Snelle inschrijving SCN
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Snelle inschrijving SCN
Even in tegenstelling tot eerdere wat minder positieve geluiden. Ik heb mij op 10-2 ingeschreven bij de SCN. Die zelfde avond nog een ontvangst bevestiging gekregen per mail waardoor ik meteen kon inloggen op de site. Korte tijd later een acceptgiro ontvangen welke ik direct heb overgemaakt. En vandaag 24-2( dus twee weken na inschrijving ) heb per post ik mijn clubpas ontvangen. Lijkt mij dus dat in andere topics besproken problemen inmiddels tot het verleden behoren.
-
Oosthoek
- Donateur

Re: Snelle inschrijving SCN
Ik heb inmiddels tot mijn grote tevredenheid mijn pas ontvangen! Heb er dan wel 3 maanden op moeten wachten, maar de ellende is vergeven en vergeten.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

paar weken geleden via de website ingeschreven en bijna gelijk toegang tot het ledengedeelte gekregen. Gister de acceptgiro getelebankierd dus hoop snel mijn clubpas en Saabberichten te mogen ontvangen! 
-
op
- Donateur (4x)

Ik heb pas via de site informatie opgevraagd over het evenement in maart op het aviodome en kreeg direct antwoord van Ed Hackenitz.
't lijkt mij goed een positief geluid te laten horen, inderdaad
't lijkt mij goed een positief geluid te laten horen, inderdaad
-
Wouter
- Donateur (2x)

Hmm.. kay, als de inschrijvingsproblemen tot het verleden behoren, dan ga ik me ook maar eens aanmelden. Dan is dit tevens m'n laatste jaar lidmaatschap van de Mini Seven Club.
-
ppcs
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
ppcs
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
Onze nieuwe ledenadministrateur, Jacco Veldhuizen, heeft in het afgelopen jaar zijn zaken goed op de rit gezet. Sinds hij de zaken overgenomen heeft is er veel verbeterd ten opzichte van het jaar ervoor en van alle kanten hoor ik niets dan lof.
Ik denk dat we de eerdere discussies omtrent het aanvragen van het lidmaatschap en de lange tijd die er overheen gaat, maar gauw moeten vergeten.
Overigens: Wanneer je Saabberichten nr. 2 eind april, begin mei nog niet ontvangen hebt dan is de kans groot dat je je lidmaatschap niet of niet op tijd betaald hebt......
Greetz,
Dennis
Ik denk dat we de eerdere discussies omtrent het aanvragen van het lidmaatschap en de lange tijd die er overheen gaat, maar gauw moeten vergeten.
Overigens: Wanneer je Saabberichten nr. 2 eind april, begin mei nog niet ontvangen hebt dan is de kans groot dat je je lidmaatschap niet of niet op tijd betaald hebt......
Greetz,
Dennis
-
Injectie
- Moderator
-
Manic
- Lid van verdienste
Ja heb je gelijk in..... af en toe verwarrend, hebben gister de dummy gecorrigeerdInjectie schreef:Hmm niet al te veel op de zaken vooruit lopen he Dennis. Het is pas begin april.Manic schreef:
Greetz,
Dennis
Greetz,
Dennis
-
DaVinz
- Geregistreerd lid