Probeer dat eerst maar eens. Je hóeft niet lid te worden, het mág.DaVinz schreef: (of moet ik gewoon op de site kijken)
Snelle inschrijving SCN
-
Manic
- Lid van verdienste
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
1001760
- Donateur (2x)

Blij dat je tevreden bent. Welkom bij de Saab Club!!taaffert schreef:Vandaag mijn eerste Saabberichten ontvangen en de clubpas. Helemaal goed dus!!
Heb de vrijheid genomen je clip even te bekijken. Ziet er erg goed uit. Van die kwaliteiten kunnen we binnen het forum of misschien binnen SCN vaker gebruik maken...
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ik ga proberen in de zomer zoiets te regelen. Zie daarvoor ook het topic bij de 900 classic over deze clip. Echter, de regisseur met wie ik dit gemaakt heb, is nogal druk en vliegt op dit moment van hot naar her (je weet wel, met een vliegtuig). Het moet voor hem natuurlijk tijdstechnisch bekeken ook mogelijk zijn.1001760 schreef:Blij dat je tevreden bent. Welkom bij de Saab Club!!
Heb de vrijheid genomen je clip even te bekijken. Ziet er erg goed uit. Van die kwaliteiten kunnen we binnen het forum of misschien binnen SCN vaker gebruik maken...
Maar ik ben het wel van plan inderdaad!
Groet,
Eelco
p.s. leuk dat je een nummer hebt, maar wie ben je eigenlijk?
-
1001760
- Donateur (2x)

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Je bent welkom. Koffie staat altijd klaar!1001760 schreef:Hallo Eelco,
Ik ben inderdaad meer dan een nummer. Dat moet ik misschien maar eens veranderen....
Zaterdag heb ik voor m'n werk een ritje Roosendaal op de agenda staan om bij een torenkraan op de Willem Dreeslaan te gaan kijken.
Schikt het als ik even bij Tigchelaar langskom?
Groeten,
Jacco
Maar bespaar je de moeite te zoeken naar een 900, want die staat binnen bij de spuiter.
Groet,
Eelco