saabberichten inscannen?
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
marq101 schreef:Zeg, ouwe zemelaar, ik zou de pdf toch opsturen?baszwolle schreef:zoo...met een trucje van Brinky heb ik nu ook "ons" stukje gelezen...leuk!!
mooie foto's ook weer JW.Maar ehh, wanneer word je lid
zou jij het mij opsturen?? ohw...kom maar op dan.
lid worden, krijg ik geen lidmaatschap cadeau na al die ellende op die bewuste zondag?
-
Henk-Jan
- Donateur

-
marq101
- Geregistreerd lid
Ja, het was een heel traumatische ervaring zekerbaszwolle schreef:marq101 schreef:Zeg, ouwe zemelaar, ik zou de pdf toch opsturen?baszwolle schreef:zoo...met een trucje van Brinky heb ik nu ook "ons" stukje gelezen...leuk!!
mooie foto's ook weer JW.Maar ehh, wanneer word je lid
lid worden, krijg ik geen lidmaatschap cadeau na al die ellende op die bewuste zondag?
Stuur je adres maar via pb dan sturen we een exemplaar op...geldt voor Michiel ook trouwens
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
marq101 schreef:Ja, het was een heel traumatische ervaring zekerbaszwolle schreef:marq101 schreef: Zeg, ouwe zemelaar, ik zou de pdf toch opsturen?Maar ehh, wanneer word je lid
lid worden, krijg ik geen lidmaatschap cadeau na al die ellende op die bewuste zondag?![]()
Stuur je adres maar via pb dan sturen we een exemplaar op...geldt voor Michiel ook trouwens
nou, trauma, boete op de heenweg en een gastankje vol lpg en dat allemaal voor de club
-
brinky
- Donateur

Michiel is lid van de SCN, dus die heeft em al in de bus liggen.marq101 schreef:Ja, het was een heel traumatische ervaring zekerbaszwolle schreef:marq101 schreef: Zeg, ouwe zemelaar, ik zou de pdf toch opsturen?Maar ehh, wanneer word je lid
lid worden, krijg ik geen lidmaatschap cadeau na al die ellende op die bewuste zondag?![]()
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
marq101 schreef:En kijk eens wat je er voor terugkrijgt....eeuwige roembaszwolle schreef:nou, trauma, boete op de heenweg en een gastankje vol lpg en dat allemaal voor de club
ik klaag ook niet...ik vloekte enkel toen de eveloppe uit Leeuwarden op de mat viel.
maar deze week heb ik het blad in huus, mooi man.
-
Frisk
- Donateur

De Friese efficiency is onovertrofen!Berouw komt na de zondebaszwolle schreef:marq101 schreef:En kijk eens wat je er voor terugkrijgt....eeuwige roembaszwolle schreef:nou, trauma, boete op de heenweg en een gastankje vol lpg en dat allemaal voor de club
ik klaag ook niet...ik vloekte enkel toen de eveloppe uit Leeuwarden op de mat viel.![]()
maar deze week heb ik het blad in huus, mooi man.
-
sander69
- Donateur (2x)