Word nú lid en ontvang Saabberichten 3 en 4 voor slechts €10,--!
-
S@@B4me
- Geregistreerd lid
Word nú lid en ontvang Saabberichten 3 en 4 voor slechts €10,--!
We zijn een eindejaars-actie gestart die loopt tot en met 15 december 2023.
Als je nu lid wordt, betaal je alleen het inschrijfgeld à €10,--.
Inschrijving geschiedt via deze link op onze website: https://saabclub.nl/lid-worden/lid-worden
Je ontvangt dan een bevestiging met het verzoek een incassomachtiging te ondertekenen.
Voorwaarden:
1. Ingevulde en ondertekende machtiging op of vóór 15 december retour aan ledenadministratie@saabclub.nl óf
2. Ingevulde en ondertekende machtiging per post en stempledatum op of vóór 15 december.
Als je nu lid wordt, betaal je alleen het inschrijfgeld à €10,--.
Inschrijving geschiedt via deze link op onze website: https://saabclub.nl/lid-worden/lid-worden
Je ontvangt dan een bevestiging met het verzoek een incassomachtiging te ondertekenen.
Voorwaarden:
1. Ingevulde en ondertekende machtiging op of vóór 15 december retour aan ledenadministratie@saabclub.nl óf
2. Ingevulde en ondertekende machtiging per post en stempledatum op of vóór 15 december.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Re: Word nú lid en ontvang Saabberichten 3 en 4 voor slechts €10,--!
Lekker vaag dit. Waar gaat dit over??
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Dit bericht staat in het forumdeel van Saab Club Nederland. De rest van de tekst lijkt me behoorlijk helder.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Het gaat dus om een lidmaatschap van een / de Saab club en 2 magazines. Okay. Wist niet van het bestaan af. Nu dus wel.
Even verduidelijken: Kwam in de ongelezen berichten als topic, dan zie je niet dat er een achtergrond verhaal is.
Even verduidelijken: Kwam in de ongelezen berichten als topic, dan zie je niet dat er een achtergrond verhaal is.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Als je op het bericht drukt kun je boven zien in welk forumdeel het geplaatst is. Meestal heeft het daar dan ook mee te maken.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

[q]
Ja, maar dat doe ik eigenlijk nooit. Ik zal me daar wat inlezen. Misschien wordt ik dan lid. Er staat een caab op het wensenlijstje voor najaar 2024.
Saab berichten 1 en 2 zijn er ook nog?
Ja, maar dat doe ik eigenlijk nooit. Ik zal me daar wat inlezen. Misschien wordt ik dan lid. Er staat een caab op het wensenlijstje voor najaar 2024.
Saab berichten 1 en 2 zijn er ook nog?
Reden: onnodige quote
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Beetje vreemd dat er geen reactie komt op mijn vraag. De 2 eerdere uitgaven zou wel leuk zijn.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ok, je weet dat er ieder jaar 4 x saabberichten verschijnt? Dus als je nu lid word krijg je laatste 2 edities van dit jaar. In de voorgaande jaren zijn ook telkens 4 edities geweest dus helemaal compleet ga je het niet krijgen.
-
hermank
- Donateur (7x)

Ik heb nr 1 en 2 nog wel voor je. Als je de verzendkosten voor je rekening neemt stuur ik ze op.frits 9-3 schreef: ↑wo 06 dec, 2023 17:52Beetje vreemd dat er geen reactie komt op mijn vraag. De 2 eerdere uitgaven zou wel leuk zijn.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Zou ik erg leuk vinden. Heb mij zojuist aangemeld als lid.
-
Job68
- Donateur

Hier ook in gespannen afwachting van nummers 3 en 4
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

De nummers 1 en 2 in goede orde van Herman ontvangen. Blij mee! Verder kijken wat er voor Noord nog te beleven valt. Ik woon tenslotte nabij Groningen en kom hier nog regelmatig vele Saab's tegen.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Vandaag mijn 6e Saab gekocht. (Edit: het is de 7e!)
Na 4 SAABloze jaren...
En net aangemeld voor lidmaatschap van de club, zal eens tijd worden..
Na 4 SAABloze jaren...
En net aangemeld voor lidmaatschap van de club, zal eens tijd worden..
-
Orphy
- Donateur (5x)

Heel goed, gefeliciteerd!
-
Barboer
- Donateur (6x)

Dankjewel, ben er heel blij meeOrphy schreef: ↑wo 13 dec, 2023 22:49Heel goed, gefeliciteerd!