Wie......?

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 20 okt, 2007 16:37

Zo eindelijk terug en ook zelfs nog even mijn neus laten zien in Dld

@ Bram, de schakelaar die ik heb voor de stoelverwarm. is ook defect :cry:

De rest van de broek nog droog gebleven :?: :lol:

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » za 20 okt, 2007 19:59

ook zuid is weer thuis! Enorm leuke dingen gevonden, de magazijnverkoop in zweden was er niks bij :lol:
Natuurlijk weer veel oude bekenden gesproken, blijft leuk!
De hollandse pinten na afloop smaakten ook naar meer :drunksingers:
Taaf bedankt voor de lift! Volgende keer mag jij aan de drank...

@Edward: had je graag nog een handje geschud, maar wist ik veel dat jij het was.... :? had je eigenlijk ook wel eens mogen zeggen, na je eerdere spionagewerk in Zweden :wink:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 20 okt, 2007 20:20

dasdaas schreef:
@Edward: had je graag nog een handje geschud, maar wist ik veel dat jij het was.... :? had je eigenlijk ook wel eens mogen zeggen, na je eerdere spionagewerk in Zweden :wink:
Spionage werk in zweden :roll: , help me a bit.
Wie kent mij hier nu niet ?,

Men wist hier dat ik Bram en Turbobakk mee zou nemen dus was het grootste deel van de tijd bij deze heren in de buurt.

@dasdaas, handje schudden volgende keer ?

btw heb Taaf nog wel de hand geschud en ook Margreet en Tenfour 8) en meer

SimonA50

Bericht door SimonA50 » za 20 okt, 2007 20:22

Iemand er nog fotos gemaakt?

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » za 20 okt, 2007 20:25

jij had ons samen met doefy toch gespot op de terugweg vanuit Trollhattan??

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 20 okt, 2007 20:52

dasdaas schreef:jij had ons samen met doefy toch gespot op de terugweg vanuit Trollhattan??
ohhhhhhh,
toen jullie stonden te tanken in Lilla Edet bij de Rasta Q8,
dacht ik zeg lekker niets, :lol: :lol:
wie verwacht er nu een nederlands-forumlid bij een 9-5 kombi met duits kenteken :green_many:

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 20 okt, 2007 20:53

Ik kwam om half 3 mn bed uit. Iets te hard doorgezakt gisteren :roll:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 20 okt, 2007 20:55

Da's pech gehad en jammer,
was mooi weer,
en uhhhhhh, druk :!:

en lekkere koffie he Bram :?:

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » za 20 okt, 2007 21:36

Niets gemist zo te horen. Zelfde ouwe lui, zelfde ouwe zooi, zelfde ouwe autootjes. :(

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 20 okt, 2007 21:41

Jammer dat je er niet was, Menno. Ik heb me prima vermaakt. Met een aantal mensen even leuk gepraat en heb en passant een reparatieset matje voor een 900 classic stoel kunnen scoren (ik hoorde dat Elferink ze in back-order heeft staan).

Heengegaan met een uitlaat, bumperset, krikje en wat elektronicameuk. De terugweg was de kofferbak nog steeds vol, maar nu met 2 kratten grolsch en een flesje wijn. :lol:

Michiel, nog bedankt voor de lift! 't Was weer cruisen in style... vooral de heenweg met de koude, vochtige lucht was fijn! Ik geloof niet dat ik nog nooit eerder een classic zo hard heb horen afblazen als bij die 2 oude mannetjes die hun hondje aan het uitlaten waren... ;)

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 20 okt, 2007 21:49

SimonA50 schreef:Iemand er nog fotos gemaakt?
Yep! :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En in mijn album staan er nog een paar meer.

Ik vond het een geslaagde dag, niet zo heel veel onderdelen gescoord (ga ook meer voor de gezelligheid eigenlijk), 2 stuurkogels voor de 96 en een fles stuurbekrachtigingsolie voor de 900 en dat was het wel zo'n beetje. Op de terugweg nog even gezellig met Thom teruggereden en file ontweken (mooie sluiproute was dat trouwens, leuk om zo even over die landweggetjes te blazen).

Greetz,

Dennis

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » za 20 okt, 2007 22:01

Ik was er al redelijk vroeg. Onderdelen voor de wat nieuwere modellen(wat l*l ik, ding is inmiddels weer 8 jaar oud) waren schaars, maar was leuk om even rond te neuzen. Paar bekende gezichten gezien en gesproken, maar voordat de grote meute kwam, moest ik met spoed naar het werk toe :cry: .

Heb nog twee boekjes over een 900 classic gekocht, en ja het begint enorm te kriebelen.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 21 okt, 2007 0:12

Oosthoek schreef:Ik kwam om half 3 mn bed uit. Iets te hard doorgezakt gisteren :roll:
Dat had ik al voorspeld. De onderdelendag is echt iets voor vroege vogels, Rutger!
Niets gemist zo te horen. Zelfde ouwe lui, zelfde ouwe zooi, zelfde ouwe autootjes. :cry:
Jij werd gemist Menno! Een hoop mensen die naar je vroegen.

Ik vond het verder een erg geslaagde onderdelendag! Leuke gesprekken gevoerd. Niet heel veel aandacht besteed aan het aanbod. Moet van mezelf eerst de onderdelen die hier op de plank liggen (onlangs nog uitgebreid gewinkeld bij de Saab-mall in Enter) gaan gebruiken.

Complimenten ook voor Autobedrijf Wijlhuizen, die over uitstekende faciliteiten en omgeving beschikt voor zo'n dag.

SimonA50

Bericht door SimonA50 » zo 21 okt, 2007 11:29

Manic schreef:
SimonA50 schreef:Iemand er nog fotos gemaakt?
Yep! :
Dennis
Dank je Dennis.

Is dat Groosmuller op de 1e foto? Hij ziet nogal blij? :oops:

Gwyn
Geregistreerd lid

Bericht door Gwyn » zo 21 okt, 2007 11:37

Hier nog wat fotootjes :P :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding