Snertrit 2007

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 25 feb, 2007 20:14

Tenfour schreef:Ideale relatietest, vooral het eerste deel 's ochtends...
Zeker wel :D

Blij dat jij het ook niet wist ;)

Maar de taakverdeling is wel juist gebleken!

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » zo 25 feb, 2007 21:34

Cool, nu al de eerste foto's, leuk :) Heb zelf helaas 0,0 geschoten, was te druk met navigeren, foto's zoeken en andere onzin dus 't is er niet echt van gekomen :)

Organisatie: bedankt voor alle moeite, leuke rit, leuke dag!

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » zo 25 feb, 2007 21:40

Manic schreef:Zo weer thuis. Een prachtige dag gehad met een leuke, maar vooral pittige rit. Maar goed, dat had Ad ons ook beloofd.

Tweede geworden in de Sportklasse, dat viel ons mee en hadden we ook zeker niet verwacht (zeker niet gezien het feit dat we deel 1 niet eens helemaal afgemaakt hebben). Frank & Bart, van harte gefeliciteerd met de eerste plaats in de sportklasse, al scheelde het maar weinig (:wink: ), toch verdient gewonnen! Ook de prijswinnaars in de toerklasse van harte gefeliciteerd!

Ad & Bart: Van harte bedankt voor de geweldige rit, precies wat je ons beloofd had! Vooral de regularity was leuk, even lekker schuiven (en 9-3's ontwijken :wink: ) op de winterbandjes over het industrieterrein

Groeten,

Dennis & Edo
Dennis, thanx!

Al spreek ik mede namens Bart, die helaas de prijsuitreiking moest missen vanwege andere verplichtingen,
dat wij het in ieder geval niet verwacht hadden om op de 1e plaats te eindigen.
Voor ons een zeer onverwachte verrassing :withstupid:

Wat de regularity betreft, ook wij hebben goede schik gehad....
jammer dat we wat werden opgehouden door een niet nader te benoemen 900,
anders waren we nog dichter bij onze ideale eindtijd gekomen :mrgreen:

Hoop dat we op 25 maart ook weer een heleboel Forummers bij de Veluwerit zullen zien :!:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 25 feb, 2007 22:08

Niet veel foto's, maar hier zijn mijn foto's van de Snertrit

Klik!

Sander

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » zo 25 feb, 2007 22:13

Ik heb ook wat foto's gemaakt en maar direct hier neer gezet.

Afbeelding

Meer foto's!

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 25 feb, 2007 23:05

die louvres ! 8)
Afbeelding

:wink:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 25 feb, 2007 23:15

erg leuke dag gehad!
Wij vonden vooral het 1e gedeelte van de rit uitdagend. Veel zoeken en natuurlijk verkeerd rijden, maar dat hoort er allemaal bij.

Ben benieuwd wat de eindstand zal worden.

Veel mooie Saabjes gezien. Jammer alleen dat er steeds minder oude auto's meedoen.

PS: Tenfour/ Margreet, leuk om op de snelweg een snel naderende 900 te zien verschijnen in de spiegel :lol:

Gtr,
Bram & Dirk

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 25 feb, 2007 23:30

He Sander,

Jij trouwens ook gefeliciteerd met je eerste plaats in de toerklasse!

Greetz,

Dennis

Vers23
Geregistreerd lid

Bericht door Vers23 » zo 25 feb, 2007 23:34

Mijn navigator en ik hebben ons ook uitermate vermaakt vandaag op de geldersche wegen. De ochtend was idd wat uitdagender maar heb s'middags ook erg mooie dijkjes gezien. Het was een mooie invulling van een druilerige zondag in Februari.

Alle lof voor de organisatie en tot de volgende keer.

Groet,

V23 en BV

P.S. voor een zonnige dag in Juni lijkt het me ook een prima dag besteding :wink:.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 26 feb, 2007 9:52

Was een leuke rit gisteren!

Jammer van het weer, maar de kap heeft gelukkig wel een paar keer open gekund. Volgende keer gaan we voor het mooie weer.

Mijn complimenten voor de organisatie, was allemaal goed geregeld.

De foto's komen nog eerdaags, had gisterenavond niet meer de kracht ze er op te zetten ;)

Leuk ook, om weer een stel forummers te ontmoeten die ik nog niet kende.

