De titel spreekt voor zich denk ik, ik zou graag de meest recente editie van Saabberichten hebben. Vorige week heb ik mijn exemplaar meegenomen op vakantie, maar die is onbedoeld in de prullenbak beland…
Het gaat dus om de uitgave met de illustratie van de 2 zwarte 900’s op de cover.
Ik heb de redactie al gecontacteerd, maar daar blijft het stil. Dus als jij er eentje hebt die uitgelezen op de salontafel ligt, een vergoeding geef ik uiteraard netjes. Gr Tim
Gezocht: de meest recente Saab-berichten
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Gezocht: de meest recente Saab-berichten
'81 900 Turbo T8 Black - ‘99 9-5 Estate 2.0T Midnightblue 250PK - ‘78 Opel Kadett 1.2s Jamaicagelb
-
safety first
- Geregistreerd lid
- Regio: - kies een regio
Re: Gezocht: de meest recente Saab-berichten
Hoi Tim,
Als redactielid heb ik een paar extra exemplaren om uit te delen. Ik zal er een naar je opsturen.
Fijn dat je zo gehecht bent aan Saabberichten
Groet, Peter
Als redactielid heb ik een paar extra exemplaren om uit te delen. Ik zal er een naar je opsturen.
Fijn dat je zo gehecht bent aan Saabberichten
Groet, Peter
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Gezocht: de meest recente Saab-berichten
Hoi Peter,
Super bedankt, ik zal ook nog even via de mail reageren.
Maar inderdaad: zie het vooral als compliment want ik lees het met heel veel plezier!!!
Ik zal hier een slotje op zetten. Top!
Super bedankt, ik zal ook nog even via de mail reageren.
Maar inderdaad: zie het vooral als compliment want ik lees het met heel veel plezier!!!
Ik zal hier een slotje op zetten. Top!
'81 900 Turbo T8 Black - ‘99 9-5 Estate 2.0T Midnightblue 250PK - ‘78 Opel Kadett 1.2s Jamaicagelb