Snelle inschrijving SCN

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Eindelijk
Geregistreerd lid

Snelle inschrijving SCN

Bericht door Eindelijk » vr 25 feb, 2005 0:13

Even in tegenstelling tot eerdere wat minder positieve geluiden. Ik heb mij op 10-2 ingeschreven bij de SCN. Die zelfde avond nog een ontvangst bevestiging gekregen per mail waardoor ik meteen kon inloggen op de site. Korte tijd later een acceptgiro ontvangen welke ik direct heb overgemaakt. En vandaag 24-2( dus twee weken na inschrijving ) heb per post ik mijn clubpas ontvangen. Lijkt mij dus dat in andere topics besproken problemen inmiddels tot het verleden behoren.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Re: Snelle inschrijving SCN

Bericht door Oosthoek » vr 25 feb, 2005 3:28

Ik heb inmiddels tot mijn grote tevredenheid mijn pas ontvangen! Heb er dan wel 3 maanden op moeten wachten, maar de ellende is vergeven en vergeten.

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » vr 25 feb, 2005 11:52

paar weken geleden via de website ingeschreven en bijna gelijk toegang tot het ledengedeelte gekregen. Gister de acceptgiro getelebankierd dus hoop snel mijn clubpas en Saabberichten te mogen ontvangen! :D

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » vr 25 feb, 2005 12:17

Ik heb pas via de site informatie opgevraagd over het evenement in maart op het aviodome en kreeg direct antwoord van Ed Hackenitz.

't lijkt mij goed een positief geluid te laten horen, inderdaad :D

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 25 feb, 2005 15:17

Hmm.. kay, als de inschrijvingsproblemen tot het verleden behoren, dan ga ik me ook maar eens aanmelden. Dan is dit tevens m'n laatste jaar lidmaatschap van de Mini Seven Club.

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » wo 12 apr, 2006 11:50

Heb mezelf gisteren aangemeld, heb direct een mail gehad die mijn gegevens bevestigde. Ik wacht echter nog op een mail met wachtwoord gegevens en natuurlijk een acceptgiro om dan uiteindelijk een pas te hebben. Wil wel als het kan voor 7 mei lid zijn ivm de saab euroregiotour.
Hopen dat het lukt :D

PP

tweemeter
Donateur
Donateur

Bericht door tweemeter » wo 12 apr, 2006 13:02

Dan ga ik me ook maar aanmelden, ik blijf overigens wel lid van de MSCN :) .

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 12 apr, 2006 14:32

en ik zeg niets schaam me rot [was iets te laat met betalen] :cry: maar daarna is ook alles weer snel geregeld :lol:

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » wo 12 apr, 2006 15:53

Vandaag mijn wachtwoord en inloggegevens gekregen. Dit gaat dus razend snel. Kann alleen nog niet inloggen, omdat ik een melding krijg dat ik eerst mijn lidmaatschap moet betalen. Nog ff wachten op de acceptgiro dus.

PP

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 12 apr, 2006 21:01

Heb me ergens in februari opgegeven, maar heb nog geen pas ontvangen. Nou ja, zal wel onderweg zijn.

Kreeg wel van de week officiële bevestiging van alles en bevestiging van betaling. Dus pas zal wel snel komen.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 12 apr, 2006 21:11

pas heb ik ook pas recent. dus dat komt wel goed lijkt me

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 12 apr, 2006 21:22

Onze nieuwe ledenadministrateur, Jacco Veldhuizen, heeft in het afgelopen jaar zijn zaken goed op de rit gezet. Sinds hij de zaken overgenomen heeft is er veel verbeterd ten opzichte van het jaar ervoor en van alle kanten hoor ik niets dan lof.
Ik denk dat we de eerdere discussies omtrent het aanvragen van het lidmaatschap en de lange tijd die er overheen gaat, maar gauw moeten vergeten.

Overigens: Wanneer je Saabberichten nr. 2 eind april, begin mei nog niet ontvangen hebt dan is de kans groot dat je je lidmaatschap niet of niet op tijd betaald hebt......

Greetz,

Dennis

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 12 apr, 2006 22:49

Manic schreef:
Overigens: Wanneer je Saabberichten nr. 2 eind april, begin mei nog niet ontvangen hebt dan is de kans groot dat je je lidmaatschap niet of niet op tijd betaald hebt......

Greetz,

Dennis
Hmm niet al te veel op de zaken vooruit lopen he Dennis. Het is pas begin april.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 12 apr, 2006 23:01

Injectie schreef:
Manic schreef:

Greetz,

Dennis
Hmm niet al te veel op de zaken vooruit lopen he Dennis. Het is pas begin april.
Ja heb je gelijk in..... af en toe verwarrend, hebben gister de dummy gecorrigeerd :lol: En ik moet zeggen: Ziet er veelbelovend uit!!!

Greetz,

Dennis

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 12 apr, 2006 23:22

toch moet iemand me uitleggen wat het voordeel hiervan is... ok bij ritten betaal je minder inschrijf geld, soms kan je niet mee doen zonder lid te zijn... maar .. tja.. ok, je krijgt ook een clubblad, maar het echte voordeel, waar zit het hem in? (of moet ik gewoon op de site kijken :wink: )

Plaats reactie