Zeker welTenfour schreef:Ideale relatietest, vooral het eerste deel 's ochtends...
Blij dat jij het ook niet wist
Maar de taakverdeling is wel juist gebleken!

Dennis, thanx!Manic schreef:Zo weer thuis. Een prachtige dag gehad met een leuke, maar vooral pittige rit. Maar goed, dat had Ad ons ook beloofd.
Tweede geworden in de Sportklasse, dat viel ons mee en hadden we ook zeker niet verwacht (zeker niet gezien het feit dat we deel 1 niet eens helemaal afgemaakt hebben). Frank & Bart, van harte gefeliciteerd met de eerste plaats in de sportklasse, al scheelde het maar weinig (), toch verdient gewonnen! Ook de prijswinnaars in de toerklasse van harte gefeliciteerd!
Ad & Bart: Van harte bedankt voor de geweldige rit, precies wat je ons beloofd had! Vooral de regularity was leuk, even lekker schuiven (en 9-3's ontwijken) op de winterbandjes over het industrieterrein
Groeten,
Dennis & Edo
Ik word hier in de maling genomenMeer schreef:Hij bleek een bekwame tweede navigator te zijn (vermoedelijk een eigenschap die hij heeft overgehouden aan zijn diensttijd) en een begaafd relatiecoach.
marq101 schreef:Ik word hier in de maling genomenMeer schreef:Hij bleek een bekwame tweede navigator te zijn (vermoedelijk een eigenschap die hij heeft overgehouden aan zijn diensttijd) en een begaafd relatiecoach.
Als je een zin begint met "toen ik nog bij de commando's zat", dan weet iedereen gelijk "hier spreekt iemand van boven de 40"
Meer houdt ook van vet en dik.
Dus er moet inderdaad een derde stoel komen in onze toekomstige rally-saab?Heb me kostelijk vermaakt en veel gelachen. Zeker voor herhaling vatbaar......als Meer en Waxle dat nog wel zien zitten maar wel met bolletje-pijltje dan![]()