Euregio tour 22 mei was leuk!

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Euregio tour 22 mei was leuk!

Bericht door esalet » zo 22 mei, 2011 20:07

Heb gezocht ook met de zoekfunctie, maar volgens mij is er nog geen topic hierover?

Was hoe dan ook erg leuk.
Prachtige omgeving, met zorg uitgezette route, leuke mensen, leuke auto's, goeie horeca.
Wij moesten helaas om andere redenen eerder afhaken.
Paar plaatjes, beginnende met de Razende Reporter die al meerijdende op de laptop het verslag voor Saabberichten schreef!
Dit terwijl ik lekker zat te sturen en mijn vriend achterin navigatie-aanwijzingen er tussendoor gooide.
Wij waren dus met zijn 3-en ongeveer zoiets: :O: :computer1: :facts:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Euregio tour 22 mei was leuk!

Bericht door Tjøørd » zo 22 mei, 2011 21:05

Was zeker leuk! Mooie route, leuke mensen, gave auto's, we hebben ons ook uitstekend vermaakt. Uiteindelijk zelfs de 3e plek nog weten te behalen! Wij reden mee in een chamottebruine 96 trouwens, niet in de 9000 (al stond die ook wel op de parkeerplaats bij start/finish).

Toch geen autopech gekregen Etienne?

Een 93, veel 96's (2t+V4), een 99, een 90, een 9000, paar classics en een paar classic cabrio's en een paar modernere 900's/9-3's, mooi divers veld. Heb helaas geen foto's gemaakt, iemand anders vast wel?

Op de terugweg nog een eind opgereden met een zwarte 900 Turbo S, op een gegeven moment volgens mij een treintje van een andere 9000, de 900, een 9-5 en mijn 9000 op de A1, leuk gezicht.

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » zo 22 mei, 2011 21:23

Prachtige dag gehad!!
Bedankt voor de lift team Esalet, André ook bedankt voor de lift tijdens het tweede gedeelte en organisatie bedankt voor dit fijne evenement. Super georganiseerd, hulde!

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » zo 22 mei, 2011 21:27

Bij de prijsuitreiking vertelden ze trouwens ook dat er een equipe gediskwalificeerd is, wie en waarom werd me niet helemaal duidelijk, maar dat had ik nog niet eerder meegemaakt.

Schiet me nog iets heel anders te binnen: wie was dat nou in die blauwe 9000 2.0t (kleine letter op de kont, grote letter onder de kap?) met BSR-pijp en Ferodo-stickers?

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 22 mei, 2011 22:19

Tjøørd schreef:Toch geen autopech gekregen Etienne?
Nee hoor, heel andere redenen.
Anders hadden we 'm graag uitgereden, het was een prima tocht!

Plaats reactie