Was leuk, prima ontvangst bij Mink, en een leuke variëteit aan SAABjes bij elkaar (althans midden op de dag, op de andere momenten vast ook wel maar ik was er niet de hele dag).

Haha, jaredmervand schreef:En een 'ratlook' 900?!

Yes, is mijn daily. Heerlijke kroket. Brengt me overal heen. Inmiddels best rap met 1 bar boost en een 9000 icredmervand schreef:En een 'ratlook' 900?!
Tuurlijk ben ik aanwezig bij een thuis wedstrijd.turbopilot schreef:Zie een 9-5 met de kap los, dus max was er ook

Wat onprofessioneel zeg. Iemand die ter zake kundig is moet toch weten dat deze rekjes juist zeer courant zijn bij cabriorijders, een origineel zeldzaam accessoire en DEMONTABEL zonder sporen achter te laten. Dus hoezo is de auto daardoor €500 minder waard? Volkomen belachelijk!Niels83 schreef: Enige zonde vond ik dat taxateur (3) uitgesproken weerstand had over de afspraken met Saab Club Nederland (digitaal rapport i.p.v. papieren rapport en dan ook nog een tientje goedkoper), het benoemen van het officiële Saab-rek op de kofferbak van mijn vaders T16S als een "vies rek" waar die eigenlijk € 500 voor van de taxatie zou moeten aftrekken, hoewel officiële Saab accessoire en nog in topconditie ook.