waarom doen er zo weinig vrouwen mee?
-
verde900
- Donateur

waarom doen er zo weinig vrouwen mee?
waarom doen er met tourtochten zo weinig vrouwen mee?
is SAAB zo'n mannenmerk? (nee toch?)
is SAAB zo'n mannenmerk? (nee toch?)
-
dader
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Thisafternoon
- Geregistreerd lid
Vrouwen hebben over het algemeen minder vaak een duidelijke hobby waar ze helemaal voor gaan.
Als ze een hobby hebben, voeren ze het vaak niet zo ver door dat ze freaks worden en het over niets anders willen hebben. (uitzonderingen daargelaten).
Niet dat een puzzeltocht voor freaks is, maar het is wel een hobby die verder gaat dan een puzzelboekje, lekker koken of skeeleren.
(ik heb nog een hobby: gitaarspelen en gitaargeluid. Daar ben ik veel te ver in gegaan... man, wat gaat dat ver hehe, geen enkele vrouw die me zal begrijpen op een vergelijkbaar niveau, maar zo hebben zij ook hun dingen die ik niet zal snappen
)
Als ze een hobby hebben, voeren ze het vaak niet zo ver door dat ze freaks worden en het over niets anders willen hebben. (uitzonderingen daargelaten).
Niet dat een puzzeltocht voor freaks is, maar het is wel een hobby die verder gaat dan een puzzelboekje, lekker koken of skeeleren.
(ik heb nog een hobby: gitaarspelen en gitaargeluid. Daar ben ik veel te ver in gegaan... man, wat gaat dat ver hehe, geen enkele vrouw die me zal begrijpen op een vergelijkbaar niveau, maar zo hebben zij ook hun dingen die ik niet zal snappen
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
B235R
- Lid van verdienste
-
verde900
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
Re: waarom doen er zo weinig vrouwen mee?
ohoh GJ wat een inkopper, kan me nog net inhouden.verde900 schreef:waarom doen er met tourtochten zo weinig vrouwen mee?
-
nacra 93
- Donateur

Re: waarom doen er zo weinig vrouwen mee?
nou doe maar eens niet en verklaar je zelfmarq101 schreef:ohoh GJ wat een inkopper, kan me nog net inhouden.verde900 schreef:waarom doen er met tourtochten zo weinig vrouwen mee?
-
dader
- Geregistreerd lid
Het boeit ze niet, als ie maar rijdt...puzzelen doen ze wel in een bladverde900 schreef:Daarom juist, ik zie ook veel vrouwen in een klassieke SAAB (96/99/90/C900) rijden maar zie ze vrijweldader schreef:Meestal als ik een 900Classic zie rijden zit er een vrouw in
nooit bij een toer of puzzeltocht, jammer.
-
verde900
- Donateur

Nee hoor, reeds lang voorzien.MISTY schreef:Ben je op zoek?verde900 schreef:Daarom juist, ik zie ook veel vrouwen in een klassieke SAAB (96/99/90/C900) rijden maar zie ze vrijweldader schreef:Meestal als ik een 900Classic zie rijden zit er een vrouw in
nooit bij een toer of puzzeltocht, jammer.
Daar er naast veel in klassieke SAAB's rijden dames zijn en ook schrijvende dames op dit forum zijn valt me de aanwezigheid bij dit soort evenementen iets "tegen" ik kan me natuurlijk best voorstellen dat er weinig aan is om aan te zitten bij een meeting waar uitsluitend over SAAB´s gekletst wordt maar zo´n tourtocht is toch wat anders dacht ik.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Mijn vrouw heeft in 1984 onze eerste SAAB gekocht, een '79 jubileum 96 en daar heeft ze jaren in gereden. Sinds we een 900 hebben rijdt ze daar het liefst in, hoofdzakelijk om de stuurbekrachtiging. De Sonett vindt ze absoluut niks, de meeste SAAB bijeenkomsten ook niet. Nu heeft ze wel een 1995 900SE cabrio gezien die ze wil kopen....verde900 schreef:... ik zie ook veel vrouwen in een klassieke SAAB (96/99/90/C900) rijden...