Cabrio avond 2026

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
Rob de tuinman
Geregistreerd lid

Cabrio avond 2026

Bericht door Rob de tuinman » wo 24 jun, 2026 21:38

Voor alle cabrio rijders lid of niet komt allen.
Een mooie locatie met aan het einde van de meeting een kleine tour door de omgeving met als kers op de taart een klein drankje in een mooi gelegen etablissement. De start en de verzamelplek is het zelfde als vorig jaar.
Zal tzt de lokatie delen met de details van verzamel tijden. Gaan we er weer een spectakel van maken ?
Graag even melden via de club site of dit forum als u komt dit in verband met de te maken koffie .
Tot de 8 juli met mooi weer :D :O:

Gebruikersavatar
J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Re: Cabrio avond 2026

Bericht door J.vandermeulen » do 25 jun, 2026 0:09

Eh, is dit in Haarlo of in Trolhattan?

Gebruikersavatar
werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Cabrio avond 2026

Bericht door werli » do 25 jun, 2026 7:34

viewtopic.php?f=1&t=192372&p=2053091#p2053091

gevaarlijk parking ontmoetingen :P

Plaats reactie