Krijg de uitlijning van mijn aero niet goed. Dit moet eerst opgelost worden.
Clubspecials 2007
-
Injectie
- Moderator
-
Ron Bebelaar
- Geregistreerd lid
Clubspecial 22 april 2007
Vanmiddag zijn de toegangskaarten voor de clubspecial op zondag 22 april a.s., tesamen met verdere informatie en instructies over het evenement naar de ingescheven deelnemers gestuurd.
De Saab's zijn helaas wat laat in de middag ingedeeld.
De sportklasse rijdt in sessie S3 om 16:35 uur en de recreatieve sessie R7 om 17:20 uur. Daar hebben wij als SCN echter geen invloed op. Er moeten 59 autoclubs ingedeeld worden.
Door het afzeggen van Desmond zijn er nog 2 plaatsen beschikbaar. Liefhebbers kunnen zich melden op regionoordholland@saabclub.nl
Ron Bebelaar
De Saab's zijn helaas wat laat in de middag ingedeeld.
De sportklasse rijdt in sessie S3 om 16:35 uur en de recreatieve sessie R7 om 17:20 uur. Daar hebben wij als SCN echter geen invloed op. Er moeten 59 autoclubs ingedeeld worden.
Door het afzeggen van Desmond zijn er nog 2 plaatsen beschikbaar. Liefhebbers kunnen zich melden op regionoordholland@saabclub.nl
Ron Bebelaar
-
Injectie
- Moderator
-
brinky
- Donateur

-
Manic
- Lid van verdienste
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
@ Dennis : ik vind het prima.Manic schreef:Even op een rijtje om te kijken wie er allemaal zijn zondag:
1) Injectie (indien rechte achteras)
2) Manic (rijdt niet)
3) Jelger (rijdt wel, met de 99CC)
@ Jelger: Mijn broer vraagt of hij weer met je mee mag rijden
@ Marc : heb je zin mee te gaan? heb nog een extra entree kaart.
jammer dat het (wederom) zo laat is..
-
jelger
- Geregistreerd lid
vol???wilbert95 schreef: Ik ga mijn C900 zaterdag wassen, niet onder een boom parkeren, en vol tanken met BP Ultimate. Ik heb er zin in!
hoe hard wil je met de achterkant gaan dweilen door de bocht?
ik gooi er het liefst het minimaal nodige in
er is tenslotte een tankstation net buiten het circuit, dus thuiskomen doe je wel
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid