Een mooie locatie met aan het einde van de meeting een kleine tour door de omgeving met als kers op de taart een klein drankje in een mooi gelegen etablissement. De start en de verzamelplek is het zelfde als vorig jaar.
Zal tzt de lokatie delen met de details van verzamel tijden. Gaan we er weer een spectakel van maken ?
Graag even melden via de club site of dit forum als u komt dit in verband met de te maken koffie .
Tot de 8 juli met mooi weer

