Taxatiedag SCN 12 sept jl. bij Peter Mink Breda

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Taxatiedag SCN 12 sept jl. bij Peter Mink Breda

Bericht door esalet » zo 13 sep, 2015 11:14

Volgens mij was hier nog geen topic over (en anders hoor ik het wel), maar hierbij wat fotootjes van de taxatiedag SCN van gister.

Was leuk, prima ontvangst bij Mink, en een leuke variëteit aan SAABjes bij elkaar (althans midden op de dag, op de andere momenten vast ook wel maar ik was er niet de hele dag).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Taxatiedag SCN 12 sept jl. bij Peter Mink Breda

Bericht door turbopilot » zo 13 sep, 2015 11:45

Zie een 9-5 met de kap los, dus max was er ook :mrgreen:

redmervand
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door redmervand » zo 13 sep, 2015 12:51

En een 'ratlook' 900?!

Heb deze dag toch even helemaal gemist volgens mij...

fuga
Geregistreerd lid

Bericht door fuga » zo 13 sep, 2015 13:00

Jammer dat ik dit heb moeten missen! ;-(+

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 14 sep, 2015 10:57

Leuke foto's! Hoeveel taxaties zijn er in totaal uitgevoerd?

Ik was vrijdag een dag te vroeg:

Afbeelding

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 14 sep, 2015 11:35

Thnx, en het waren er een dertigtal die dag.

Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Niels83 » ma 14 sep, 2015 19:57

redmervand schreef:En een 'ratlook' 900?!
Haha, ja 8) dat is dat onredbaar verdrietige geval waarmee ik ooit eens door een collega forummer ben afgezet (maar daar ga ik niet weer over beginnen). Ik stond eerst op het punt hem in de fik te steken (à la Vampire Weekend, maar Max wilde er wel een rat-look van maken. Dat wilde ik wel zien, dus is die naar hem gegaan voor een "laten-we-er-eens-een-ratlook-900-van-maken"-prijs, dus daar rijdt hij nu in :mrgreen: En na alles wat ik met dat ding meegemaakt heb, zie ik hem erg graag zo. Nu heeft in ieder geval iemand er nog plezier van :lol: Jammer dat ze die trouwens niet getaxeerd hebben hahaha

Het was een mooie dag! Ben benieuwd naar het rapport van mijn 9³! Ik heb ook nog foto's maar nog niet op de computer. Dus ik ga die morgen eens proberen te uploaden.

Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Niels83 » wo 16 sep, 2015 8:58

Zo, hier de foto's dan. Was weer een superdag georganiseerd door SCN en Peter Mink. Ik heb het erg naar mijn zin gehad!

Taxteursvrouw (van taxateur 3)
Afbeelding

Mijn taxateur (1) jonkheer Freek Alewijn en op de achtergrond zie je NOE van het forum nog:
Afbeelding

Van links naar rechts, Dinky, Elly, "die-ene-nieuwe-92-van-Peter" en mijn Mette:
Afbeelding

Een andere taxateur (2) in het grijs bij een mooie Lemans blauwe 900 Caab:
Afbeelding

Nog meer mooie Saabjes:
Afbeelding

Dinky:
Afbeelding

"Die-ene-nieuwe-92-van-Peter"
Afbeelding

Taxateur (3) met zijn vrouw in overleg:
Afbeelding

v.l.n.r.: NOE, jhr. Alewijn de taxateur en mijzelf, met op de achtergrond mijn Mette:
Afbeelding

Taxateur (3) bij de Nova Black T16S Caab van mijn vader:
Afbeelding

Nog meer Taxateur (3) bij de T16S van mijn vader, op de achtergrond mijzelf en NOE, aanschouwende hoe een jonkheer onder mijn Mette tijgert:
Afbeelding

Wederom Taxateur (3) bij de novazwarte T16S van mijn vader:
Afbeelding

Ik vond het een mooie dag. Enige zonde vond ik dat taxateur (3) uitgesproken weerstand had over de afspraken met Saab Club Nederland (digitaal rapport i.p.v. papieren rapport en dan ook nog een tientje goedkoper), het benoemen van het officiële Saab-rek op de kofferbak van mijn vaders T16S als een "vies rek" waar die eigenlijk € 500 voor van de taxatie zou moeten aftrekken, hoewel officiële Saab accessoire en nog in topconditie ook. Persoonlijke mening kan, maar dit was niet zo nodig anders kan er ook waardevermindering ontstaan als de kleur je niet aanstaat op persoonlijke titel (oei, zwart, ja vind ik niet mooi, was die nou rood geweest...). Ik vond mijn eigen taxateur, Freek Alewijn, een geweldig prettige man. Echt een autoliefhebber, mooie verhalen, wilde nog een stukje rijden met mijn auto voor het gevoel en had echt verstand van de auto's merkte je. En mooi dat ik van Peter Mink een zak snoep mee kreeg, dat mag ik niet van mijn vrouw uit angst dat door mijn zittende beroep, ik dik zal worden :lol: Nee hoor, grapje, ik mag heul veul van haar. Onder andere er meerdere knutselsaabs op nahouden, dus ik klaag niet ;)

maxmink93
Geregistreerd lid

Bericht door maxmink93 » wo 16 sep, 2015 21:29

redmervand schreef:En een 'ratlook' 900?!
Yes, is mijn daily. Heerlijke kroket. Brengt me overal heen. Inmiddels best rap met 1 bar boost en een 9000 ic :-)..
turbopilot schreef:Zie een 9-5 met de kap los, dus max was er ook :mrgreen:
Tuurlijk ben ik aanwezig bij een thuis wedstrijd. ;-).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 16 sep, 2015 21:53

Niels83 schreef: Enige zonde vond ik dat taxateur (3) uitgesproken weerstand had over de afspraken met Saab Club Nederland (digitaal rapport i.p.v. papieren rapport en dan ook nog een tientje goedkoper), het benoemen van het officiële Saab-rek op de kofferbak van mijn vaders T16S als een "vies rek" waar die eigenlijk € 500 voor van de taxatie zou moeten aftrekken, hoewel officiële Saab accessoire en nog in topconditie ook.
Wat onprofessioneel zeg. Iemand die ter zake kundig is moet toch weten dat deze rekjes juist zeer courant zijn bij cabriorijders, een origineel zeldzaam accessoire en DEMONTABEL zonder sporen achter te laten. Dus hoezo is de auto daardoor €500 minder waard? Volkomen belachelijk!

ralph_m
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door ralph_m » do 17 sep, 2015 12:52

:headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2:

Afbeelding

Ik hou hier wel van, zou ik ook doen in dit geval !

(nog eentje dan:)
:headbang2:

Plaats reactie