Meedoen aan circuitdagen
-
pdv
- Geregistreerd lid
Meedoen aan circuitdagen
Zijn er Saab liefhebbers, die af en toe mee willen doen aan een vrijrijden dag op Zandvoort of Assen? Ik heb vorig jaar gemerkt hoe leuk dat is, maar ik ben dan altijd de enige Saab deelnemer. Met meer is dat veel leuker en heb je steun aan elkaar. Ik heb goede ervaringen met de RSZ op Zandvoort en de ADS op Assen. Er wordt netjes gereden en goed opgelet door de organisatie. RSZ is wat goedkoper, maar kortere, drukkere sessies. ADS is wat duurder, maar je kan de hele middag rijden en er zijn minder auto's op de baan.
Voor extra info; 0617080470
mvrgr
Peter
Voor extra info; 0617080470
mvrgr
Peter
-
Manic
- Lid van verdienste
-
Ron Bebelaar
- Geregistreerd lid
circuitdagen
Helaas behoren de Clubspecials, met 45 minuten vrijrijden tegen een schappelijke prijs, op het Circuit Park Zandvoort tot het verleden. Als 'alternatief' wordt op 17 augustus 2008 het Nationaal Oldtimer Festival georganiseerd door http://www.402events.com op Zandvoort.
Deelname aan het Nationaal Oldtimer Festival is open voor (merken)clubs, die ook leden hebben met het nadrukkelijke accent op auto's van 25 jaar of ouder. Deze leeftijdgrens is geen harde grens maar een richtlijn. Een 'moderne klassieker'als een 20 jaar oude Saab 900 is eveneens welkom. De inschrijving staat open tot 14 juli 2008
Entree per op voorhand door de club aangemelde auto is gratis, inclusief de bestuurder van deze auto. Overige passagiers betalen, vooraf, € 10,- pp. Kinderen onder 12 jaar gratis. Aan de poort is de entree prijs € 15,-
Voor vrijrijden kunnen vooraf kaarten worden besteld á € 22,50 per sessie van 25 minuten. (minimale afname per club is 10 kaarten) Op het circuit kunnen individuele kaarten voor vrijrijden worden gekocht á € 25,-
Meer informatie op http://www.nationaaloldtimerfestival.nl
Saab Club Nederland wil graag de inschrijving van Saabrijders die aan dit evenement willen deelnemen coördineren. Om vooraf een idee te krijgen hoeveel deelnemers we kunnen verwachten graag een mailtje naar regionoordholland@saabclub.nl
Aangezien ik in de weken voorafgaand aan dit evenement naar Letland ben voor een bezoek aan de Internationale Saab Club Meeting aldaar, zoek ik nog wel een vrijwilliger die bereid is de verzending van de toegangskaarten aan de individuele deelnemers, ongeveer 2 weken voor het event, op zich te nemen.
Ron Bebelaar
Deelname aan het Nationaal Oldtimer Festival is open voor (merken)clubs, die ook leden hebben met het nadrukkelijke accent op auto's van 25 jaar of ouder. Deze leeftijdgrens is geen harde grens maar een richtlijn. Een 'moderne klassieker'als een 20 jaar oude Saab 900 is eveneens welkom. De inschrijving staat open tot 14 juli 2008
Entree per op voorhand door de club aangemelde auto is gratis, inclusief de bestuurder van deze auto. Overige passagiers betalen, vooraf, € 10,- pp. Kinderen onder 12 jaar gratis. Aan de poort is de entree prijs € 15,-
Voor vrijrijden kunnen vooraf kaarten worden besteld á € 22,50 per sessie van 25 minuten. (minimale afname per club is 10 kaarten) Op het circuit kunnen individuele kaarten voor vrijrijden worden gekocht á € 25,-
Meer informatie op http://www.nationaaloldtimerfestival.nl
Saab Club Nederland wil graag de inschrijving van Saabrijders die aan dit evenement willen deelnemen coördineren. Om vooraf een idee te krijgen hoeveel deelnemers we kunnen verwachten graag een mailtje naar regionoordholland@saabclub.nl
Aangezien ik in de weken voorafgaand aan dit evenement naar Letland ben voor een bezoek aan de Internationale Saab Club Meeting aldaar, zoek ik nog wel een vrijwilliger die bereid is de verzending van de toegangskaarten aan de individuele deelnemers, ongeveer 2 weken voor het event, op zich te nemen.
Ron Bebelaar
-
OW
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
Hier nog zo'n liefhebber van circuit-uitjes, altijd met veel plezier de clubspecials gereden en mag graag van tijd tot tijd richting de Nordschleife rijden. Hoewel ik regelmatig in het buitenland zit, ben ik als het agenda-technisch past altijd in voor een extra circuitdagje
Zeker met bovengenoemde info over de clubspecials, hoor ik graag wat over de alternatieven zoals in de openingspost genoemd.
-
pdv
- Geregistreerd lid
Ik ga bij voorkeur naar Assen of de HARC dagen op Zandvoort.
Deze dagen zijn rustiger en wat veiliger voor de auto.
Voor de HARC dagen is het handig om lid te zijn van de HARC (Historische Auto Ren Club). De dagen zijn dan voordeliger en je komt sneller aan de beurt.
Data voor Assen zijn: 29 maart, 5 juni, 8 juli (rest volgt)
Data voor HARC zijn: 8 maart, 11 april, 2 mei, 13 augustus, 12 september, 10 oktober
Mijn prive Emailadres is p.d.v@hetnet.nl voor als je wilt reageren.
mvrgr
pdv
Deze dagen zijn rustiger en wat veiliger voor de auto.
Voor de HARC dagen is het handig om lid te zijn van de HARC (Historische Auto Ren Club). De dagen zijn dan voordeliger en je komt sneller aan de beurt.
Data voor Assen zijn: 29 maart, 5 juni, 8 juli (rest volgt)
Data voor HARC zijn: 8 maart, 11 april, 2 mei, 13 augustus, 12 september, 10 oktober
Mijn prive Emailadres is p.d.v@hetnet.nl voor als je wilt reageren.
mvrgr
pdv
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Tafi
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
pdv
- Geregistreerd lid
De advanced driving school organiseert een keer of 6 per jaar vrijrijden dagen op het TT circuit. Goed georganiseerd, niet al teveel auto's tegelijk op de baan en er wordt netjes gereden. Meestal rijden van 1300 tot 1700 uur voor Euro 220. Ik doe er af en toe aan mee en het bevalt mij prima. Informatie op hun website "advanceddrivingschool.nl"
PdV
PdV