Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
-
robertw
Bericht
door robertw » ma 11 aug, 2008 8:26
voor zo'n toertocht, moet je dan kaart-lees-ervaring hebben met die symbooltjes e.d.?
/rw
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » ma 11 aug, 2008 13:03
robertw schreef:voor zo'n toertocht, moet je dan kaart-lees-ervaring hebben met die symbooltjes e.d.?
/rw
Nee hoor. Het legt zichzelf uit. Als je de viking wil doen adviseer ik je de kaartleeskursus van het Saabclub rallyteam een keer te volgen
-
esalet
- Donateur (8x)

Bericht
door esalet » za 16 aug, 2008 9:38
Is de startlocatie en -tijd al bekend?
Wij gaan nl. vanaf ons vakantie-adres (camping in Limburg) en kunnen dus niet vlak van tevoren de site van de saabclub checken.
-
wim scholl
- Donateur (2x)

Bericht
door wim scholl » wo 20 aug, 2008 21:48
[quote="esalet"]Is de startlocatie en -tijd al bekend?
Wij gaan nl. vanaf ons vakantie-adres (camping in Limburg) en kunnen dus niet vlak van tevoren de site van de saabclub checken.[/quote]
Indien men zich heeft aangemeld voor de Limburg Tour en het inschrijfgeld heeft overgemaakt, krijgt men via email of post de info over startlocatie, tijden etc.
De organisatoren Didier, Rob en Wim
-
Powertje
- Geregistreerd lid
Bericht
door Powertje » wo 20 aug, 2008 22:20
Taaffert

Laten we tijdens deze toerrit maar eens het roze met rode kanon van stal toveren. Lijkt me meer dan Macho

-
esalet
- Donateur (8x)

Bericht
door esalet » do 21 aug, 2008 12:17
wim scholl schreef:esalet schreef:Is de startlocatie en -tijd al bekend?
Wij gaan nl. vanaf ons vakantie-adres (camping in Limburg) en kunnen dus niet vlak van tevoren de site van de saabclub checken.
Indien men zich heeft aangemeld voor de Limburg Tour en het inschrijfgeld heeft overgemaakt, krijgt men via email of post de info over startlocatie, tijden etc.
De organisatoren Didier, Rob en Wim
Prima, alleen toch voor mij niet handig want ik ben niet thuis dan....
Dus: waar en hoe laat moet ik me melden?
-
SimonA50
Bericht
door SimonA50 » do 21 aug, 2008 12:27
Ik zou ook graag de plaats van vertrek willen weten want misschien ga ik daar dan wel een hotelletje boeken.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » do 21 aug, 2008 23:02
Powertje schreef:Taaffert

Laten we tijdens deze toerrit maar eens het roze met rode kanon van stal toveren. Lijkt me meer dan Macho

Goh, laat me raden, dan weet ik al wat het thema gaat worden deze keer 
-
patje007
- Geregistreerd lid
Bericht
door patje007 » zo 24 aug, 2008 20:54
ook net ingeschreven , hopelijk hebben we cabrioweer ...

-
marcel
- Geregistreerd lid
Bericht
door marcel » di 26 aug, 2008 20:02
Wie doen er mee met de limburg toer en komen via de A73? Mischien een idee om een tijd af te spreken en in konvooi naar limburg te knallen?
Ik kom bij Haps de A73 op en daar zit ook een tankstation mischien iets om daar te verzamelen indien er interesse is?
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Bericht
door jwaterink » do 28 aug, 2008 14:42
Nope, ik kies de autobahn 31 in Duitsland om naar het zuiden te gaan. Evenlang in tijd als door Nederland, 40km langer, maar meer lol.
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Bericht
door sb153b » do 28 aug, 2008 14:57
Wij gaan niet "knallen"...
Cornell
-
marcel
- Geregistreerd lid
Bericht
door marcel » do 28 aug, 2008 20:00
sb153b schreef:Wij gaan niet "knallen"...
Cornell
Mag ook normaal beschaafd cruisen zijn hoor !
-
SimonA50
Bericht
door SimonA50 » do 28 aug, 2008 23:17
Wij gaan ook, in de rooie 99. Het schijnt ook nog eens mooi weer te worden. We hebben er zin in!
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » do 28 aug, 2008 23:20
heb de auto net gewassen vandaag, was hard nodig.. zaterdag nog even de poetsmachien erover (eerste keer sinds bijna 1,5 jaar), deur spuiten, en als het lukt de achterruit vergroenen... en dan komt de CC ook weer lekker mee.