Eerste onderdelendag - 15 april 2006

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Manic
Lid van verdienste

Eerste onderdelendag - 15 april 2006

Bericht door Manic » di 07 mar, 2006 23:01

Zaterdag 15 april 2006 is het weer tijd voor de eerste onderdelendag van dit jaar. Zoals gebruikelijk weer op de vaste locatie waar deze al zo'n 20 jaar georganiseerd wordt op industrieterrein Remmerden nabij Rhenen.

Meer informatie op www.saabclub.nl

Gr,

Dennis

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » wo 08 mar, 2006 0:20

Leuk, leuk, leuk.... 8)

Vroeg op, ver rijden en dan dat ene onderdeeltje waar je eigenlijk voor kwam maar niet kunnen vinden... :evil: (maar ondertussen wel met een hele zooi andere goodies naar huis te gaan.... :roll: )

maar ik zal er zijn hoor!!!! :headbang1:

Daan

John.K
Geregistreerd lid

Bericht door John.K » zo 19 mar, 2006 21:33

Ja dit jaar ben ik ook van de "partij".
Eindelijk wat gezichten bij d enamen en auto's.

John

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 19 mar, 2006 23:43

Als het lukt qua agenda ben ik er ook.

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » zo 26 mar, 2006 19:16

Even voor mijn voorstellingsvermogen, kan ik daar alle onderdelen voor een Saab verwachten of zijn er juist specifieke dingen te koop.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 26 mar, 2006 19:21

krokoklaas schreef:Even voor mijn voorstellingsvermogen, kan ik daar alle onderdelen voor een Saab verwachten of zijn er juist specifieke dingen te koop.
Álle onderdelen is misschien wat overdreven, maar wel veel, vooral van de oudere modellen (vanaf de C900 en ouder), maar ook wel wat voor de nieuwere modellen.

Gr,

Dennis

P.S. gewoon even komen kijken, al is het maar voor de gezelligheid en het gratis kopje koffie!

Arjan H.
Geregistreerd lid

Bericht door Arjan H. » ma 27 mar, 2006 22:05

Voor de 99 is het onderdelenaanbod altijd wat magertjes, vind ik.
Er is vooral veel voor de 96 en 900.

Groet Arjan

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » ma 27 mar, 2006 23:17

Arjan H. schreef:Voor de 99 is het onderdelenaanbod altijd wat magertjes, vind ik.
Er is vooral veel voor de 96 en 900.

Groet Arjan

Het is ook vaak maar net waar je naar op zoek bent. Ik zoek ook altijd van alles, maar kom vrijwel steeds met iets totaal anders thuis dan waar ik naar op zoek was. Je moet vaak maar net geluk hebben dat het onderdeel wat je zoekt ook aanwezig is.
Veel onderdelen zijn vaak vanzelfsprekend, andere moet je goed naar zoeken voor iets goeds. Als je geluk hebt vindt je het, als je pech hebt een volgende keer maar weer beter, het is wat mij betreft altijd weer een leuk dagje uit, of ik nu iets vind of niet.

Greetz,

Dennis

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » vr 07 apr, 2006 22:31

Weet iemand of er ook nieuwe remslangen te vinden zullen zijn?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 07 apr, 2006 22:50

staat het saabforum er ook met plakkers en kentekenplaatholders :?: als ontmoetingspunt. met koffie en gebak mmm gezellig

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » vr 07 apr, 2006 22:54

nacra 93 schreef:staat het saabforum er ook met plakkers en kentekenplaatholders :?: als ontmoetingspunt. met koffie en gebak mmm gezellig
Dat is een goed idee. Ik moet nog steeds zo'n sticker kopen.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 07 apr, 2006 23:19

ik denk dat wij onder de modjes wel een volle kofferbak kunnen regelen.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » za 08 apr, 2006 11:02

Ik zal er zijn met de malachietgroengrijsmetallic 90 die te koop staat, zie topic onder Te Koop.
Waar trouwens al een tijdje niet meer op gereageerd wordt. Is ie soms te goedkoop? :(

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 10 apr, 2006 22:48

esalet schreef:Ik zal er zijn met de malachietgroengrijsmetallic 90 die te koop staat, zie topic onder Te Koop.
Waar trouwens al een tijdje niet meer op gereageerd wordt. Is ie soms te goedkoop? :(
.. of te duur? (ik heb de posting verder niet gezien dus het is geen waardeoordeel mijnerzijds).

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 12 apr, 2006 18:12

Eigenlijk moet ik nu zeggen: kijk op de posting (onder te koop, Saab 90,99, 900) of zoiets.

Maar voor de snelle lezer: 550 met stalen velgen en redelijke banden, 850 met turbovelgen (sunburst) en gloednieuwe banden. Uitlaat ook net een jaar oud. APk tot eind oktober 06.
Te duur denk ik niet dus.......

Plaats reactie