Saab bakluckeloppis
-
Sytske
- Geregistreerd lid
Saab bakluckeloppis
A.s. zaterdag 3 juni organiseert SCN een eerste bakluckeloppis voor alle Saab liefhebbers. Een kofferbakverkoop die plaats vindt bij het onderdelenmagazijn van SCN in Piershil (Oude Piershilseweg
, ca. 20 km ten zuiden van Rotterdam. Zowel leden als niet-leden zijn welkom om vanuit de kofferbak onderdelen te koop aan te bieden. Het gaat uitsluitend om particuliere verkoop, commerciele verkoop is niet mogelijk. Een mooie gelegenheid dus om met de eigen overtollige Saab onderdelen andere Saabliefhebbers te helpen of zelf een gezocht onderdeel te vinden. De kofferbakverkoop vindt plaats van 10.00 tot 14.00 uur. Het onderdelenmagazijn van SCN is op deze tijden ook geopend. Voor meer informatie is er het telefoonnummer 06 - 43 50 16 44.
-
Kiene32
- Donateur

Re: Saab bakluckeloppis
Dit was zeker een grap.Want ik was er 3 Juni om 11.30 uur ; en er was niets te beleven.
Of heb ik mij vergist.??
Of heb ik mij vergist.??
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Goed lezen. Op 3 juni organiseert de Saabclub een bakluckaloppis. Wanneer die dan gehouden wordt staat er niet bij..... 
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik zou zeggen, bel het nummer even wat in de openingspost staat voor meer informatie.