7Heuvelentocht 3.0 - 30 maart 2008

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Geen twijfel mogelijk!

Bericht door B.J.B.Jr. » ma 31 mar, 2008 18:26

Brinky, B.J.B.Jr. is helemaal niet aan het twijfelen of hij een BEEMERT of een Classic cabrio wil, als je goed kijkt zie je dat ik daar aan het kwijlen ben!:D

Afbeelding

Het gaat hem worden, komende week even met de verzekering erop uitkomen en dan op naar V dongen!

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 31 mar, 2008 18:27

De beamer? Gefeliciteerd, Bas!

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » ma 31 mar, 2008 18:48

Eindelijk een auto die bij je past! Gefeliciteerd!

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 31 mar, 2008 18:54

Volgens mij wordt het de rode cabrio, maar dan met zwarte voorschermen, zwarte motorkap en een LPT motorblok... Alhoewel, de cabrio ziet er qua plaatwerk nog goed uit...

:roll:

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » ma 31 mar, 2008 19:01

Tenfour schreef:Volgens mij wordt het de rode cabrio, maar dan met zwarte voorschermen, zwarte motorkap en een LPT motorblok... Alhoewel, de cabrio ziet er qua plaatwerk nog goed uit...

:roll:
JUISTEM! het gaat allemaal helemaal goed komen heren!

Menno dank dat je me zo graag in die cabrio rond ziet rijden! Shawl om de nek en rijden maar in de winter!

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » ma 31 mar, 2008 19:15

Kostdadanzoonwrak?

marcel
Geregistreerd lid

Bericht door marcel » ma 31 mar, 2008 19:58

Ik werd namelijk gedrukt door een prachtige nieuwe 9-3 SS, waardoor ik wel flink door moest trappen :wink:
goh da's echt asociaal zeg ! zoiets zou ik dus nooit doen. :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 31 mar, 2008 20:02

Had van jou ook niet anders verwacht Marcel. Het figuur in die 9-3SS was ook zo'n type, waar van het gezicht afstraalde dat die eigenlijk dubbele Hirschpijpen wilde. Maargoed, misschien kom ik 'm nog een keer tegen, zal ik eens wat zeggen over z'n gedrag :joker:

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » ma 31 mar, 2008 20:05

De Flok schreef:Had van jou ook niet anders verwacht Marcel. Het figuur in die 9-3SS was ook zo'n type, waar van het gezicht afstraalde dat die eigenlijk dubbele Hirschpijpen wilde. Maargoed, misschien kom ik 'm nog een keer tegen, zal ik eens wat zeggen over z'n gedrag :joker:
Kijk die Hirsch pijpen! Die moeten er gewoon een keer onder marcel! Op sommige momenten moet je kiezen wat het beste voor de bolide is! Moet ik als ik zaterdag werk even informeren?

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 31 mar, 2008 20:11

Of je moet informeren? Dus of Marcel zo'n fantastische uitlaat wil? Misschien geeft de volgende foto duidelijkheid(en onrust bij Marcel thuis :lol: ):

Afbeelding

:wow: WOW

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 31 mar, 2008 21:17

jelger schreef:
Menno schreef:Oh, mooi! Damn. Van wie is die gle (36-YB-02) .
dat is geen gle, maar een L automaat.
Is van Thom.

Afbeelding
Oh mijn god. Ik denk dat ik verliefd ben. Wát een bak! :shock: :love:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » ma 31 mar, 2008 21:24

Stuurtje nog niet gezien zeker.... :P

900 SE C
Geregistreerd lid

:-)

Bericht door 900 SE C » ma 31 mar, 2008 22:04

..

mailmichiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mailmichiel » ma 31 mar, 2008 23:26

De Flok schreef: @ Michiel: Dus jij zat in die rode sedan met TRX's? We hebben een tijdje achter elkaar aangereden(zwarte 9-3).
Ja inderdaad. En ik heb je gezien hoor, kon zelfs je turbo logo in de grille lezen :lol:

@ Guus: noticed

@ Davinz: uh heb ik jou nou helemaal over het hoofd gezien zondag?

@ Jelger: waarschijnlijk gaat de T8 4drs ook mee naar de Vikingrit, dus dan kun je 'm nog eens spotten.

Michiel

marcel
Geregistreerd lid

Bericht door marcel » di 01 apr, 2008 20:54

De Flok schreef:Of je moet informeren? Dus of Marcel zo'n fantastische uitlaat wil? Misschien geeft de volgende foto duidelijkheid(en onrust bij Marcel thuis :lol: ):

Afbeelding

:wow: WOW
Oei ! Die uitlaten, mooi man! Ze vind het onzin ! nou ja tis maar wat je onzin noemt, is gewoon prachtig.

Plaats reactie