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » ma 26 feb, 2007 13:14

Ook ik vond het een erg leuke rit en voor degenen die het zich afvragen: Marc bleek geenszins een extra handicap, maar leverde een zeer positieve bijdrage aan ons team. Hij bleek een bekwame tweede navigator te zijn (vermoedelijk een eigenschap die hij heeft overgehouden aan zijn diensttijd ;)) en een begaafd relatiecoach. Zo nu en dan zette hij vanaf de achterbank uit volle borst een Nederlandstalige klassieker in, waarna hij muzikale bijval kreeg van Waxle. Een en ander zorgde voor een uiterst ontspannen sfeer in de wagen.
Gelukkig was onze passagier de suikervrije drop vergeten, waardoor -alle snert ten spijt- de gasvorming in de auto op een acceptabel niveau bleef. We hebben de middagetappe in harmonie kunnen uitrijden, hetgeen ten opzichte van de Vechtdalrit een verbetering van 100% is :D. Enig minpuntje was dat we op een gegeven moment in de ochtendetappe zeker wisten dat we - wanneer we ons strikt aan de routebeschrijving zouden houden - met het pontje over de Nederrijn moesten, terwijl de organisatie vond van niet...

Ik heb van deze rit veel geleerd, o.a. waar mijn plaats op een smalle landweg is wanneer er tegenliggers aankomen (precies in het midden van de weg dus). Op die manier krijg je voldoende ruimte om te passeren en blijft je auto veel schoner ;). Marc: bedankt voor deze nuttige tip!

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » ma 26 feb, 2007 15:08

Meer schreef:Hij bleek een bekwame tweede navigator te zijn (vermoedelijk een eigenschap die hij heeft overgehouden aan zijn diensttijd ;)) en een begaafd relatiecoach.
Ik word hier in de maling genomen :P Als je een zin begint met "toen ik nog bij de commando's zat", dan weet iedereen gelijk "hier spreekt iemand van boven de 40"

Altijd leuk om vanaf de achterbank de interactie fout te zien lopen. Ik heb nog geprobeerd enige tweespalt te drijven tussen navigator en bestuurder maar de relatie is robuust gebleken. Wat wel opviel was dat Waxle een obsessieve aandacht heeft voor schapen en in mindere mate paarden. Ook vindt hij het heel moeilijk om niet zelf in zijn 900 te rijden gezien zijn gejeremieer over de versnellingsbak en de te lage toeren. Meer ging hier bewonderenswaardig mee om. Meer houdt ook van vet en dik. gezien de lichaamsbouw van Waxle is dat een beetje vreemd

Heb me kostelijk vermaakt en veel gelachen. Zeker voor herhaling vatbaar......als Meer en Waxle dat nog wel zien zitten maar wel met bolletje-pijltje dan :D

Ook nog hartelijk dank aan Jelger en Xandra voor het mee kunnen rijden naar, en afzetten in, Den Haag

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » ma 26 feb, 2007 16:42

marq101 schreef:
Meer schreef:Hij bleek een bekwame tweede navigator te zijn (vermoedelijk een eigenschap die hij heeft overgehouden aan zijn diensttijd ;)) en een begaafd relatiecoach.
Ik word hier in de maling genomen :P Als je een zin begint met "toen ik nog bij de commando's zat", dan weet iedereen gelijk "hier spreekt iemand van boven de 40"
:green_many:
Meer houdt ook van vet en dik.

Ohnee...daar gaat zeg maar mn plekje aan de tafel van de taalpuristen :roll:
Heb me kostelijk vermaakt en veel gelachen. Zeker voor herhaling vatbaar......als Meer en Waxle dat nog wel zien zitten maar wel met bolletje-pijltje dan :D
Dus er moet inderdaad een derde stoel komen in onze toekomstige rally-saab? ;). Wij hebben ons ook uitstekend geamuseerd; wanneer is er weer een bolletje-pijltjerit?

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » ma 26 feb, 2007 19:53

De uitslag staat online! Later vanavond volgen ook alle antwoorden op de vragen, maar deze moet ik eerst nog bewerken (zodat deze leesbaar worden op de site), wellicht helpt het om de Saabkennis wat bij te spijkeren, maar ik dacht dat de uitslag jullie meer zou interesseren, daarom deze eerst maar even geplaatst:

Uitslag Snertrit 2007

Greetz,

Dennis

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 26 feb, 2007 20:19

Hey thanks Dennis!

We eindigen steeds hoger in het klassement :D

Plaats reactie