 2009 23:46

Over het logo:
Wij hadden dat uiteraard ook graag op de cover gezien, maar...
We hebben bij de redactie van de saabclub hierom gevraagd maar geen reactie mogen ontvangen.
Uiteraard is de voorgeschotelde cover nog niet definitief (dat is hij pas als hij bij de drukker ligt), dus als we het logo digitaal mogen ontvangen en voor deze publicatie mogen gebruiken is dat helemaal super!

@Sapphire: we hebben speciaal een mailadres in het leven geroepen om alles te kunnen kanaliseren, en willen je dan ook vragen om even per mail in te tekenen. Dit in verband met latere mails waarin de definitieve prijs en andere afhandeling komt... hopelijk heb je daar begrip voor, het is voor ons een ietwat uit de hand lopende hobby :-)

Mooi zo'n preview functie... typisch een geval van miscommunicatie blijkt, maar hopelijk kunnen we dat nog rechtzetten.

@JanWessel, heb jij het logo digitaal? mag ook naar intphototeam@gmail.com, dan passen we de cover nu nog aan... is een mooi plekje in de linkerhoek voor vrijgehouden ;)

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 26 nov, 2009 0:04

JanJunior schreef:Over het logo:
Wij hadden dat uiteraard ook graag op de cover gezien, maar...
We hebben bij de redactie van de saabclub hierom gevraagd maar geen reactie mogen ontvangen.
Sorry JanJunior maar ik heb geen enkele mail gezien waarin werd gevraagd naar het logo. Ik bewaar alle mailtjes mbt tot de club en heb ze allemaal nog even bekeken.

Was dat wel zo geweest dat had je 'm natuurlijk per omgaande ontvangen.

Vrgr
Marc

JanJunior
Geregistreerd lid

Bericht door JanJunior » do 26 nov, 2009 0:08

Was dat wel zo geweest dat had je 'm natuurlijk per omgaande ontvangen.
Dan hou ik me bij deze alsnog van harte aanbevolen, op het hierboven genoemde mailadres...

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » do 26 nov, 2009 0:10

Jan, dank voor je aanbod, ik zal even zorgen voor een passende oplossing. Ben blij dat daar nog ruimte en tijd voor is.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 26 nov, 2009 0:41

JanWessel: jij stuurt het logo even hè?

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 26 nov, 2009 6:13

Mij lijkt het een leuk aandenken om te hebben....

JanJunior
Geregistreerd lid

Bericht door JanJunior » ma 30 nov, 2009 11:39

@JanWessel: Graag zouden we het logo ontvangen, we zijn nu bezig met de definitieve opmaak en de klok tikt...
Logo mag ook naar intphototeam@gmail.com, dan kunnen we er mee aan de slag.

@Reub: Je kan intekenen :) via intphototeam@gmail.com ... even een mailtje doen want daar houden we de voorinschrijvers bij.

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 30 nov, 2009 12:12

Eigenlijk jammer dat dit op deze wijze gaat. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat onder de internationale deelnemers ook gegadigden zitten. Er is een bestand met alle e-mail addressen, maar daar is blijkbaar niet over na gedacht?

Bovendien zou het fijn zijn (al was het maar virtueel) om even door het boek heen te kunnen bladeren....

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » ma 30 nov, 2009 12:51

@Jan Vanwege het feit dat er intern ook al een en ander heen en weer gegaan is, heb ik het even via de Intsaab-organisatie gespeeld, maar blijkbaar hebben ze nog niets aan jullie gecommuniceerd.

Ik ga er even achteraan, je hoort zsm van me.

Gesloten