Vechtdalrit 2007

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » ma 29 okt, 2007 15:51

Manic schreef:N.B.: Als iemand foto's heeft gemaakt tijdens deze rit: webredactie@saabclub.nl! Alvast bedankt!Dennis
je hebt mail!

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 29 okt, 2007 17:44

He Dennis, ik heb mijn wat zure posting van hiervoor even wat ge-edit!

2-stroke Johnny
Geregistreerd lid

Bericht door 2-stroke Johnny » ma 29 okt, 2007 18:18

Het was idd weer een erg leuke rit. Het heeft echt geholpen: de avond er voor geen drank en op tijd naar bed, en je zit zomaar bijna in de top-10. Nu nog leren luisteren naar de navigator!

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 30 okt, 2007 13:16

esalet schreef:He Dennis, ik heb mijn wat zure posting van hiervoor even wat ge-edit!
Haha, ok, was als een grapje bedoelt. Dat zijn nu net de leuke instinkers, de eerste keer dat wij deze rit reden (onze eerste ooit) zaten wij ook hier en daar met de handen in het haar.

Belangrijkste is om bij deze rit het reglement goed te lezen. Een ruitje is geen bol, dus overslaan en negeren en verder met de volgende aanwijzing. In dit geval werd je dan netjes opgevangen, hier keren, eerste links en verder met nr (..).

En als je denkt dat je er echt niet meer uitkomt, gewoon even de uitzetter bellen, kost je dan wel een hoop strafpunten misschien, maar je hebt er dan nog wel de schik er in.

Misschien dat je begin volgend jaar eens zou kunnen deelnamen aan de KLK, een korte kaartleescursus van het SCNHRT, ik meen 24 februari. Daar kan je een hoop van leren, en kies bij een andere rit voor de tourklasse om eens rustig te beginnen.

Greetz,

Dennis

N.B. allen die foto's gestuurd hebben: Hartelijk dank alvast!

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » di 30 okt, 2007 15:49

Manic schreef:
Misschien dat je begin volgend jaar eens zou kunnen deelnamen aan de KLK, een korte kaartleescursus van het SCNHRT, ik meen 24 februari. Daar kan je een hoop van leren, en kies bij een andere rit voor de tourklasse om eens rustig te beginnen!
Ha Dennis, dat zijn prima tips, gewoon basic beginnen en dan opbouwen die handel.

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » di 30 okt, 2007 16:25

Manic schreef:Misschien dat je begin volgend jaar eens zou kunnen deelnamen aan de KLK, een korte kaartleescursus van het SCNHRT, ik meen 24 februari. Daar kan je een hoop van leren, en kies bij een andere rit voor de tourklasse om eens rustig te beginnen.

Greetz,

Dennis
Klopt helemaal!

Op 24 februari start het SCNHRT met de KLK 1, waarschijnlijk in de omgeving van Rhenen.
Zowel de theorie (kaartlees-systemen) als de praktijk (rijden) komen dan aan bod.

Op 30 maart kun je het geleerde in de praktijk brengen tijdens de 7Heuvelentocht.

Als voorbereiding op de Vikingrit 2008 (oktober 2008) organiseert het SCNHRT
medio september de KLK 2 om de puntjes op de i te zetten.

Dus Etienne.....volgend jaar zijn jullie klaar voor de (toerklasse van de) Vikingrit :wink:

Plaats reactie