Inspectiedag 19 maart 2016.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: Inspectiedag 19 maart 2016.
Jammer Joop. Moet er veel aan gelast worden?
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
laat me raden: wielophanging rechtsvoor rot?
dat was de eerste plek die de APK-keurmeester indertijd als eerste controleerde toen mijn 'forty' gekeurd moest worden. er was al eens eerder aan gelast en dat zou toen weer moeten gebeuren...ergens begrijpelijk dat het rot. de rechter wielen rijden bij regen door meer water dan links. waardoor er meer water op de chassisbalk komt te liggen.
dat was de eerste plek die de APK-keurmeester indertijd als eerste controleerde toen mijn 'forty' gekeurd moest worden. er was al eens eerder aan gelast en dat zou toen weer moeten gebeuren...ergens begrijpelijk dat het rot. de rechter wielen rijden bij regen door meer water dan links. waardoor er meer water op de chassisbalk komt te liggen.
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Bijna goed. Heb weleens gelezen dat elke Saab op z'n eigen manier roest, dus bij mij is het de asdoorgang linksvoorJungleman schreef:laat me raden: wielophanging rechtsvoor rot?
-
decramy
- Donateur

Hoihoi
Ik lees dat SCN dit soort dagen eens per jaar organiseert. Iemand enig idee waarom slechts 1 keer? Te weinig aanbod van te inspecteren auto's of een te grote belasting op de Technische Commissie (/andere commissies)?
Zelf heb ik deze dag gemist en in de agenda staat nog geen nieuwe gepland... Mij lijkt het juist leuk om samen naar de auto te kijken, iets wat bij een normale garage meestal niet gebruikelijk is.
Ik lees dat SCN dit soort dagen eens per jaar organiseert. Iemand enig idee waarom slechts 1 keer? Te weinig aanbod van te inspecteren auto's of een te grote belasting op de Technische Commissie (/andere commissies)?
Zelf heb ik deze dag gemist en in de agenda staat nog geen nieuwe gepland... Mij lijkt het juist leuk om samen naar de auto te kijken, iets wat bij een normale garage meestal niet gebruikelijk is.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
12 november is er weer eentje.
http://www.saabclub.nl/agenda/" onclick="window.open(this.href);return false;
Van 9.00 tot 17.00 bij het ANWB Keuringsstation Utrecht
Winthontlaan 40, 3526KV Utrecht
Maar let op: je moet je tijdig opgeven want de belangstelling is behoorlijk groot.
http://www.saabclub.nl/agenda/" onclick="window.open(this.href);return false;
Van 9.00 tot 17.00 bij het ANWB Keuringsstation Utrecht
Winthontlaan 40, 3526KV Utrecht
Maar let op: je moet je tijdig opgeven want de belangstelling is behoorlijk groot.
-
decramy
- Donateur

Cool, die staat nog niet op de site van SCN Ik keek met mijn neus.
Ik heb mezelf gister aangemeld als lid, leek me wel handig om er bij te mogen horen
Ik heb mezelf gister aangemeld als lid, leek me wel handig om er bij te mogen horen
-
decramy
- Donateur

[]Moeten we weer tegenover elkaar gaan staan? 
Reden: Quote verwijderd
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Ik weet nog niet of ik er bij zal zijn met die keuring. Maar wie weet